eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeZarządzanie procesami biznesowymi. Jak to zrobić?

Program:

29.11.2006


9.20 - 9.30 Otwarcie i podsumowanie dotychczasowych konferencji


9.30 - 10.15 Status zarządzania procesami biznesowymi na świecie.PRG Polska


10.15 - 11.00 Dlaczego projekty wdrażania podejścia procesowego udają się tylko niektórym firmom.


11.00 - 11.30 Przerwa na kawę oraz prezentacja systemów wspierających zarządzanie procesami


11.30 - 12.15 Synergie - jak skoordynować projekt wdrażania systemu zarządzania procesami z innymi projektami prowadzonymi w firmie?


12.15 - 13.00 Wdrażanie sytemu zarządzania procesami a wymagania normy ISO - jak przeprowadzić dwa projekty w jednym. MEDICOVER


13.00 - 14.00 LUNCH


14.00 - 14.50 Jak zorganizować projekt wdrażania systemu informatycznego wspierający zarządzanie procesami (BPMS). IDS SCHEER


14.50 - 15.40 Marketing wewnętrzny oraz komunikacja projektu wdrażania procesów biznesowych. IGOR ŻYTKA, TP SA


15.40 - 15.50 Przerwa kawowa


15.50 - 16.50 Kontrakt Menadżera Procesu - jak umocować zarządzających procesami.


16.50 - 17.00 Zamknięcie konferencji


30.11.2006


10.00 - 15.00 Warsztat po konferencji


Praktyczne ćwiczenia, w czasie, których uczestnicy:

  • napiszą harmonogram prac wdrażania podejścia procesowego
  • zaprojektują skład i umiejscowienie w strukturze firmy zespołu projektowego (BPM Office)
  • określą sposób synchronizacji z innymi ważnymi projektami w firmie
  • ułożą plan szkoleń adresowanych do różnych grup odbiorców w firmie
  • zaprojektują plan komunikacji wewnętrznej dotyczący zarządzania procesami

Koszt udziału jednej osoby w konferencji wynosi:

1100 PLN + VAT (1342 PLN)

Koszt udziału jednej osoby w warsztacie i w konferencji wynosi:

1700 PLN +VAT (koszt udziału w konferencji 900 PLN +22% VAT oraz warsztacie 800 PLN + VAT) tj.: 1898 PLN brutto

Formularz zgłoszeniowy faks i online znajdują się na stronie organizatora:

Szczegóły na stronie organizatora: