-
Tytuł:
XII Kongres Programy Lojalnościowe
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 2 895 + VAT PLN Teraz: 2 895 + VAT PLN
- Termin: 2012-03-22 - 2012-03-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Nowe i konkurencyjne środowisko biznesowe wymaga innowacyjnych działań i strategii!
Twoja firma potrzebuje już nie tylko sprawnie funkcjonującego programu lojalnościowego, ale też kompleksowej wiedzy na temat co dziś oznacza lojalność klienta i jak ją zdobyć!
Czy wiesz jak przełamać utarte i niepopularne schematy?
Sądzisz, że wiesz już wszystko o programie lojalnościowym i budowaniu lojalności klientów?
Nadszedł czas na nową erę lojalności!
XII Kongres Programy Lojalnościowe – nowa jakość, niezbędna wiedza, innowacyjne strategie
Po raz pierwszy w Polsce:
- dwukrotny zdobywca międzynarodowej nagrody Loyalty Award 2010 i 2011 podzieli się praktyczną wiedzą – jak zdobyć lojalność klienta, który widział już wszystko
- inspirujące prelekcje, żywe dyskusje, 4 praktyczne warsztaty, bankiet integracyjny – bogata i wyczerpująca formuła, która dostarczy kompleksową wiedzę
- dowiesz się jak sprostać wyzwaniom, zagrożeniom i niebezpieczeństwom w procesie zarządzania programem lojalnościowym – praktyczne wskazówki przedstawicieli kluczowych firm, m. in. Ikea, Lotos, Leroy Merlin, Payback, Citibank, ZTM, Coffee Heaven
- uznani eksperci przedstawią innowacyjne strategie, które musisz wdrożyć w najbliższym czasie – Customer Experience Management, Customer Centric Culture oraz efektywne zarządzanie lojalnością w świecie social i mobile
- poznasz najciekawsze sposoby na budowanie zaangażowania, przywiązania i lojalności – swoimi doświadczeniami podziela się przedstawiciele Philips, PZU, Tesco, Unilever, Pat&Rub, Sobieski, Play, Orange, PKN Orlen
Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów:
- marketingu
- programów i operacji lojalnościowych
- customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
- badań i rozwoju, planowania i analiz
- zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta
- sprzedaży
- rozwoju segmentów klientów
- wsparcia sprzedaży i marketingu
- CRM
- zarządzania kontaktami z klientem
- przedstawicieli agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment houses
W programie m.in.:
- Marketing a psychologia zachowań konsumenta – dlaczego klient jest (nie)lojalny
- Zaangażować konsumentów w ludzki sposób. Brand heroes Tesco w mediach społecznościowych
- Jak budujemy lojalność i jak będziemy budować ją w najbliższych miesiącach? – prezentacja wyników badań
- Drogę do lojalności zacznij od Twojej firmy! Strategia Customer Centric Culture – czy już ją masz w swojej organizacji
- Lojalność różnych pokoleń klientów. Jak zdobyć zwolenników, entuzjastów, fanów i „zapaleńców” Twojej marki
- Lubię to! – Wzmocnij wizerunek marki w świecie wirtualnym – zmaksymalizuj lojalność klientów w świecie rzeczywistym. Jak efektywnie budować lojalność w świecie social media
- Niech Cię widzą! Jak ciekawie i skutecznie wyróżni się nietuzinkowym produktem – innowacyjne działania w Internecie i mediach społecznościowych
- Jak kanały social – mobile zmieniają sposoby komunikacji i interakcji z klientem
- Wyzwania, zagrożenia, niebezpieczeństwa… Jakie trudności napotykamy tworząc i wdrażając program lojalnościowy i jak skutecznie je przezwyciężyć
- Customer Experience – filozofia, strategia czy nowy model zarządzania biznesem i jego wzrostu
- Jak zmierzyć niemierzalne…? Mierniki wydajności działań CEM wewnątrz i na zewnątrz firmy
- Program lojalnościowy krok po kroku – jak stworzyć i wdrożyć program zgodny ze strategią i potrzebami Twojej firmy
- Jak mierzyć efektywność programu lojalnościowego?
- Nie tylko lojalność… Sposób na miłość – jak znaleźć 5 najważniejszych dróg do serca i portfela klientów
- Budowanie lojalności w mediach społecznościowych
- Prawne aspekty zarządzania programem lojalnościowym
- Działając razem zyskamy więcej! – programy multipartnerskie jako siła napędowa „nowej” lojalności
- Najlepsza lojalnościowa karta roku 2011 - jak stworzyć skuteczne narzędzie do utrzymywania relacji z klientami
- Biznes dla biznesu – jak skutecznie i długofalowo zyskać i budować lojalność partnera biznesowego
Każdy uczestnik otrzyma imienny cerftyfikat potwierdzający udział
w Kongresie.
Koszt uczestnictwa:
2395 PLN (od 14 grudnia 2011 do 24 lutego 2012)
2895 PLN (od 25 lutego 2012 do 23 marca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie Organizatora: