eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeXI Kongres Programy Lojalnościowe

Z punktu widzenia każdej firmy najbardziej wartościowy klient to taki, który uważa ją z sobie znanego powodu za lepszą od pozostałych, za godną prawdziwego zaufania.

Klient, który myśli w ten sposób częściej i chętniej będzie korzystał z usług firmy, do której jest przywiązany. Będzie gotowy więcej zapłacić i rzadziej będzie się oglądał na ofertę konkurencji. Firma w rewanżu uczyni wszystko, aby utrzymać jak najlepsze stosunki z najlepszym klientami.

Jednym ze skuteczniejszych sposobów na zdobycie najlepszych klientów jest stworzenie programu lojalnościowego...

Według definicji słownikowej, lojalność jest więzią budowaną pomiędzy osobami. Jeśli marka ma osobowość, to może taką lojalność budować. Tylko takie marki, które mają silną i wyraźną własną osobowość mogą zacząć budowanie lojalności. Taka filozofia ma wpływ na wszystkie działania firmy, a przede wszystkim na budowanie więzi z konsumentem, której efektem w dalszej perspektywie jest sprzedaż.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w XI Kongresie Programy Lojalnościowe.

To już kolejna edycja jedynego tak dużego branżowego spotkania organizowanego na polskim rynku, w którym udział pozwala na otwartą dyskusję dotyczącą faktycznego stanu polskich programów lojalnościowych, programów partnerskich i motywacyjnych.

Kongres to unikatowe Spotkanie profesjonalistów zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem relacji.

To miejsce, gdzie w twórczy sposób ścierają się wizje i strategie dotyczące pojęcia LOJALNOŚCI w biznesowych relacjach, a także próba odpowiedzi na pytanie o realne potrzeby świadomego swojej wagi KLIENTA.

Podczas najbliższego Kongresu główne moduły tematyczne poświęcimy podstawowym aspektom związanym z prowadzeniem własnego programy lojalnościowego przez firmę:

  • najlepszemu dostosowaniu konceptu programu lojalnościowego do różnych grup odbiorców
  • wpływowi różnych rodzajów programów lojalnościowych na poziom świadomości marki i jej wizerunek
  • identyfikacji rodzajów klientów biorących udzial w programie, ich utrzymaniu i sposobów na pozyskanie nowych
  • stworzeniu programu, pozwalającego na stałą weryfikację jego kosztów i zysków

ponadto istotną część programu Kongresu zajmie szeroka dyskusja na najbardziej nurtujące tematy:

  • jak ustrzec się przed sytuacją, gdy program lojalnościowy kosztuje więcej niż przynosi efektów
  • jak uniknąć sytuacji, gdy klienci nie przynoszący zysku firmie są głównymi uczestnikami programu
  • jak wykorzystać Internet do wsparcia on- i off-line’owych programów lojalnościowych
  • które kanały komunikacji z uczestnikami programu sprawdzają się najlepiej
  • w jaki sposób można wykorzystywać w kampaniach marketingowych dane o tendencjach zakupowych uczestników programu

Do udziału w Kongresie zapraszamy wszystkie osoby odpowiedzialne za budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi, a w szczególności:

  • Dyrektorów Marketingu oraz kadrę wyższego szczebla, odpowiedzialną za lojalność klienta, marketing, promocję i zarządzanie relacjami z klientem
  • Kadrę zarządzająca odpowiedzialna za strategie sprzedażowe oraz ich wielopłaszczyznową realizację i analizę
  • Dyrektorów oraz New Business i Account Managerów agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpooeredniego, contact centers oraz fullfilment houses
  • Managerów zarządzająch systemami CRM
  • Marketing, Brand, Product Managerów ukierunkowanych na finalnego klienta

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Kongresie.


Koszt uczestnictwa:
3395 zł (od 3 lutego 2011 do 3 marca 2011)
3895 zł (od 4 marca 2011 do 5 kwietnia 2011)

(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aneta Stępniak - Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77,
fax: +48 22 333 97 78

Więcej na: