-
Tytuł:
XIV Kongres Public Relations i Komunikacji
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 895 + VAT PLN
- Termin: 2018-10-24 - 2018-10-25
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Zapraszamy na 14. Kongres PR i Komunikacji, który odbędzie się w dniach 24-25 października 2018 w Warszawie i jest jednym z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.
Celem spotkania jest tworzenie platformy do swobodnej wymiany doświadczeń, inspiracji i eksperckiej wiedzy.
Motywem przewodnim tegorocznej, 14. już edycji Kongresu PR i Komunikacji jest budowanie dobrych relacji z rynkiem, zarówno klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Porozmawiamy przede wszystkim o komunikacji w obliczu digital transformation.
Pokażemy jak w czasach nadmiaru informacji i postępującej digitalizacji dobierać najwłaściwsze kanały i narzędzia komunikacji by nasz przekaz został właściwie odczytany.
Powiemy jakie są największe wyzwania komunikacji kryzysowej i jak wykorzystać narzędzia digital to identyfikacji zagrożenia reputacji firmy. Przedstawimy jak content i influencer marketing wpływają na obszar PR, marketingu i reklamy.
W trakcie Kongresu pojawią się m.in. prelekcje:
• International Public Relations Association IPRA,
• Orange Polska,
• Samsung,
• Publicis Communications,
• Emirates,
• Senti One.
Zaprezentujemy najciekawsze kampanie PR z Cannes, Złotych Spinaczy, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR.
Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane przede wszystkim:
• Kierownikom, Managerom działów PR
• Rzecznikom Prasowym
• Specjalistom ds. PR
• Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
• Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
• Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing, reklamę
• Przedstawicielom Agencji PR
Kongres to:
• poznanie najnowszych trendów w zakresie komunikacji w obliczu digital transformation,
• okazja do inspiracji i znalezienia pomysłów na własne kampanie,
• dobre praktyki w zakresie nowoczesnej komunikacji kryzysowej,
• pomysły na zarządzanie reputacją w dobie ogromnej konkurencji,
• poznanie całego spectrum wykorzystania narzędzi digitalowych w zakresie PR i komunikacji.
Koszt udziału:
1895 zł netto od 8 września do 25 października ‑ udział w konferencji
2595 zł netto od 8 września do 25 października ‑ udział w konferencji i warsztacie
KONTAKT:
e-mail: konferencje@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www:
Celem spotkania jest tworzenie platformy do swobodnej wymiany doświadczeń, inspiracji i eksperckiej wiedzy.
Motywem przewodnim tegorocznej, 14. już edycji Kongresu PR i Komunikacji jest budowanie dobrych relacji z rynkiem, zarówno klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Porozmawiamy przede wszystkim o komunikacji w obliczu digital transformation.
Pokażemy jak w czasach nadmiaru informacji i postępującej digitalizacji dobierać najwłaściwsze kanały i narzędzia komunikacji by nasz przekaz został właściwie odczytany.
Powiemy jakie są największe wyzwania komunikacji kryzysowej i jak wykorzystać narzędzia digital to identyfikacji zagrożenia reputacji firmy. Przedstawimy jak content i influencer marketing wpływają na obszar PR, marketingu i reklamy.
W trakcie Kongresu pojawią się m.in. prelekcje:
• International Public Relations Association IPRA,
• Orange Polska,
• Samsung,
• Publicis Communications,
• Emirates,
• Senti One.
Zaprezentujemy najciekawsze kampanie PR z Cannes, Złotych Spinaczy, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR.
Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane przede wszystkim:
• Kierownikom, Managerom działów PR
• Rzecznikom Prasowym
• Specjalistom ds. PR
• Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
• Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
• Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing, reklamę
• Przedstawicielom Agencji PR
Kongres to:
• poznanie najnowszych trendów w zakresie komunikacji w obliczu digital transformation,
• okazja do inspiracji i znalezienia pomysłów na własne kampanie,
• dobre praktyki w zakresie nowoczesnej komunikacji kryzysowej,
• pomysły na zarządzanie reputacją w dobie ogromnej konkurencji,
• poznanie całego spectrum wykorzystania narzędzi digitalowych w zakresie PR i komunikacji.
Koszt udziału:
1895 zł netto od 8 września do 25 października ‑ udział w konferencji
2595 zł netto od 8 września do 25 października ‑ udział w konferencji i warsztacie
KONTAKT:
e-mail: konferencje@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www: