-
Tytuł:
Zakupy i Łańcuch Dostaw
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2011-05-19 - 2011-05-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
- 5 bloków tematycznych kluczowych dla każdej organizacji: zakupy surowców i energii, identyfikowanie kosztów w łańcuchu dostaw, psychologia oraz proces negocjacji, zarządzanie i rozwój dostawcy, zarządzanie ryzykiem
- 13 studiów przypadków z polskiego i europejskiego rynku
- Inicjatywy oszczędnościowe na przykładach: Faurecia, Bon prix, Pratt & Withney, Provident Polska, LED Electronics, CEDC International
WPROWADZENIE
Wdrożenie długofalowych planów oszczędnościowych w organizacjach zakupowych i w łańcuchu dostaw wymaga zasobów oraz narzędzi aby uzyskać lepszy wgląd w strukturę wydatków, zdolności do zarządzania zmianą aby móc wdrożyć odpowiednie polityki i procedury oraz skoncentrowania zasobów na głównych i najważniejszych procesach tak, aby generować możliwie największe oszczędności.
Przesunięcie odpowiedzialności i zadań związanych z funkcjami transakcyjnymi i wybranymi kategoriami a przez to możliwość koncentrowania się na zarządzaniu kluczowymi relacjami i prowadzeniu strategicznych projektów generujących oszczędności jest tu najistotniejsze. Równie ważnym czynnikiem jest zapewnienie udziału kluczowej kadry kierowniczej w definiowaniu strukturalnych programów generowania oszczędności, w dążeniu do operacyjnej doskonałości oraz zarządzaniu towarzyszącej zmianie.
Takie podejście optymalizuje siłę i przewagę ekonomiczną wobec wewnętrznych i zewnętrznych klientów i przynosi możliwie duże oszczędności. O takiej strategii i podejściu do zarządzania zakupami i łańcuchem dostaw, mówić będziemy na tegorocznej konferencji.
TYLKO U NAS
- Zarządzanie ryzykiem w obliczu wzrostu cen surowców i produktów w firmach Faurecia Fotele Samochodowe oraz Bon prix Polska
- Przykłady strukturalnego podejścia do procesu negocjacji na podstawie doświadczeń z firm Philips Lighting oraz InVivo Francja
- Sposoby identyfikowania poszczególnych składników kosztotwórczych w łańcuchu dostaw na przykładach firm LED Electronics, Polpharma i CEDC International
- Organizacja zakupów on-line w firmie produkcyjnej – case study Pratt & Whitney
Uczestnicy poprzedniej edycji Konferencji reprezentowali następujące stanowiska:
- Prezesi i Członkowie Zarządu 13%
- Dyrektorzy Zakupów, Zaopatrzenia i Łańcucha Dostaw 36%
- Menadżerowie ds. Zakupów, Zaopatrzenia i Łańcucha Dostaw 30%
- Specjaliści ds. Zakupów, Zaopatrzenia i Łańcucha Dostaw 21%
Rozstrzygnięcie konkursu „Lider Zakupów 2010” oraz prezentacja zwycięskiego business case
Nagroda dla Lidera Zakupów 2010 to sposób na docenienie ważności i innowacyjności działów zakupów funkcjonujących w organizacjach. Jest to wyróżnienie, które podkreśla profesjonalizm i wysokie umiejętności związane z organizacją procesu zakupowego, zarządzaniem projektami, negocjacjami, zarządzaniem dostawcami, obniżaniem kosztów, poprawą procesów, zarządzaniem ryzykiem oraz zespołem zakupowym.
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN + 23% VAT – przy rejestracji przed dniem
8 kwietnia 2011 r. i wpłacie pełnej kwoty przed terminem Konferencji.
3495 PLN + 23% VAT – przy rejestracji przed dniem
29 kwietnia 2011 r. i wpłacie pełnej kwoty przed terminem Konferencji.
3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu
29 kwietnia 2011 r., bądź wpłacie pełnej kwoty po terminie Konferencji.
Cena obejmuje: prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz – Project Manager
tel. +48 12 350 54 00
fax. +48 12 350 54 01
Więcej na: