eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeZarządzanie kryzysem

Zarządzanie kryzysem to zarządzanie sytuacją nagłą, niestandardową i w gruncie rzeczy niepowtarzalną - nigdy nie zdołamy się do niego w 100% przygotować, nie przećwiczymy wszystkich możliwych wariantów działania. Dlatego tak ważne jest niedopuszczenie do zaistnienia stanu krytycznego w firmie, a co za tym idzie określenie i ochrona najbardziej zagrożonych obszarów jej funkcjonowania. W zależności od branży zmieniają się miejsca szczególnego ryzyka, jednakże istnieje kilka punktów zapalnych, wspólnych dla większości przedsiębiorstw: wizerunek, komunikacja, IT, zarządzanie bezpieczeństwem i ciągłością działania, czy też kwestie prawne. Podczas konferencji chcielibyśmy omówić metody chronienia tych najistotniejszych obszarów w firmie, przezwyciężania sytuacji kryzysowej oraz możliwości podjęcia działań naprawczych po kryzysie. Całościowe spojrzenie na zagadnienie kryzysu jest niewątpliwym atutem konferencji, na którą serdecznie Państwa zapraszamy!

W programie m.in :

  • odpowiedzialność kadry zarządzającej w sytuacji kryzysowej
  • co robić, aby nie stracić wiarygodności w oczach inwestorów
  • czynnik ludzki jako jedno z najczęstszych źródeł kryzysu
  • przygotowanie do kryzysu: odpowiedzialność departamentu IT
  • zarządzanie bezpieczeństwem informatycznym w sytuacji awaryjnej

Dlaczego warto wziąć udział:

  • zastanowimy się, czy i w jaki sposób można uniknąć kryzysu
  • przedstawimy najnowsze studia przypadków, będące punktem wyjścia dla omówienia możliwości i rozwiązań w zakresie pokonywania kryzysu
  • przeanalizujemy sytuację kryzysową z perspektywy departamentów najbardziej zaangażowanych w jej zwalczanie
  • zjawisko kryzysu zostanie omówione w sposób kompleksowy, tzn. jako zespół powiązanych ze sobą czynników o jednakowym znaczeniu dla jego powstania
  • wiedza zdobyta na konferencji pozwoli Państwu na lepsze zapobieganie sytuacjom krytycznym oraz na ich przezwyciężanie, gdy staną się już faktem dokonanym

Kto powinien wziąć udział:

  • prezesi
  • członkowie zarządów
  • dyrektorzy sztabów antykryzysowych
  • dyrektorzy IT
  • dyrektorzy bezpieczeństwa
  • CIO
  • CSO
  • dyrektorzy ryzyka
  • PR
  • rzecznicy prasowi
  • dyrektorzy komunikacji
  • prawnicy
  • dyr. strategii
  • dyr. operacyjni


Koszty:
Cena do 21 stycznia 2008r - 3995 PLN + 22%VAT
po 21 stycznia 2008r. - 4495 PLN + 22%VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Patrycja Zielezińska - Project Manager
tel.(12) 350 54 00