eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeXIV Kongres Public Relations i Komunikacji
Zapraszamy na 14. Kongres PR i Komunikacji, który odbędzie się w dniach 24-25 października 2018 w Warszawie i jest jednym z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.
Celem spotkania jest tworzenie platformy do swobodnej wymiany doświadczeń, inspiracji i eksperckiej wiedzy.

Motywem przewodnim tegorocznej, 14. już edycji Kongresu PR i Komunikacji jest budowanie dobrych relacji z rynkiem, zarówno klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Porozmawiamy przede wszystkim o komunikacji w obliczu digital transformation.

Pokażemy jak w czasach nadmiaru informacji i postępującej digitalizacji dobierać najwłaściwsze kanały i narzędzia komunikacji by nasz przekaz został właściwie odczytany.

Powiemy jakie są największe wyzwania komunikacji kryzysowej i jak wykorzystać narzędzia digital to identyfikacji zagrożenia reputacji firmy. Przedstawimy jak content i influencer marketing wpływają na obszar PR, marketingu i reklamy.

W trakcie Kongresu pojawią się m.in. prelekcje:
• International Public Relations Association IPRA,
• Orange Polska,
• Samsung,
• Publicis Communications,
• Emirates,
• Senti One.

Zaprezentujemy najciekawsze kampanie PR z Cannes, Złotych Spinaczy, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR.

Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane przede wszystkim:
• Kierownikom, Managerom działów PR
• Rzecznikom Prasowym
• Specjalistom ds. PR
• Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
• Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
• Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing, reklamę
• Przedstawicielom Agencji PR

Kongres to:
• poznanie najnowszych trendów w zakresie komunikacji w obliczu digital transformation,
• okazja do inspiracji i znalezienia pomysłów na własne kampanie,
• dobre praktyki w zakresie nowoczesnej komunikacji kryzysowej,
• pomysły na zarządzanie reputacją w dobie ogromnej konkurencji,
• poznanie całego spectrum wykorzystania narzędzi digitalowych w zakresie PR i komunikacji.

Koszt udziału:
1895 zł netto od 8 września do 25 października ‑ udział w konferencji
2595 zł netto od 8 września do 25 października ‑ udział w konferencji i warsztacie

KONTAKT:
e-mail: konferencje@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www: