-
Tytuł:
Zarządzanie wydajnością firmy
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-11-04 - 2008-11-05
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- wyróżniona na międzynarodowym forum Grupy LeasePlan Corporation strategia budowy zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem – Jarosław Oworuszko, Dyrektor Finansowy, LeasePlan Fleet Management
- planowanie strategiczne i budżetowanie – skuteczne wdrożenie Corporate Performance Management – rozwiązania Banku BPH, Arkadiusz Gwóźdź, Dyrektor Departamentu Controllingu
- centralna baza wiedzy zapewniająca szybki dostęp do kluczowych danych w firmie Polkomtel – Jarosław Bartosik , Kierownik Działu Systemów Business Intelligence
- jak przenieść organizację na wyższy poziom działania – rekomendacje i zalecenia Gartner, Leszek Maśniak, Gartner Executive Partner
Wprowadzenie:
- Jarosław Bartosik, Kierownik Działu Analiz Danych i Wspomagania Decyzji w firmie Polkomtel przedstawi sprawdzone sposoby budowy centralnej bazy wiedzy obejmującej informację zarządczą zapewniającą szybki dostęp do kluczowych danych
- skuteczna centralizacja planowania finansowego, budżetowania, raportowania i analiz w jeden wydajny system – przykład praktycznych doświadczeń Fiat Bank Polska
- wdrażanie rozwiązań klasy Corporate Performance Management – zalecenia i rekomendacje Gartner na podstawie międzynarodowych badań i analiz
- zaawansowane metodologie kontrolingu strategicznego vs. najprostsze rozwiązania wspierające realizację strategii – rekomendacje Piotra Jegiera, Dyrektora Strategicznego, P4
Kto powinien wziąść udział:
Wszystkie osoby odpowiedzialne za tworzenie, wykonywanie oraz monitorowanie realizacji strategii biznesowej firmy, a w szczególności:
- Prezesi Zarządów
- Dyrektorzy Finansowi
- Dyrektorzy Controllingu
- Dyrektorzy Operacyjni
- Dyrektorzy Strategiczni
- Dyrektorzy ds. Sprzedaży i Marketingu
- Dyrektorzy IT
Program szkolenia:
4.11.2008 WTOREK
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 Tworzenie efektywnej strategii firmy – budowa zintegrowanego systemu zarządzania wartością przedsiębiorstwa
case study: LeasePlan Fleet Management
Jarosław Oworuszko, LeasePlan Fleet Management
- metodologia i najważniejsze aspekty praktyczne tworzenia strategii firmy z branży usługowej
- matryca celów strategicznych i obszarów roboczych
- analiza GAP i formułowanie priorytetów
- alokacja odpowiedzialności i budowa performance contracts
10.40-11.20 Planowanie strategiczne i budżetowanie – kluczowe elementy skutecznego wdrożenia CPM w organizacji
case study: Bank BPH
Arkadiusz Gwóźdź, Bank BPH
- różnice i powiązania między planem strategicznym a budżetem
- systematyka i plan wdrożenia – kluczowe elementy wdrożenia
- organizacja procesów oraz wsparcie za pomocą narzędzi IT
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 Jak przenieść organizację na wyższy poziom działania dzięki CPM
Leszek Maśniak, Gartner Inc.
- Corporate Performance Management – to nie tylko finanse
- CPM Road Map – najlepsze praktyki
- systemy wspomagające CPM – rola IT, trendy rynkowe oraz kryteria wyboru
- przyszłość CPM w organizacjach – predykcje i zalecenia Gartner
12.20-13.00 Business Intelligence jako efektywne narzędzie kontrolingu procesów biznesowych
case study: Sanitec Koło
Sławomir Jaszcz, Sanitec Koło
- model Business Intelligence w grupie korporacyjnej jako podstawa analiz strategicznych
- regionalne doświadczenia i korporacyjne wymogi
- przewrotnie o ograniczeniach i niemożliwościach zamiast „cukrzanego” i idealistycznego obrazu wsparcia poprzez wdrożenia BI
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 Centralna baza wiedzy obejmująca informację zarządczą – jak zapewnić szybki dostęp do kluczowych danych
case study: Polkomtel
Jarosław Bartosik, Polkomtel
- integracja danych – czy ten trud się opłaca?
- jak zapewnić użyteczność informacji – główne czynniki sukcesu
- jak wykorzystać potencjał zgromadzonych danych – praktyczne wskazówki
14.40-15.20 System informacji zarządczej – jak szybko i elastycznie rozbudowywać zawartość informacyjną
case study: BGŻ
Krzysztof Kirilenko, BGŻ
- kluczowe czynniki wdrażania nowej strategii – reorganizacja obszaru sprzedaży oraz wdrożenie kultury posprzedażowej
- jak właściwie przeprowadzić zmiany w obszarach wsparcia realizacji strategii
- skuteczne przewidywanie przyszłych oczekiwań organizacji w zakresie informacji zarządczej
15.20-15.40 Przerwa na kawę
15.40-16.20 Od Balance Scorecard do realizacji strategii biznesowej z użyciem Strategy Maps i CPM
Grzegorz Moskal, Niezależny Ekspert
- Strategy Maps – od „you can’t manage what you can’t measure” do „you can’t measure what you can’t describe”
- efektywne przejście od strategii do jej operacyjnej implementacji
- skuteczna identyfikacja procesów krytycznych dla realizacji strategii
- jak Strategy Maps pomaga realizować właściwe decyzje biznesowe we właściwy sposób
16.20-17.00 Corporate Performance Management, czyli jak scentralizować planowanie finansowe, budżetowanie, raportowanie i analizy w jeden wydajny system
case study: Fiat Bank
Konrad Juszczuk, Fiat Bank
17.00 Zakończenie
5.11.2008 ŚRODA
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30-10.10 Efektywne wykorzystanie Business Intelligence do dystrybucji informacji zarządczej i kontroli realizacji strategii
case study: Allianz
Marcin Tatarata, Allianz
- obszary, funkcje, architektura zintegrowanego środowiska BI
- funkcje business intelligence w zakresie kontroli realizacji strategii
- rola modelu danych w skutecznej transformacji danych na informacje biznesowe
- sprawdzone narzędzia skutecznego kontrolingu sprzedażowego
- bezpieczeństwo i personalizacja dostępu do informacji zarządczej – sprawdzone rozwiązania
10.10-10.50 Systemy raportowania przy braku lub częściowej integracji systemów – wybrane zagadnienia zbierania, uwierzytelniania i prezentowania danych
case study: Bank Pekao
Artur Stankiewicz, Bank Pekao
10.50-11.10 Przerwa na kawę
11.10-11.50 Najlepsze praktyki w zakresie optymalizacji raportowania na potrzeby zarządcze
case study: Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych
Sławomir Panasiuk, KDPW
- optymalizacji raportowania po optymalizacja procesów biznesowych
- wpływ architektury IT na efektywność obiegu informacji w firmie
- znaczenie i zakres raportowania w firmie pracującej „on line”
11.50-12.30 Kontroling strategiczny i jego narzędzia w realizacji celów przedsiębiorstwa
case study: P4
Piotr Jegier, P4
- proces zarządzania strategicznego – czyli nie sztuka strategię mieć, ale strategię wdrażać i monitorować
- jak właściwie stosować w zarządzaniu strategicznym narzędzia kontrolingu – czyli: planowanie, monitorowanie wykonania, forecast wykonania, korekta i aktualizacja planu
- w praktyce
- zaawansowane metodologie kontrolingu strategicznego vs. najprostsze rozwiązania wspierające realizację strategii – rekomendacje
12.30-13.10 Strategiczne zarządzania ryzykiem prawnym – praktyczne doświadczenia prosto z polskiego rynku
Marcin Maruta, Kuczek&Maruta
- prawa autorskie i prawa do baz danych – czyli bardzo szeroka zasada ryzyka kadry zarządającej
- odpowiedzialność za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych – typowe naruszenia
- odpowiedzialność za naruszenia prywatności zatrudnionych pracowników
- jak ograniczyć odpowiedzialność osób kierujących przedsiębiorstwem?
13.10-14.10 Lunch
14.10-14.50 BSC – skuteczne wsparcie podejmowania decyzji biznesowych
case study: Bank Pocztowy
Dariusz Wielgat, Bank Pocztowy
- ewolucja koncepcji BSC
- wdrażanie BSC – bariery i ich pokonywanie – case study
- wsparcie zarządzania strategicznego przez zastosowanie narzędzi Business Dynamics
14.50-15.30 Jak właściwie stosować metodę Ekonomicznej Wartości Dodanej aby zapewnić czekiwany zwrot z zaangażowanych kapitałów
case study: PriceWatherhouseCoopers
Paweł Dżurak, PriceWaterhouseCoopers
15.30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi
3995 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 17 października 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 17 października 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00