-
Tytuł:
VI Kongres Public Relations w Rzeszowie - 100% public relations na rzeszowskiej uczelni
- Kategoria: Inne
- Cena: 790 PLN Teraz: 790 PLN
- Termin: 2007-04-25 - 2007-04-27
- Miejsce: / podkarpackie
- Organizator: Kongres Public Relations
W dniach 25-27 kwietnia 2007 r., po raz kolejny spotkają się praktycy, teoretycy i pasjonaci public relations. Rzeszowska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, od lat jest ważnym miejscem, które inspiruje wymianę poglądów i doświadczeń naukowców i praktyków public relations z całej Polski.
Kongres to najważniejsze w Polsce forum prezentacji wiedzy, dorobku naukowego, doświadczeń ekspertów, a także bezsprzecznie, jedna z istotnych wizytówek Rzeszowa.
W ramach Kongresu odbędzie się II Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych "MEDIAL 2007", a także trzecia już edycja konkursu "mocni wizerunkiem". Pod patronatem fundacji internetPR.pl podjęta będzie debata: "PR 2.0? Czy Internet zmusza nas do zmian?". W centrum zainteresowania znajdzie się również współpraca przedstawicieli PR z mediami oraz kryzysy w organizacjach.
Kongres Public Relations, organizowany od sześciu lat w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, od początku wzbudza ogromne zainteresowanie środowiska. Patronują mu obydwie organizacje branżowe: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations.
Rzeszowski Kongres stał się forum bardzo pozytywnej jakościowej przemiany wzajemnych relacji między praktyką PR i światem nauki. Praktycy Public Relations mówią na tym forum coraz odważniej i mądrzej i swoich dokonaniach, ale i potknięciach, zachodzących w branży zmianach i potrzebie doskonalenia - powiedział o Kongresie dr Andrzej STOLARCZYK, współorganizator Kongresu (RPR Group Agencja Public Relations).
Gośćmi Kongresu każdego roku są przedstawiciele bardzo różnych środowisk, bowiem jak się okazuje znajomość tematyki public relations staje się niezbędna nie tylko w gospodarce, ale również w polityce, kulturze, sztuce, nauce, badaniach itd. VI Kongres Public Relations będzie doskonałą okazją, aby określić nie tylko trend i kierunek zmian w polskim PR, ale również w dalszym ciągu poszukiwać możliwości i płaszczyzn porozumienia pomiędzy praktykami i naukowcami.
Nasze zaproszenie przyjęli dziennikarze, wybitni naukowcy oraz praktycy z firm i agencji PR. To dzięki nim Kongres rokrocznie przybiera formę wymiany doświadczeń. - powiedział dr Dariusz Tworzydło, pełnomocnik Rektora WSIiZ ds. PR, pomysłodawca i główny organizator Kongresu.
Organizatorzy, corocznie podczas Kongresu Public Relations, przyznają nagrody w ramach konkursu Mocni Wizerunkiem tym firmom, które poprzez mecenat i aktywne działania na polu społecznym, wspierały organizacje i akcje charytatywne. Organizatorami projektu są: Zakład Public Relations WSIiZ, Telma Group Communications, Ideo sp. z o.o. oraz w wersji lokalnej - rzeszowskie media.
Cena:
Opłata za udział w kongresie wynosi 790 zł.
Kwota obejmuje udział w Kongresie (3 dni), materiały kongresowe i udział w eventach.
Więcej szczegółów merytorycznych, program oraz lista prelegentów dostępne są na stronie:
Dodatkowych informacji udziela:
dr Dariusz Tworzydło
tel. 0 602 44 55 96