-
Tytuł:
XII Kongres Public Relations i Komunikacji
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 495 + VAT PLN
- Termin: 2016-10-27 - 2016-10-28
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Żyjemy w czasach przesycenia komunikacją. Natłok informacji, masa nowych rozwiązań technologicznych i – co za tym idzie – rozwijające się wciąż nowe kanały komunikacyjne doprowadziły do tego, że dotarcie do wymarzonej grupy docelowej z konkretną informacją jest realne, ale zdecydowanie trudniejsze, niż 10 lat temu. Szansa, że nasz komunikat zostanie odebrany i wysłuchany jest coraz mniejsza. Co zatem powinniśmy zrobić, aby być skuteczni?
Branża Public Relations już od jakiegoś czasu zmaga się z potężnymi wyzwaniami związanymi właśnie z budową nowego podejścia do procesu komunikacji. Zapraszam do udziału w Kongresie, podczas którego przedstawimy najnowsze trendy w Public Relations, omówimy najważniejsze wydarzenia branżowe i wraz z czołowymi polskimi ekspertami zastanowimy się nad kierunkiem zmian w branży. Oczywiście, jak zawsze, nie zabraknie inspiracji i motywacji, a to wszystko za sprawą najlepszych praktyków!
Stworzymy jedyne w swoim rodzaju miejsce wymiany doświadczeń i pragniemy przekazać niezbędną wiedzę, aby umożliwić Państwu indywidualny rozwój, tak ważny w karierze każdego PRowca!
Podczas Kongresu m.in.:
- The best of the best. Najlepsze kampanie PR na świecie i w Polsce
- W walce po władzę - dyskusja nt. najgorętszych kampanii prezydenckich ostatnich miesięcy
- Influencerzy naszych czasów, czyli kto jest ambasadorem Twojej marki?
- Wartości zarządcze PRu
- Efektywny CSR, czyli jak robić to dobrze?
- Komunikacja a sztuki audiowizualne
- Trudne związki, czyli relacja dziennikarz – PRowiec
Kongres Public Relations to wydarzenie dedykowane:
- Kierownikom, Managerom działów PR
- Rzecznikom Prasowym
- Specjalistom ds. PR
- Kierownikom, Managerom Komunikacji Wewnętrznej
- Osobom zajmującym się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
- Osobom odpowiadającym w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
- Przedstawicielom Agencji PR
Szczegółowe informacje na stronie: