-
Tytuł:
VI Forum Zakupy. Kompetencje - Inspiracje - Rozwój
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2013-06-11 - 2013-06-12
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Zapraszam Państwa do udziału w strategicznym spotkaniu Szefów działów zakupów największych firm w Polsce. Znakomite opinie poprzedniej edycji utwierdzają mnie
w przekonaniu, że to spotkanie jest dla Państwa kluczowe: to tutaj Państwo się inspirują do działań i implementacji zmian, które prowadzą do rozwoju i optymalizacji działu zakupów.
W jaki sposób usprawnić proces zakupowy nie wydając dużych kwot na system IT? Jak „narzędzia” stworzone na własne potrzeby przez firmy mogą nas zainspirować do ulepszeń we własnym dziale? Na które z nich zwrócić szczególną uwagę? Mówi się, że dobry kupiec jest na wagę złota, ale wielką sztuką jest zadbać o jego rozwój i zatrzymać go w zespole!
W gronie najlepszych CPO w Polsce zastanowią się Państwo jak optymalizować kluczowe etapy procesu zakupowego, które KPI są najefektywniejsze i jak troszczyć się o talenty
w swoim dziale.
Tegoroczny program Forum powstał dzięki wsparciu Rady Programowej, którą tworzyli: Mateusz Rak, International Business Lead/Global Commodity Leader, Rolls-Royce Poland; Marcin Zborowski, Manager of Project Realization Department at Philips Innovation Service; Edyta Musielak, Niezależny Ekspert (Prowadząca edycje 2012 i 2013).
Przypominam, że w tym roku spotkanie odbywa się 11-12 czerwca w Warszawie, tym razem skoncentrujemy się na: usprawnianiu procesu zakupwego i podnoszeniu kompetencji działu zakupów – dwóch kluczowych wyzwaniach CPO.
W programie:
- Wsparcie zakupów w rozwoju firmy
- Sourcing – jak usprawnić kluczowe etapy procesu zakupowego
- Zakupowe KPI czyli mierzymy efektywność – przegląd najlepszych praktyk na rynku
- Strategie rozwoju działów zakupów i kompetencji jego pracowników
- Kryteria oceny pracy kupców
Program
11 czerwca, wtorek
9:30 Rejestracja i poranna kawa
WSPARCIE ZAKUPÓW W ROZWOJU FIRMY
10:00 Przywitanie uczestników, słowo wstępu od Prowadzącej, networking
10:15 Misja zakupów w rozwoju firmy stawiającej na innowacje - współpraca
z innymi działami
Wojciech Bykowski, Dyrektor ds. Zakupów, WYBOROWA
10:45 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
11:00 Racjonalizacja kosztów logistyki i zaopatrzenia w procesie konsolidacji zakupów
Katarzyna Malinowska, , Niezależny Ekspert
11:30 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
11:45 Przerwa na kawę
SOURCING - JAK USPRAWNIĆ KLUCZOWE ETAPY PROCESU ZAKUPOWEGO
12:05 RFX w praktyce, czyli jak wesprzeć proces zapytania ofertowego
Beata Zbrożek, Division Procurement Manager, Packaging Europe Division, COLGATE PALMOLIVE
12:35 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
12:50 Lunch
13:50 Nowoczesne zakupy - efektywne narzędzia i kompetencje
Aleksandra Antoniuk, Dyrektor Zakupów, ORANGE POLSKA Maciej Fiedosiejew, Kierownik Wydziału Zarządzania Relacjami z Dostawcami, ORANGE POLSKA
14:20 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
14:35 Zagrożenia i pułapki wpływające na rentowność kontraktów - przykład ofertowania produktów private labels do sieci retail
Wojciech Łuczkiewicz, Group Procurement Manager, CeDo
15:05 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
15:20 Przerwa na kawę
PRAKTYCY PRAKTYKOM - STOLIKI TEMATYCZNE
To interaktywne spotkania w małych grupach, których celem jest aktywny udział uczestników, prowadzący do odpowiedzi na pytania w najbardziej interesujących obszarach. Wszystkie tematy odbywają się równocześnie.
1. Projekt centralizacji zakupów ogólnych - szanse i zagrożenia w praktyce
Maciej Kamiński, Kierownik Działu Zakupów, MAN ACCOUNTING CENTER
2. Jak stworzyć grupę zakupową firm w praktyce
3. Jak strategię zakupową kategorii przełożyć na osiągnięcie celów? - rozwój kategorii zakupowej w praktyceMateusz Rak, Global Commodity Leader Marine, Fabrication, ROLLS-ROYCE POLAND
4. Wsparcie realizacji strategii marketingowych poprzez wybór odpowiednich dostawców
Monika Bis, Dyrektor Biura Zakupów i Zarządzania Dostawcami, PROVIDENT POLSKA
Anna Serwacińska, Lead Buyer, PROVIDENT POLSKA
Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, PROVIDENT POLSKA
17:10 Zakończenie I dnia Forum
12 czerwca, środa
9:30 Rejestracja i przywitanie
ZAKUPOWE KPI CZYLI MIERZYMY EFEKTYWNOŚĆ - PRZEGLĄD NAJLEPSZYCH PRAKTYK NA RYNKU
10:00 Q (quality), C (cost), D (delivery) - najskuteczniejsze wskaźniki badania poszczególnych etapów procesu, prowadzące do trafnych decyzji optymalizacyjnych
Sławomir Jop, Segment Leader Non Ferrous Casting Thermal System Business Group, VALEO
10:30 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
10:45 Co zakupy mogą zrobić aby zapewnić większą płynność finansową firmie
11:15 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi11:30 Przerwa na kawę
KRYTERIA OCENY PRACY KUPCÓW
11:50 Od zrealizowanych oszczędności do... - 3 najefektywniejsze mierniki pracy kupca
Małgorzata Kromarek, Dyrektor Zakupów, PFLEIDERER GRAJEWO
12:20 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
12:35 Lunch
13:35 80% dostawców na poziomie zielonym - czyli pokaż mi swoją bazę dostawców, a ja Ci powiem jak dobrym kupcem jesteś
14:05 Interaktywna sesja pytań i odpowiedziSTRATEGIE ROZWOJU DZIAŁÓW ZAKUPÓW I KOMPETENCJI JEGO PRACOWNIKÓW
14:20 Jak motywować „talenty” by zatrzymać je w dziale zakupów lub firmie?
Bartosz Hnatyszyn, Dyrektor Działu Zakupów i Zaopatrzenia, ARJOHUNTLEIGH POLSKA
14:50 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
15:05 Zarządzanie „talentami” w firmie - identyfikacja i rozwój w kontekście planowania sukcesji
Małgorzata Milczarek, HR Director, MOS, Poland, Lithuania, Latvia and Estonia, PFIZER POLSKA
15:35 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
15:50 Zakończenie Forum
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Forum wynosi:
2995 PLN + 23% VAT przy rejestracji do 10 maja 2013
3495 PLN + 23% VAT przy rejestracji w okresie od 11 maja 2013 do 31 maja 2013
3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu 31 maja 2013
Szczegółowe informacje:
Anna Banaś
tel: 12 350 54 06
e-mail:
Więcej na stronie: