-
Tytuł:
VII Kongres What’s going on in Retailing
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 4 595 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2011-06-07 - 2011-06-08
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Z przyjemnością zapraszam do udziału w VII Kongresie What’s going on in Retailing. Tegoroczna, edycja spotkania jest wydarzeniem szczególnym. O silnie opiniotwórczym charakterze Kongresu zadecyduje z pewnością udział najwyższej kadry zarządzającej oraz wybitnych ekspertów. Swoją opinię i plan dalszych działań dla sektora po raz pierwszy zaprezentują również przedstawiciele administracji państwowej, a wśród nich Ministerstwo Gospodarki. Jestem przekonany, że Kongres, który już na stałe wpisał się w kalendarz branży retail, w tym roku stanie się istotną i najciekawszą w Polsce platformą dyskusji i porozumienia pomiędzy detalistami, producentami, organizacjami branżowymi oraz administracją. Wspólne spotkanie różnych stron kształtujących rynek jest bowiem niezbędne w aktualnym, niezwykle zmiennym, otoczeniu ekonomicznym. Nie zabraknie również inspirujących prezentacji na temat najnowszych osiągnięć, trendów i planowanych przedsięwzięć polskich detalistów, producentów i dystrybutorów.
Jakie są niezbędne do podjęcia i planowane działania organów państwowych względem sektora handlu? Kto w najbliższych miesiącach będzie nadawał ton branży? Jakie należy podjąć strategiczne decyzje, aby uzyskać przewagę konkurencyjną
w branży retail? Na te i wiele innych kluczowych pytań uzyskacie Państwo odpowiedź tylko na VII Kongresie What’s going on
in Retailng. Serdecznie zapraszam do udziału!
Mariusz Mazurek
Dyrektor Zarządzający Informedia Polska
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE?
"Kongres What’s going on Retailing?! to od lat największe spotkanie branży handlowej w Polsce. Jest znakomitym miejscem do wymiany poglądów na tematy, które bardzo interesują ludzi handlu —perspektyw rozwoju branży, wpływu spowolnienia gospodarczego, zmian w prawie. Zachęcam wszystkich
—właścicieli sklepów oraz sieci handlowych —do udziału
w kolejnych edycjach Kongresu What’s going on Retailing?!”
Krzysztof Gradecki
Prezes Eko Holding S.A.
"Jest mi niezmiernie miło, iż mogłam wziąć udział w tak wyjątkowym wydarzeniu. Podczas spotkania miałam możliwość poznać opinie ekspertów na temat rozwoju i głównych trendów na rynku retail. Bogatsza o wszystkie uzyskane informacje, sprawnie je wykorzystuję w codziennej współpracy z Klientem oraz planuję przyszłe, strategiczne działania, które wpływają na rozwój mojej Firmy.”
Małgorzata Rudź
National Sales Manager Europapierimpap Sp. z o.o.
"Jedną z ważnych ról zarządzającego firmą jest stałe monitorowanie zmian rynkowych. Kongres WGOIR to jedna
z niewielu okazji w Polsce, aby spotkać w jednym miejscu,
w komfortowej atmosferze zarządzających największymi przedsiębiorstwami w Polsce. W ciągu dwóch dni można uaktualnić wiedzę odnośnie najnowszych rozwiązań w świecie produkcji, logistyki, usług i oczywiście retailu, dlatego warto wpisać tę konferencję do kalendarza kolejny raz.”
Waldemar Skorupka
Dyrektor Zarządzający, Hiltonfoods Polska
"Wydarzenie organizowane przez Informedia Polska to dobry przykład umiejętnego połączenia praktyki i teorii. Świetnie dobrana grupa prelegentów i sporo ciekawych dyskusji powodują, że Kongres jest ciekawy, obfitujący w konstruktywną wymianę argumentów i informacji o rynku. Wśród uczestników znajdują się kluczowi gracze polskiego rynku detalicznego, przy kawie można zatem wymienić się informacjami na temat bieżących wydarzeń i poznać przyszłych partnerów biznesowych. Dodatkowo świetna organizacja i dobre tempo pozwalają w pełni wykorzystać poświęcony czas. Gorąco polecam uczestnictwo
w tym wydarzeniu.”
Paweł Pietruszka
Dyrektor Sprzedaży, TORF CORPORATION
"W trakcie Kongresu What’s going on in Retailing udało się zebrać wielu wybitnych ludzi ze świata biznesu. Zwłaszcza wymiana poglądów i doświadczeń dotyczących innowacyjnych idei i wdrożeń zrobiła na mnie duże wrażenie.”
Marek Tarnowski
CEO Mokate Group
VII KONGRES WHAT'S GOING ON IN RETAILING TO:
- Po raz pierwszy w Polsce —platforma wymiany poglądów i stanowisk pomiędzy przedstawicielami administracji państwowej oraz detalistami i producentami!
- Opiniotwórcze spotkanie polskiej branży retail —w gronie prelegentów najwyższa kadra zarządzająca polskimi sieciami detalicznymi oraz przedstawiciele producentów i dystrybutorów
- Prelekcje, panele dyskusyjne i sesje równoległe z udziałem wybitnych ekspertów branży —gwarancja uzyskania pełnej i niezbędnej wiedzy merytorycznej
- Kilkuletnia tradycja rynkowa Kongresu, ponad 1500 uczestników dotychczasowych edycji!
Do udziału w Kongresie zapraszamy:
- Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów Generalnych
- Dyrektorów Strategicznych, Marketingu, Sprzedaży
- Dyrektorów i Kierowników w Dziedzinie Brand Management, Product Management, Marketing Management, Category Management, Sales Management
- Dyrektorów i Kierowników w Dziedzinie Logistyki, Finansów, IT
Pracujących w sektorach:
- Handlu
- FMCG
- Dostawców produktów i usług dla handlu i sektora FMCG
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Kongresie.
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Wydarzeniu wynosi:
3995 zł (od 2 lutego 2011 do 6 maja 2011)
4595 zł (od 7 maja 2011 do 7 czerwca 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)
Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel. 22 333 97 77
fax. 22 333 97 78
Więcej informacji: