eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeVisual Merchandising - Jak wyprzedzić oczekiwania klientów

Sztuka uwodzenia Klienta poprzez bezpośrednie działanie na zmysły ma większe znaczenie w sprzedaży niż jakiekolwiek inne formy promocji i reklamy. Najlepsze firmy od lat stosują Visual Merchandising jako skuteczny sposób na zwiększenie obrotów i przyciągnięcie klienta.

Efektywna sprzedaż jest wynikiem całego procesu zaczynającego się od odpowiedzi na fundamentalne pytania: Jak umiejętnie tworzyć ekspozycje i optymalnie urządzić przestrzeń w sklepie, jak budować spójny wizerunek marki i zwiększyć zainteresowanie oferowanymi towarami w różnych grupach asortymentowych? Jak wpływać i kształtować decyzje zakupowe klientów za pomocą ekspozycji? Jak właściwie dobrać i zastosować skuteczne narzędzia przewagi konkurencyjnej? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią doświadczeni praktycy z dziedziny Visual Merchandisingu: VM studio, NOMI SA, Tienda, 4P Research Mix, Ultimate Fashion, Vistula Group S.A., Cursor S.A. oraz PMT Marketing System.

W programie m.in.:

  • Jak kształtować i wpływać na decyzje zakupowe klientów za pomocą ekspozycji na witrynie - najnowsze trendy w aranżacji witryn
  • Co sprawia, że klienci wybierają jedne sklepy a inne omijają - możliwości, skłonności, ograniczenia i potrzeby Twoich klientów
  • Droga klienta od witryny do kasy – jak właściwie eksponować towar
  • O gustach trzeba dyskutować – jak, czym do kogo trafić – analiza badań demograficznych, psychograficznych i behawioralnych
  • Mała przestrzeń – wielkie możliwości. Sztuka merchandisingu w małych PSD

Warto wziąć udział w warsztatach, aby dzięki wiedzy zdobytej podczas nich:

  • skutecznie wpływać na decyzje zakupowe przez odpowiedni wystrój sklepu
  • budować i rozwijać kierunek marki dzięki najnowszym trendom w aranżacji witryn i ekspozycji sklepowych
  • przyciągać uwagę potencjalnego nabywcy i zwiększać odwiedzalność sklepu
  • skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat określonych upodobań grupy docelowej
  • zwiększać sprzedaż, dzięki umiejętnemu zastosowaniu najlepszych praktyk z zakresu VM

Warsztat skierowany do:

Wszystkich, działających w obszarze trade marketingu, marketingu i sprzedaży oraz zainteresowanych rolą narzędzi marketingu handlowego w planowaniu dystrybucji produktów :

  • Eksperci ds. merchandisingu
  • Dyrektorzy sprzedaży
  • Dyrektorzy handlowi
  • Dyrektorzy marketingu
  • Dyrektorzy ds. rynku
  • Category managerowie
  • Trade marketing managerowie
  • Brand managerowie
  • Product managerowie
  • Managerowie i pracownicy działów sprzedaży
  • Project managerowie
  • Kierownicy regionalni


Koszt uczestnictwa:
2895 zł (od 7 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3395 zł (od 16 kwietnia 2011 do 10 maja 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek —Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie organizatora: