-
Tytuł:
Warsaw International Media Summit
- Kategoria: Telekomunikacja
- Cena: 2 795 + VAT PLN Teraz: 1 295 + VAT PLN
- Termin: 2013-10-09 - 2013-10-10
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: MM Conferences S.A.
Warsaw International Media Summit to połączenie VI już edycji corocznego Kongresu Media Summit oraz VI edycji Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawe Świata Telekomunikacji i Mediów.
Konferencja ta, na stałe wpisała się w kalendarz kluczowych spotkań dotyczących branży telekomunikacyjnej oraz medialnej. Stwarza niepowtarzalną możliwość poznania strategii i trendów obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym i medialnym, jak również skonfrontowania ich z nowymi regulacjami prawnymi. W wydarzeniu udział wezmą nie tylko reprezentanci polskiego rynku telekomunikacji i mediów, ale przede wszystkim eksperci z zagranicy, prezentujący najnowsze rozwiązania panujące w Europie.
Kongres skierowany jest do najwyższej kadry menedżerskiej, która podąża za najnowszą wiedzą związaną z rozwojem rynku. Wybitne grono zaproszonych gości gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny konferencji, a poruszane zagadnienia niosą rozwiązania najistotniejszych problemów, z jakimi boryka się branża.
Rada Programowa, działająca pod przewodnictwem Pani Beaty Mońka czuwa nad wysokim poziomem merytorycznym programu Konferencji. Wśród Członków Rady znajdują się m.in. przedstawiciele administracji (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Urząd Komunikacji Elektronicznej) oraz kluczowi przedstawiciele świata mediów (m.in. Prezes Magdalena Gaj z UKE, Przewodniczący Witold Graboś z KRRiT, Prezes Mariusz Gaca z Orange, Prezes Artur Waliszewski z Google, Prezes Simon Boyd z UPC, Prezes Juliusz Braun z TVP, etc.).
Rada Programowa konferencji bierze udział również w tworzeniu i prowadzeniu bloga pod adresem:
Podczas tegorocznej edycji Konferencji poruszone zostaną dyskusje na tematy związane ze współczesnym funkcjonowaniem branży telekomunikacyjnej i medialnej, między innymi będą one dotyczyły telewizji naziemnej, cyfryzacji, nowych częstotliwości, czy też gałęzi reklamy oraz mechanizmów konsumenckich podczas budowania marki w świetle nowego modelu konsumpcji.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie:
Cena w przypadku pisemnego zgłoszenia do:
- 1 295 zł + 23% VAT do 9.08.2013 r.,
- 1 795 zł + 23% VAT do 9.09.2013 r.
- 2 295 zł + 23% VAT do 23.09.2013 r.
- 2 795 zł + 23% VAT po 23.09.2013 r.
Rejestracja w systemie early booking: 1795 zł do 8 września
Szczegółowe informacje:
Dyrektor Działu Produkcji Projektów Strategicznych Aneta Pernak,
E-mail: ,
T: +48 22 379 29 18 ,
T: +48 791 989 886
Więcej informacji na stronie: