-
Tytuł:
VIII Kongres Public Relations
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2012-10-23 - 2012-10-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Już po raz 8. mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Kongresie Public Relations!
To wyjątkowe wydarzenie jest jednym z najważniejszych spotkań branży, które co roku skupia liderów zarządzających działami PR i Komunikacji. Kongres Public Relations, już od kilku lat, jest platformą spotkań na której niejednokrotnie powstają nowe trendy i kierunki komunikacyjne. To również niepowtarzalna okazja do wysłuchania inspirujących prelekcji oraz dyskusji w gronie najlepszych w Polse praktyków PR.
W tym roku, po raz pierwszy, rozszerzyliśmy interaktywną formułę wydarzenia, dając Państwu możliwość wyboru spośród równoległych sesji warsztatowych: warsztatu telewizyjnego, warsztatu radiowego, prasowego i social media. Doświadczeni dziennikarze, przedstawiciele kluczowych mediów na polskim rynku: TVN24, Radia PIN, dziennika „Puls Biznesu”, przekażą Państwu tajniki perfekcyjnego warsztatu PRowca!
Dodatkowo, analizując najaktualniejsze i najciekawsze case studies, m. in. TP, PKO BP, Wedel, PL.2012, zaproszeni praktycy i eksperci udzielą odpowiedzi na pytania:
- PR tradcyjnie czy innowacyjnie? Jak i czy warto wykorzystywać nowe media
w komunikacji - PR od początku…? Jak stworzyć skuteczną i unikalną komunikację produktu, który wszyscy znają od podszewki
- Nie tak bloger straszny…, czyli jak możesz zaangażować Blogera do budowania wizerunku Twojej marki i produktów?
- Jak wykorzystać fenomen społeczności internetowej w komunikacji PRowej
- Sytuacja kontrolowana! Jak stworzyć komunikat w czasie sytuacji kryzysowej i nie pozwolić wymknąć się sytuacji z rąk
- Jak (bardzo) opłacalne jest budowanie kapitału marki - jak skutecznie zmierzyć ROI
z działań PR
Kongres Public Relations to wydarzenie na którym nie powinno zabraknąć:
- Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
- Dyrektorów i Kierowników działów PR
- Rzeczników Prasowych
- Specjalistów ds. PR
- Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
- Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
- Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
- Przedstawicieli Agencji PR
Prelegenci
Konrad Ciesiołkiewicz -
Dyrektor PR i Sponsoringu Orange Polska
Wiesław Gałązka -
Niezależny Konsultant Polityczny, Specjalista ds. Kreacji Wizerunku Publicznego i Medialnego
Grzegorz Nawacki -
Zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”
Elżbieta Anders -
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO Banku Polskiego
Ryszard Bańkowicz -
Przewodniczący Rady Etyki Mediów
Przemysław Barbrich -
Doradca Prezesa ZBP, kieruje zespołem PR w ZBP
dr. Elling Hamso -
Managing Partner, Event ROI Institute, Norway
Mikołaj Piotrowski -
Dyrektor ds. Komunikacji, Spółka PL.2012
Marta Pokutycka-Mądrala -
Kierownik Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy, LOTTE Wedel
Jakub Porada -
Dziennikarz , politolog. TVN, TVN 24
Szymon Sikorski -
Rada Etyki PR, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Tomek Tomczyk -
kominek.es, kominek.in
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 10 sierpnia 2012 do 21 września 2012)
3495 PLN (od 22 września 2012 do 23 października 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Aleksandra Zygarska - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
faks: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie Organizatora: