-
Tytuł:
V Kongres What’s going on in Retailing?!
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 4 995 + VAT PLN Teraz: 4 495 + VAT PLN
- Termin: 2009-06-04 - 2009-06-05
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Kongres "What’s going on in Retailing?!" stanowi doskonałą platformę wymiany informacji, wiedzy, doświadczeń o kierunkach rozwoju sektora handlu w Polsce.
Ryszard Tomaszewski, Prezes Tesco
Kiedy gospodarka światowa przeżywa trudne czasy, niełatwo jest również rozwijać działalność handlową. Problemy utrzymywania płynności i ograniczania kosztów wybijają się wówczas na pierwszy plan, przesłaniając wszytko inne. Ale nie zapominajmy, że każda recesja kiedyś się kończy, a długofalowe perspektywy rozwoju handlu w Europie Środkowej i Wschodniej pozostają bardzo dobre. Kongres ”What’s going on in Retailing?!” to świetna okazja aby rozmawiać w kompetentnym gronie i o krótkookresowych wyzwaniach, i o długookresowych szansach.
Prof. Witold Orłowski,
Niezależny Ośrodek Badań Ekonomicznych
W programie m.in :
- Już od pięciu lat "What’s going on in Retailing?!" to NAJWIĘKSZE SPOTKANIE BRANŻY HANDLU W POLSCE, które na stałe wpisało się w kalendarze prezesów i kadry zarządzającej. To wydarzenie, które ma swoją długą historię, dobrą markę i zasłużony prestiż.
- Podczas każdego naszego kongresu gościmy prezesów największych sieci handlowych, kadrę zarządzającą firmami produkującymi dobra konsumenckie oraz najlepszych ekonomistów i analityków rynku przewidujących tendencje rozwoju dla branży handlowej.
- Ich decyzje wyznaczają trendy rozwoju handlu, kształtują rynek, a zawarte podczas kongresów znajomości przeradzają się w korzystne kontrakty biznesowe. W tym roku to wyjątkowe spotkanie kadry zarządzającej sieciami handlowymi.
Równolegle trwające, zróżnicowane tematycznie panele dyskusyjne zapewnią pogłębioną analizę tego rynku w Polsce.
- Więcej sieci handlowych i znakomitych prelegentów
- Więcej paneli dyskusyjnych
- Więcej aktualnych i wnikliwych analiz
- Więcej kontaktów biznesowych
Dlaczego warto wziąć udział:
- Wyjątkowa okazja, żeby poznać opinie praktyków i ekspertów na temat kierunków i trendów sterujących rozwojem handlu w Polsce
- Zidentyfikować krótkoterminowe wyzwania i długoterminowe szanse w polskim sektorze handlu
- Usprawnić współpracę na linii dostawca-dystrybutor
- Wzmocnić plan biznesowy oraz określić przyszłe działania i strategiczne inwestycje
Profil uczestników Kongresu
- CEO, Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu - 61%
- Dyrektor Sprzedaży, Handlowy, Dyrektor Marketingu - 28%
- Key Account Manager - 6%
- inne - 5%
4 czerwca 2009, CZWARTEK
9.00-9.25 Rejestracja i przywitanie
9.25-9.30 Otwarcie Kongresu i przywitanie Uczestników
Robert Szewczyk - Detal Dzisiaj
Elżbieta Dmowska-Mędrzycka - Polska Rada Centrów Handlowych
9.30-10.00 Major issues for the commerce sector
Xawier R. Durieu – EuroCommerce
10.00-10.25 Sektor handlu w Europie Środkowo-Wschodniej w obliczu dynamicznych zmian na rynku
prof. Witold Orłowski - NOBE
10.25-11.05 Speed and flexibility in your retail supply chain to respond to today’s dynamic changes
Stefano Scandelli - JDA Software
Jan Hanussek - Strategix Enterprise Technology
11.05-11.35 Jak zatrzymać klienta w obecnych realiach rynkowych - case study S’Miles
Philippe Vitry - Laser Polska
11.35-11.55 Przerwa na kawę
SEKTOR FOOD
Prowadzący: Robert Szewczyk - Detal Dzisiaj
11.55-12.30 Strategie ekspansji firm polskich i zagranicznych
Maria Andrzej Faliński - POHiD
12.30-13.10 Zagrożenia i ograniczenia dla sieci działających na polskim rynku
Czesław Grzesiak – Teslo
Pedro da Silva - Jeronimo Martins
Kef van Helbergen - real,-
13.10-14.10 Lunch
14.10-14.45 Dywersyfikacja formatów handlowych jako sposób obrony przed spowolnieniem gospodarczym
Andrzej Wojciechowicz - Bomi
14.45-15.25 Strategie rozwoju supermarketów w Polsce
Barbara Wagner-Kołodziejczak - Polska Grupa Supermarketów
Andrzej Wojciechowicz – Bomi
Beata Orcholska - Chata Polska
Krzysztof Gradecki - Eko Holding
Wojciech Kruszewski - ZKiP Lewiatan’94 Holding
15.25-15.45 Przerwa na kawę
15.45-16.20 Oczekujemy na potwierdzenie tematu prelekcji
Insoft
16.20-17.00 Szanse wzrostu sklepów formatu convenience na rynku polskim
Mirosław Caputa – Statoil
Piotr Sznigirewicz - PKN Orlen
Roman Roszyk - Żabka Polska
Marek Szybalski - Spar Polska
SEKTOR NON-FOOD
Prowadzący: Elżbieta Dmowska-Mędrzycka - Polska Rada Centrów Handlowych
11.55-12.30 Wpływ kryzysu gospodarczego na marki detaliczne w regionie Europy Centralnej- na przykładzie wybranych marek z portfolio Grupy EM&F
Maciej Dyjas – Grupa EM&F
12.30-13.10 Konsolidacja jako strategia rozwoju sieci
Jerzy Szkwarek - Komfort
13.10-14.10 Lunch
14.10-14.35 Wykorzystanie programów lojalnościowych w zarządzaniu relacjami z klientami
Andrzej Przewięźlikowski - Comarch
14.35-15.10 Najważniejsze wyzwania dla sieci handlowych w Polsce
Jarosław Truchel - Leroy Merlin Polska
Stefan Vonverbeke - Ikea Retail
Marek Cichocki - Polska Rada Centrów Handlowych
15.10-15.35 The WE Effect - benefits and added value in affiliate and coalition loyalty programmes
Jan Boluminski – Client Vela
15.35-15.55 Przerwa na kawę
15.55-16.30 Sytuacja marki luksusowej w czasach kryzysu
Paweł Korobacz - Yes
16.30-17.05 Relacje producent - dystrybutor w polskiej branży kosmetycznej.
Najważniejsze tendencje rynkowe
Paweł Chodakowski-Malkiewicz - INTERCHEM
Wojciech Filipczyk - Polbita
Dariusz Aleksandrowicz - Brodr. Jorgensen
17.05 Zakończenie
5 czerwca 2009, PIĄTEK
9.00-9.25 Rejestracja i przywitanie
9.25-9.30 Otwarcie Kongresu i przywitanie Uczestników
Robert Szewczyk - Detal Dzisiaj
Elżbieta Dmowska-Mędrzycka - Polska Rada Centrów Handlowych
9.30-10.00 Konsekwencje światowego kryzysu ekonomicznego a kondycja handlu w Polsce
prof. Tomasz Domański
10.00-10.30 Ograniczenia pionowe w prawie konkurencji - przegląd praktyk i czynów zakazanych
dr Cezary Banasiński - były Prezes UOKiK
10.30-10.50 Przerwa na kawę
10.50-11.30 Skuteczne strategie budowania relacji między producentem a siecią handlową - punkt widzenia prducenta
Adam Moskała – Bakalland
Grzegorz Gacek - SabMiller Europe AG
Marek Sypek - Johnson&Johnson
11.30-11.50 Przerwa na kawę
SEKTOR FOOD
Prowadzący: Robert Szewczyk - Detal Dzisiaj
11.50-12.30 Oczekiwania sieci handlowych wobec dostawców
Bolesław Nowosad – Billa
Pedro Leandro - Jeronimo Martins
Halina Gogolewska - Grupa MPT
12.30-13.05 CSR jako filozofia działania sieci handlowych
Renata Juszkiewicz - Metro AG w Polsce
13.05-14.05 Lunch
14.05-14.40 Efektywne zarządzanie siecią sklepów franczyzowych w Polsce
Pedro Martinho - Eurocash; Eurocash Franszyza
14.40-15.20 Perspektywy handlu hurtowego w Polsce
Krzysztof Tokarz – Specjał
Maciej Kowalski - Grupa MPT
15.20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
SEKTOR NON-FOOD
Prowadzący: Elżbieta Dmowska-Mędrzycka - Polska Rada Centrów Handlowych
11.50-12.25 Spurring growth supported by an automated forecasting and ordering system
Andrzej Uryga - Polbita, customer of SAF AG
12.25-13.05 Na czym oprzeć przewagę konkurencyjną w trudnych czasach?
Sławomir Monikowski - Electro Word
Andrzej Mrugała - Wema, Komfort
Piotr Wilczyński - Vision Express
13.05-14.05 Lunch
14.05-14.35 Strategie rozwoju i zarządzania sieciami handlowymi segmentu non-food
Wojciech Normand - DEICHMANN-Obuwie
Roman Duda - Zebra i Duha
Krzysztof Maraszek - Wojas Trade
14.35-15.05 Handel internetowy - przyszłość czy utrapienie branży retailowej
Tomasz Cisek - Empik
15.05-15.45 E-commerce —trendy i perspektywy
Tomasz Cisek - Empik
Robert Sołkiewicz - Kolporter
Piotr Zemło - RTV Euro AGD
Michał Miszkiewicz - Mix Electronics
15.45 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
4495 PLN + 22%VAT do 8 maja 2009r.
4995 PLN + 22%VAT po 8 maja 2009r
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax.(12) 350 54 01