-
Tytuł:
Visual Merchandising - Jak wyprzedzić oczekiwania klientów
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 395 + VAT PLN Teraz: 2 895 + VAT PLN
- Termin: 2011-05-10 - 2011-05-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Sztuka uwodzenia Klienta poprzez bezpośrednie działanie na zmysły ma większe znaczenie w sprzedaży niż jakiekolwiek inne formy promocji i reklamy. Najlepsze firmy od lat stosują Visual Merchandising jako skuteczny sposób na zwiększenie obrotów i przyciągnięcie klienta.
Efektywna sprzedaż jest wynikiem całego procesu zaczynającego się od odpowiedzi na fundamentalne pytania: Jak umiejętnie tworzyć ekspozycje i optymalnie urządzić przestrzeń w sklepie, jak budować spójny wizerunek marki i zwiększyć zainteresowanie oferowanymi towarami w różnych grupach asortymentowych? Jak wpływać i kształtować decyzje zakupowe klientów za pomocą ekspozycji? Jak właściwie dobrać i zastosować skuteczne narzędzia przewagi konkurencyjnej? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią doświadczeni praktycy z dziedziny Visual Merchandisingu: VM studio, NOMI SA, Tienda, 4P Research Mix, Ultimate Fashion, Vistula Group S.A., Cursor S.A. oraz PMT Marketing System.
W programie m.in.:
- Jak kształtować i wpływać na decyzje zakupowe klientów za pomocą ekspozycji na witrynie - najnowsze trendy w aranżacji witryn
- Co sprawia, że klienci wybierają jedne sklepy a inne omijają - możliwości, skłonności, ograniczenia i potrzeby Twoich klientów
- Droga klienta od witryny do kasy – jak właściwie eksponować towar
- O gustach trzeba dyskutować – jak, czym do kogo trafić – analiza badań demograficznych, psychograficznych i behawioralnych
- Mała przestrzeń – wielkie możliwości. Sztuka merchandisingu w małych PSD
Warto wziąć udział w warsztatach, aby dzięki wiedzy zdobytej podczas nich:
- skutecznie wpływać na decyzje zakupowe przez odpowiedni wystrój sklepu
- budować i rozwijać kierunek marki dzięki najnowszym trendom w aranżacji witryn i ekspozycji sklepowych
- przyciągać uwagę potencjalnego nabywcy i zwiększać odwiedzalność sklepu
- skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat określonych upodobań grupy docelowej
- zwiększać sprzedaż, dzięki umiejętnemu zastosowaniu najlepszych praktyk z zakresu VM
Warsztat skierowany do:
Wszystkich, działających w obszarze trade marketingu, marketingu i sprzedaży oraz zainteresowanych rolą narzędzi marketingu handlowego w planowaniu dystrybucji produktów :
- Eksperci ds. merchandisingu
- Dyrektorzy sprzedaży
- Dyrektorzy handlowi
- Dyrektorzy marketingu
- Dyrektorzy ds. rynku
- Category managerowie
- Trade marketing managerowie
- Brand managerowie
- Product managerowie
- Managerowie i pracownicy działów sprzedaży
- Project managerowie
- Kierownicy regionalni
Koszt uczestnictwa:
2895 zł (od 7 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3395 zł (od 16 kwietnia 2011 do 10 maja 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek —Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie organizatora: