eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeVI Kongres Public Relations

Najskuteczniejsze rozwiązania usprawniające komunikację

W programie m.in :

  • Dorota Adamska, PR Manager polskiego oddziału BP omówi jak dostosować globalną formę komunikacji do lokalnego środowiska
  • Ocenę skuteczności działań prewencyjnych w PR zaprezentuje Łukasz Zimnoch, Rzecznik Prasowy Vattenfall Poland
  • Tajniki zarządzania reputacją marki wobec kryzysu wizerunkowego w social media ujawni Anna Robotycka
  • PR &CSR Manager Amrest
  • Monika Klamka, Corporate Affairs Manager z Piklington przedstawi skuteczne narzędzia wewnętrznego PR w sytuacji kryzysowej
  • Prawa, obowiązki i możliwości rzecznika prasowego wskaże mł. Insp. dr Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji
  • Jaką rolę może odegrać PR we wzmacnianiu wizerunku marki poprzez działania eventowe, podpowie Sebastian Tołwiński, Rzecznik Prasowy Grupy Żywiec

Dlaczego warto wziąć udział:

Podczas tegorocznego Kongresu będą mogli Państwo :

  • Poznać aż 12 praktycznych case studies. O swoich doświadczeniach i wyzwaniach opowiedzą praktycy z: PLL LOT, BP Europe, Pilkington, Vattenfall Poland, Policji, BRE Bank, Grupy Żywiec, Orco Property Group, Amrest, Poczty Polskiej, Kompanii Piwowarskiej, Netii
  • Dowiedzieć się jakie są najistotniejsze warunki efektywnego komunikatu i jak stworzyć spójny przekaz w nagłej sytuacji
  • Poznać najlepsze metody komunikowania złych informacji
  • Posłuchać o dobrych praktykach w zarządzaniu reputacją marki w sytuacji kryzysowej w mediach społecznościowych
  • Przedyskutować zasady współpracy działów
  • PR i Marketingu oraz sprawdzić jak działaniami
  • PR-owymi wzmocnić markę i jej wizerunek
  • Zdobyć szeroką wiedzę o kluczowych trendach w mierzeniu efektywności komunikacji

Kto powinien wziąć udział:

PROFIL UCZESTNIKÓW poprzednich edycji kongresu

  • Rzecznicy Prasowi 17%
  • Dyrektorzy, Managerowie ds. Marketingu 13%
  • Zarząd, Dyrektorzy Zarządzający 8%
  • Dyrektorzy, Managerowie ds. Public Relations 38%
  • Dyrektorzy, Managerowie ds. Komunikacji 24%


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi

3295 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 10 września 2010,
3795 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 10 września 2010

Cena obejmuje prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz lunch

Szczegółowe informacje:
Renata Grzeszczak - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78

Więcej informacji: