eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeZarządzanie wydajnością firmy

W programie m.in :

  • wyróżniona na międzynarodowym forum Grupy LeasePlan Corporation strategia budowy zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem – Jarosław Oworuszko, Dyrektor Finansowy, LeasePlan Fleet Management
  • planowanie strategiczne i budżetowanie – skuteczne wdrożenie Corporate Performance Management – rozwiązania Banku BPH, Arkadiusz Gwóźdź, Dyrektor Departamentu Controllingu
  • centralna baza wiedzy zapewniająca szybki dostęp do kluczowych danych w firmie Polkomtel – Jarosław Bartosik , Kierownik Działu Systemów Business Intelligence
  • jak przenieść organizację na wyższy poziom działania – rekomendacje i zalecenia Gartner, Leszek Maśniak, Gartner Executive Partner

Wprowadzenie:

  • Jarosław Bartosik, Kierownik Działu Analiz Danych i Wspomagania Decyzji w firmie Polkomtel przedstawi sprawdzone sposoby budowy centralnej bazy wiedzy obejmującej informację zarządczą zapewniającą szybki dostęp do kluczowych danych
  • skuteczna centralizacja planowania finansowego, budżetowania, raportowania i analiz w jeden wydajny system – przykład praktycznych doświadczeń Fiat Bank Polska
  • wdrażanie rozwiązań klasy Corporate Performance Management – zalecenia i rekomendacje Gartner na podstawie międzynarodowych badań i analiz
  • zaawansowane metodologie kontrolingu strategicznego vs. najprostsze rozwiązania wspierające realizację strategii – rekomendacje Piotra Jegiera, Dyrektora Strategicznego, P4

Kto powinien wziąść udział:
Wszystkie osoby odpowiedzialne za tworzenie, wykonywanie oraz monitorowanie realizacji strategii biznesowej firmy, a w szczególności:

  • Prezesi Zarządów
  • Dyrektorzy Finansowi
  • Dyrektorzy Controllingu
  • Dyrektorzy Operacyjni
  • Dyrektorzy Strategiczni
  • Dyrektorzy ds. Sprzedaży i Marketingu
  • Dyrektorzy IT

Program szkolenia:

4.11.2008 WTOREK

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 Tworzenie efektywnej strategii firmy – budowa zintegrowanego systemu zarządzania wartością przedsiębiorstwa

case study: LeasePlan Fleet Management

Jarosław Oworuszko, LeasePlan Fleet Management

  • metodologia i najważniejsze aspekty praktyczne tworzenia strategii firmy z branży usługowej
  • matryca celów strategicznych i obszarów roboczych
  • analiza GAP i formułowanie priorytetów
  • alokacja odpowiedzialności i budowa performance contracts

10.40-11.20 Planowanie strategiczne i budżetowanie – kluczowe elementy skutecznego wdrożenia CPM w organizacji

case study: Bank BPH

Arkadiusz Gwóźdź, Bank BPH

  • różnice i powiązania między planem strategicznym a budżetem
  • systematyka i plan wdrożenia – kluczowe elementy wdrożenia
  • organizacja procesów oraz wsparcie za pomocą narzędzi IT

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.20 Jak przenieść organizację na wyższy poziom działania dzięki CPM

Leszek Maśniak, Gartner Inc.

  • Corporate Performance Management – to nie tylko finanse
  • CPM Road Map – najlepsze praktyki
  • systemy wspomagające CPM – rola IT, trendy rynkowe oraz kryteria wyboru
  • przyszłość CPM w organizacjach – predykcje i zalecenia Gartner

12.20-13.00 Business Intelligence jako efektywne narzędzie kontrolingu procesów biznesowych

case study: Sanitec Koło

Sławomir Jaszcz, Sanitec Koło

  • model Business Intelligence w grupie korporacyjnej jako podstawa analiz strategicznych
  • regionalne doświadczenia i korporacyjne wymogi
  • przewrotnie o ograniczeniach i niemożliwościach zamiast „cukrzanego” i idealistycznego obrazu wsparcia poprzez wdrożenia BI

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.40 Centralna baza wiedzy obejmująca informację zarządczą – jak zapewnić szybki dostęp do kluczowych danych

case study: Polkomtel

Jarosław Bartosik, Polkomtel

  • integracja danych – czy ten trud się opłaca?
  • jak zapewnić użyteczność informacji – główne czynniki sukcesu
  • jak wykorzystać potencjał zgromadzonych danych – praktyczne wskazówki

14.40-15.20 System informacji zarządczej – jak szybko i elastycznie rozbudowywać zawartość informacyjną

case study: BGŻ

Krzysztof Kirilenko, BGŻ

  • kluczowe czynniki wdrażania nowej strategii – reorganizacja obszaru sprzedaży oraz wdrożenie kultury posprzedażowej
  • jak właściwie przeprowadzić zmiany w obszarach wsparcia realizacji strategii
  • skuteczne przewidywanie przyszłych oczekiwań organizacji w zakresie informacji zarządczej

15.20-15.40 Przerwa na kawę

15.40-16.20 Od Balance Scorecard do realizacji strategii biznesowej z użyciem Strategy Maps i CPM

Grzegorz Moskal, Niezależny Ekspert

  • Strategy Maps – od „you can’t manage what you can’t measure” do „you can’t measure what you can’t describe”
  • efektywne przejście od strategii do jej operacyjnej implementacji
  • skuteczna identyfikacja procesów krytycznych dla realizacji strategii
  • jak Strategy Maps pomaga realizować właściwe decyzje biznesowe we właściwy sposób

16.20-17.00 Corporate Performance Management, czyli jak scentralizować planowanie finansowe, budżetowanie, raportowanie i analizy w jeden wydajny system

case study: Fiat Bank

Konrad Juszczuk, Fiat Bank

17.00 Zakończenie

5.11.2008 ŚRODA

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30-10.10 Efektywne wykorzystanie Business Intelligence do dystrybucji informacji zarządczej i kontroli realizacji strategii

case study: Allianz

Marcin Tatarata, Allianz

  • obszary, funkcje, architektura zintegrowanego środowiska BI
  • funkcje business intelligence w zakresie kontroli realizacji strategii
  • rola modelu danych w skutecznej transformacji danych na informacje biznesowe
  • sprawdzone narzędzia skutecznego kontrolingu sprzedażowego
  • bezpieczeństwo i personalizacja dostępu do informacji zarządczej – sprawdzone rozwiązania

10.10-10.50 Systemy raportowania przy braku lub częściowej integracji systemów – wybrane zagadnienia zbierania, uwierzytelniania i prezentowania danych

case study: Bank Pekao

Artur Stankiewicz, Bank Pekao

10.50-11.10 Przerwa na kawę

11.10-11.50 Najlepsze praktyki w zakresie optymalizacji raportowania na potrzeby zarządcze

case study: Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych

Sławomir Panasiuk, KDPW

  • optymalizacji raportowania po optymalizacja procesów biznesowych
  • wpływ architektury IT na efektywność obiegu informacji w firmie
  • znaczenie i zakres raportowania w firmie pracującej „on line”

11.50-12.30 Kontroling strategiczny i jego narzędzia w realizacji celów przedsiębiorstwa

case study: P4

Piotr Jegier, P4

  • proces zarządzania strategicznego – czyli nie sztuka strategię mieć, ale strategię wdrażać i monitorować
  • jak właściwie stosować w zarządzaniu strategicznym narzędzia kontrolingu – czyli: planowanie, monitorowanie wykonania, forecast wykonania, korekta i aktualizacja planu
  • w praktyce
  • zaawansowane metodologie kontrolingu strategicznego vs. najprostsze rozwiązania wspierające realizację strategii – rekomendacje

12.30-13.10 Strategiczne zarządzania ryzykiem prawnym – praktyczne doświadczenia prosto z polskiego rynku

Marcin Maruta, Kuczek&Maruta

  • prawa autorskie i prawa do baz danych – czyli bardzo szeroka zasada ryzyka kadry zarządającej
  • odpowiedzialność za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych – typowe naruszenia
  • odpowiedzialność za naruszenia prywatności zatrudnionych pracowników
  • jak ograniczyć odpowiedzialność osób kierujących przedsiębiorstwem?

13.10-14.10 Lunch

14.10-14.50 BSC – skuteczne wsparcie podejmowania decyzji biznesowych

case study: Bank Pocztowy

Dariusz Wielgat, Bank Pocztowy

  • ewolucja koncepcji BSC
  • wdrażanie BSC – bariery i ich pokonywanie – case study
  • wsparcie zarządzania strategicznego przez zastosowanie narzędzi Business Dynamics

14.50-15.30 Jak właściwie stosować metodę Ekonomicznej Wartości Dodanej aby zapewnić czekiwany zwrot z zaangażowanych kapitałów

case study: PriceWatherhouseCoopers

Paweł Dżurak, PriceWaterhouseCoopers

15.30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi
3995 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 17 października 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 17 października 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00