eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeXII Kongres Programy Lojalnościowe

Nowe i konkurencyjne środowisko biznesowe wymaga innowacyjnych działań i strategii!

Twoja firma potrzebuje już nie tylko sprawnie funkcjonującego programu lojalnościowego, ale też kompleksowej wiedzy na temat co dziś oznacza lojalność klienta i jak ją zdobyć!

Czy wiesz jak przełamać utarte i niepopularne schematy?

Sądzisz, że wiesz już wszystko o programie lojalnościowym i budowaniu lojalności klientów?

Nadszedł czas na nową erę lojalności!

XII Kongres Programy Lojalnościowe – nowa jakość, niezbędna wiedza, innowacyjne strategie

Po raz pierwszy w Polsce:

  • dwukrotny zdobywca międzynarodowej nagrody Loyalty Award 2010 i 2011 podzieli się praktyczną wiedzą – jak zdobyć lojalność klienta, który widział już wszystko
  • inspirujące prelekcje, żywe dyskusje, 4 praktyczne warsztaty, bankiet integracyjny – bogata i wyczerpująca formuła, która dostarczy kompleksową wiedzę
  • dowiesz się jak sprostać wyzwaniom, zagrożeniom i niebezpieczeństwom w procesie zarządzania programem lojalnościowym – praktyczne wskazówki przedstawicieli kluczowych firm, m. in. Ikea, Lotos, Leroy Merlin, Payback, Citibank, ZTM, Coffee Heaven
  • uznani eksperci przedstawią innowacyjne strategie, które musisz wdrożyć w najbliższym czasie – Customer Experience Management, Customer Centric Culture oraz efektywne zarządzanie lojalnością w świecie social i mobile
  • poznasz najciekawsze sposoby na budowanie zaangażowania, przywiązania i lojalności – swoimi doświadczeniami podziela się przedstawiciele Philips, PZU, Tesco, Unilever, Pat&Rub, Sobieski, Play, Orange, PKN Orlen

Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów:

  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • customer experience management, zarządzania oraz badania
  • doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju, planowania i analiz
  • zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta
  • sprzedaży
  • rozwoju segmentów klientów
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • CRM
  • zarządzania kontaktami z klientem
  • przedstawicieli agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment houses


W programie m.in.:

  • Marketing a psychologia zachowań konsumenta – dlaczego klient jest (nie)lojalny
  • Zaangażować konsumentów w ludzki sposób. Brand heroes Tesco w mediach społecznościowych
  • Jak budujemy lojalność i jak będziemy budować ją w najbliższych miesiącach? – prezentacja wyników badań
  • Drogę do lojalności zacznij od Twojej firmy! Strategia Customer Centric Culture – czy już ją masz w swojej organizacji
  • Lojalność różnych pokoleń klientów. Jak zdobyć zwolenników, entuzjastów, fanów i „zapaleńców” Twojej marki
  • Lubię to! – Wzmocnij wizerunek marki w świecie wirtualnym – zmaksymalizuj lojalność klientów w świecie rzeczywistym. Jak efektywnie budować lojalność w świecie social media
  • Niech Cię widzą! Jak ciekawie i skutecznie wyróżni się nietuzinkowym produktem – innowacyjne działania w Internecie i mediach społecznościowych
  • Jak kanały social – mobile zmieniają sposoby komunikacji i interakcji z klientem
  • Wyzwania, zagrożenia, niebezpieczeństwa… Jakie trudności napotykamy tworząc i wdrażając program lojalnościowy i jak skutecznie je przezwyciężyć
  • Customer Experience – filozofia, strategia czy nowy model zarządzania biznesem i jego wzrostu
  • Jak zmierzyć niemierzalne…? Mierniki wydajności działań CEM wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Program lojalnościowy krok po kroku – jak stworzyć i wdrożyć program zgodny ze strategią i potrzebami Twojej firmy
  • Jak mierzyć efektywność programu lojalnościowego?
  • Nie tylko lojalność… Sposób na miłość – jak znaleźć 5 najważniejszych dróg do serca i portfela klientów
  • Budowanie lojalności w mediach społecznościowych
  • Prawne aspekty zarządzania programem lojalnościowym
  • Działając razem zyskamy więcej! – programy multipartnerskie jako siła napędowa „nowej” lojalności
  • Najlepsza lojalnościowa karta roku 2011 - jak stworzyć skuteczne narzędzie do utrzymywania relacji z klientami
  • Biznes dla biznesu – jak skutecznie i długofalowo zyskać i budować lojalność partnera biznesowego

Każdy uczestnik otrzyma imienny cerftyfikat potwierdzający udział
w Kongresie.


Koszt uczestnictwa:
2395 PLN (od 14 grudnia 2011 do 24 lutego 2012)
2895 PLN (od 25 lutego 2012 do 23 marca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie Organizatora: