eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeVIII Kongres Public Relations

Już po raz 8. mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Kongresie Public Relations!

To wyjątkowe wydarzenie jest jednym z najważniejszych spotkań branży, które co roku skupia liderów zarządzających działami PR i Komunikacji. Kongres Public Relations, już od kilku lat, jest platformą spotkań na której niejednokrotnie powstają nowe trendy i kierunki komunikacyjne. To również niepowtarzalna okazja do wysłuchania inspirujących prelekcji oraz dyskusji w gronie najlepszych w Polse praktyków PR.

W tym roku, po raz pierwszy, rozszerzyliśmy interaktywną formułę wydarzenia, dając Państwu możliwość wyboru spośród równoległych sesji warsztatowych: warsztatu telewizyjnego, warsztatu radiowego, prasowego i social media. Doświadczeni dziennikarze, przedstawiciele kluczowych mediów na polskim rynku: TVN24, Radia PIN, dziennika „Puls Biznesu”, przekażą Państwu tajniki perfekcyjnego warsztatu PRowca!

Dodatkowo, analizując najaktualniejsze i najciekawsze case studies, m. in. TP, PKO BP, Wedel, PL.2012, zaproszeni praktycy i eksperci udzielą odpowiedzi na pytania:

  • PR tradcyjnie czy innowacyjnie? Jak i czy warto wykorzystywać nowe media
    w komunikacji
  • PR od początku…? Jak stworzyć skuteczną i unikalną komunikację produktu, który wszyscy znają od podszewki
  • Nie tak bloger straszny…, czyli jak możesz zaangażować Blogera do budowania wizerunku Twojej marki i produktów?
  • Jak wykorzystać fenomen społeczności internetowej w komunikacji PRowej
  • Sytuacja kontrolowana! Jak stworzyć komunikat w czasie sytuacji kryzysowej i nie pozwolić wymknąć się sytuacji z rąk
  • Jak (bardzo) opłacalne jest budowanie kapitału marki - jak skutecznie zmierzyć ROI
    z działań PR

Kongres Public Relations to wydarzenie na którym nie powinno zabraknąć:

  • Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów i Kierowników działów PR
  • Rzeczników Prasowych
  • Specjalistów ds. PR
  • Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
  • Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicieli Agencji PR

Prelegenci
Konrad Ciesiołkiewicz - Dyrektor PR i Sponsoringu Orange Polska
Wiesław Gałązka - Niezależny Konsultant Polityczny, Specjalista ds. Kreacji Wizerunku Publicznego i Medialnego
Grzegorz Nawacki - Zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”
Elżbieta Anders - Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO Banku Polskiego
Ryszard Bańkowicz - Przewodniczący Rady Etyki Mediów
Przemysław Barbrich - Doradca Prezesa ZBP, kieruje zespołem PR w ZBP
dr. Elling Hamso - Managing Partner, Event ROI Institute, Norway
Mikołaj Piotrowski - Dyrektor ds. Komunikacji, Spółka PL.2012
Marta Pokutycka-Mądrala - Kierownik Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy, LOTTE Wedel
Jakub Porada - Dziennikarz , politolog. TVN, TVN 24
Szymon Sikorski - Rada Etyki PR, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Tomek Tomczyk - kominek.es, kominek.in


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 10 sierpnia 2012 do 21 września 2012)
3495 PLN (od 22 września 2012 do 23 października 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Zygarska - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
faks: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie Organizatora: