-
Tytuł:
VIII Kongres Contact Center
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2013-11-25 - 2013-11-26
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Już 25-26.11.2013 odbędzie się po raz ósmy największe, doroczne spotkanie ekspertów z branży Contact Center- VIII Kongres Contact Center.
Od lat podczas tego wydarzenia Puls Biznesu gromadzi najznamienitsze osobistości i najlepszych ekspertów z branży, którzy dzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem oraz przekazują niezbędną wiedzę, potrzebną do tworzenia najwyższej klasy Contact Center.
Do tej pory, w Kongresach Contact Center wzięło udział 273 klientów z 212 firm. Przez 7 lat zgromadzono 98 wspaniałych prelegentów, którzy przedstawili w sumie 55 najciekawszych przykładów z rynku Contact Center.
W tym roku czeka na Państwa zupełnie nowa odsłona tego wydarzenia. Mając na uwadze, iż Contact Center jest najważniejszym kanałem komunikacji z klientem, chcemy przedstawić Państwu najnowsze rozwiązania i możliwości, dzięki którym będziecie jeszcze bliżej swojego klienta.
Po raz pierwszy będą Państwo świadkami i uczestnikami łamania tabu z dziedziny Contact Center. Poruszymy najtrudniejsze tematy i spróbujemy odpowiedzieć na każde Państwa pytanie. Pokażemy najświeższe technologiczne rozwiązania oraz opowiemy o najnowszych możliwościach, które mogą decydować o Państwa pozycji na rynku.
Tylko w czasie Kongresu:
- wraz z największymi ekspertami przeanalizujesz oczekiwania, potrzeby i preferencje dzisiejszego klienta
- dowiesz się wszystkiego o raporcie Socially Devoted i o tym jak osiągnąć światowy standard swojego Contact Center
- poznasz najświeższe możliwe rozwiązania techniczne
- dowiesz się, jak BRE Bankowi udało się uruchomić kanał video w swoim Contact Center
- przełamiesz z największymi ekspertami tabu skryptowania rozmów w Contact Center
- dowiesz się, jak Wolters Kluwers Polska zbudowało swój Contact Center w chmurze
- poznasz pracę telemarketera od kuchni i dowiesz się jak coachować zespół Contact Center
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 1 listopada 2013 do 26 listopada 2013)
Szczegółowe informacje:
Tomasz Jakubiak
Tel: 22 333 97 77,
Więcej na stronie: