-
Tytuł:
VI Kongres Public Relations
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2010-10-07 - 2010-10-08
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Najskuteczniejsze rozwiązania usprawniające komunikację
W programie m.in :
- Dorota Adamska, PR Manager polskiego oddziału BP omówi jak dostosować globalną formę komunikacji do lokalnego środowiska
- Ocenę skuteczności działań prewencyjnych w PR zaprezentuje Łukasz Zimnoch, Rzecznik Prasowy Vattenfall Poland
- Tajniki zarządzania reputacją marki wobec kryzysu wizerunkowego w social media ujawni Anna Robotycka
- PR &CSR Manager Amrest
- Monika Klamka, Corporate Affairs Manager z Piklington przedstawi skuteczne narzędzia wewnętrznego PR w sytuacji kryzysowej
- Prawa, obowiązki i możliwości rzecznika prasowego wskaże mł. Insp. dr Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji
- Jaką rolę może odegrać PR we wzmacnianiu wizerunku marki poprzez działania eventowe, podpowie Sebastian Tołwiński, Rzecznik Prasowy Grupy Żywiec
Dlaczego warto wziąć udział:
Podczas tegorocznego Kongresu będą mogli Państwo :
- Poznać aż 12 praktycznych case studies. O swoich doświadczeniach i wyzwaniach opowiedzą praktycy z: PLL LOT, BP Europe, Pilkington, Vattenfall Poland, Policji, BRE Bank, Grupy Żywiec, Orco Property Group, Amrest, Poczty Polskiej, Kompanii Piwowarskiej, Netii
- Dowiedzieć się jakie są najistotniejsze warunki efektywnego komunikatu i jak stworzyć spójny przekaz w nagłej sytuacji
- Poznać najlepsze metody komunikowania złych informacji
- Posłuchać o dobrych praktykach w zarządzaniu reputacją marki w sytuacji kryzysowej w mediach społecznościowych
- Przedyskutować zasady współpracy działów
- PR i Marketingu oraz sprawdzić jak działaniami
- PR-owymi wzmocnić markę i jej wizerunek
- Zdobyć szeroką wiedzę o kluczowych trendach w mierzeniu efektywności komunikacji
Kto powinien wziąć udział:
PROFIL UCZESTNIKÓW poprzednich edycji kongresu
- Rzecznicy Prasowi 17%
- Dyrektorzy, Managerowie ds. Marketingu 13%
- Zarząd, Dyrektorzy Zarządzający 8%
- Dyrektorzy, Managerowie ds. Public Relations 38%
- Dyrektorzy, Managerowie ds. Komunikacji 24%
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi
3295 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 10 września 2010,
3795 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 10 września 2010
Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch
Szczegółowe informacje:
Renata Grzeszczak - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej informacji: