-
Tytuł:
V Kongres Public Relations 2010
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2009-09-22 - 2009-09-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
Rzeczywistość i perspektywy polskiego rynku PR
Już po raz piąty zapraszamy liderów zarządzających działami PR i Komunikacji w największych firmach wszelkich branż, do udziału w tegorocznej edycji Kongresu Public Relations.
W tym roku będzie to wydarzenie o szczególnym charakterze, w trakcie którego poruszone zostaną najważniejsze kwestie m.in.: social media w służbie PR-owca; czy marketing polityczny może być inspiracją dla PR-u korporacyjnego; PR 2.0 nowym sposobem komunikacji oraz nowe cele skutecznego PR.
Będą mieli Państwo okazję spotkać się z wybitnymi prelegentami, specjalistami zagadnień public relations i komunikacji, m.in.: Dagmarą Cybruch z AIG Bank Polska; Joanną Frąckowiak z Microsoft; Piotrem Wojtaszkiem z NBS PR, Anną Miotk z Netsprint.pl, Dominikiem Kaznowskim z Nasza-Klasa; Krystianem Cieślakiem z Stroer Polska, Andrzejem Pawelczakiem z Animex, Jarosławem Flisem z Uniwersytetu Jagiellońskiego, Jackiem Prześlugą z Look At. Agenda Kongresu została zaplanowana tak, aby uczestnikom Kongresu umożliwić nie tylko wysłuchanie wystąpień zaproszonych gości, ale również aktywny udział w dyskusjach.
Podczas tegorocznego Kongresu mogą Państwo:
- Dowiedzieć się, czy i jak wydarzenia ostatnich miesięcy wpłynęły na sposób prowadzenia kampanii PR-owych. O swoich doświadczeniach i nowych wyzwaniach powiedzą: AIG Bank Polska, NBS PR, Grupa Pracuj, Carrefour Polska, Ströer Polska
- Zdobyć informacje, o tym jak skutecznie wykorzystać opinie społeczności w pracy PR-owca. Na podstawie case study portalu Nasza-Klasa przeanalizujemy strategiczne znaczenia roli nowoczesnych narzędzi - blogów, serwisów społecznościowych i sieci intranetowych
- Poznać tajniki nowoczesnej komunikacji w rzeczywistości Generacji C - tradycyjne media odchodzą do lamusa a znaczenia nabierają media społeczne i dziennikarstwo obywatelskie. Co się stanie z mediami tradycyjnymi? Czy można neu-tralizować media? Rafał Czechowski, Partner Zarządzający Imago PR opowie o niepokojących zjawiskach przy współpracy z mediami
- Skonfrontować opinie o zasadach gry politycznej. Czy media przestały dyktować warunki i zasady gry politycznej? Jak skutecznie wykorzystać lobbing w pracy PR-owca? Jarosław Flis pokaże granicę, gdzie kończy się PR a zaczyna manipulacja
Kto powinien wziąć udział:
- V Kongres Public Relations Trendy 2010 skierowany jest do Kadry Zarządzającej, do osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy, a w szczególności do:
- Prezesów i Członków Zarządu
- Dyrektorów, Managerów ds. PR
- Dyrektorów, Managerów ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Dyrektorów, Managerów ds. Komunikacji Wewnętrznej i Zewnętrznej
- Rzeczników Prasowych
- Marketing Managerów
Spotkanie będzie również interesujące dla wszystkich agencji, które współpracują z działami PR w:
- Agencjach PR
- Agencjach Reklamowych
- Agencjach Eventowych
Program
22.09.2009, WTOREK
Prowadzący Kongres: dr Wojciech Jabłoński, Pracownik Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Warszawski
08.30-09.00 Rejestracja i przywitanie
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA STRATEGICZNA W PRAKTYCE
09.00-09.30 Public Relations professionals who understand research will rule the field
Frank Ovaitt, President, Institute of Public Relations USA
09.30-10.00 JAK SPÓŁKI KONTAKTUJĄ SIĘ ZE SWOIMI UDZIAŁOWCAMI – RELACJE INWESTORSKIE
CASE STUDY, Piotr Wojtaszek, Menedżer ds. relacji inwestorskich NBS PR
- Badania WarsawScan, czyli czego oczekują inwestorzy. Ranking firm najlepiej komunikujących się z rynkiem
- Cele relacji inwestorskich. Czy komunikować się inaczej w czasach dekoniunktury?
- Komentowanie ważnych wydarzeń przez spółki – porównanie praktyk rynku warszawskiego i londyńskiego
10.00-10.30 JAK SKUTECZNIE KOMUNIKOWAĆ GLOBALNE PROBLEMY FIRM NA RYNKACH LOKALNYCH
CASE STUDY American International Group i AIG Bank Polska SA
Dagmara Cybruch - Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR, AIG Bank Polska SA
- Kryzysowi można zapobiec
- Pierwsze symptomy kryzysu - jak szybko go zdiagnozować
- Efektywne narzędzia komunikacji sprawdzające się w kryzysie
- Hierarchizacja odbiorców komunikatu: wewnętrzni, zewnętrzni i inni
10.30-10.50 Przerwa na kawę
10.50-11.20 NOWE CELE SKUTECZNEGO PR - JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE
CASE STUDY Kampania PR Imagine Cup 2009
Joanna Frąckowiak, Public Relations Manager, Microsoft
- Umiejętne budowanie kontekstu - opowiadanie historii
- Uwiarygodnianie przekazu poprzez zaangażowanie uczestników
- Nowe zastosowanie starych środków przekazu - zdjęcia, video itd.
11.20-11.50 KOMUNIKACJA JAKO ELEMENT PROCESU ZARZĄDZANIA. STRATEGIA I NARZĘDZIA ZINTEGROWANEJ KOMUNIKACJI
CASE STUDY
Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej, Carrefour Polska
11.50-12.30 KRYZYS KOMUNIKACJI czy KOMUNIKACJA W KRYZYSIE
CASE STUDY Grupa Pracuj
Anita Wojtaś-Jakubowska, PR Manager, Grupa Pracuj; Paweł Kocon, Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej, Grupa Pracuj
- Komunikacja do pracowników w "dobrych i złych" czasach - co i kiedy warto wykorzystać
- Jak komunikować to, co wolałoby się przemilczeć
- Złoty środek pomiędzy efektywnością a zaangażowaniem pracowników w komunikację
- Jedno wydarzenie - cztery modele kultury organizacyjnej - cztery modele komunikacji
- Komunikacja wewnętrzna a rzeczywistość 2010
12.30-13.30 Lunch
13.30-14.00 PR NIEDOCENIANY - KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE
CASE STUDY
Bartłomiej Juszczyk, Prezes, Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb
- Buzzmarketing, media relations, siła rekomendacji - te same narzędzia, nowe sposoby wykorzystania
- Intranet - jak nie zabłądzić planując, wdrażając, korzystając
- Pracownicy ambasadorami fimy
- Między PR a propagandą jest cienka granica
14.00-15.00 W CZASACH SPOWOLNIENIA GOSPODARCZEGO NAJŁATWIEJ STWORZYĆ I WZMACNIAĆ WIZERUNEK FIRMY
DYSKUSJA PANELOWA
Moderator: Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu, PSPR; Pełnomocnik Rektora ds. PR, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie;Andrzej Pawelczak - Dyrektor ds. PR, Grupa Kapitałowa Animex; Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej, Carrefour Polska; Joanna Frąckowiak, Public Relations Manager, Microsoft; Dagmara Cybruch, Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR, AIG Bank Polska SA
15.00-15.15 Przerwa na kawę
15.15-15.45 KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA ZWIĄZKÓW FIRM - LOBBING BRANŻOWY
Dyskusja Panelowa - CASE STUDY Ustawa o WOH
Moderator: Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji. Zaproszeni Paneliści: Andrzej Gantner, Przewodniczący Komisji ds. komunikacji, SPFPŻ;(oczekujemy na potwierdzenie pozostałych panelistów)
- Budowanie poparcia dla korzystnych rozwiązań legislacyjnych
- Nowe wyzwania dla PR-owców... czyli kto nie lobbuje
- Jak skutecznie wykorzystać lobbing
2 SESJE RÓWNLOLEGŁE.
POMIAR EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS - ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE
I SESJA
15.45-17.45 WIĘCEJ NIŻ KSIĄŻKA WYCINKÓW. NOWE TRENDY W POMIARZE SKUTECZNOŚCI PR
SESJA WARSZTATOWA
Prowadząca sesję: Anna Miotk, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Pion Monitoringu Internetu, Netsprint.pl
- Co ma strategia działań PR do mierzalności efektów PR
- Co i kiedy mierzymy, czyli modele pomiaru skuteczności PR
- Metody i techniki. Zwrot z inwestycji (ROI). Czy warto mierzyć ekwiwalent reklamowy
- Nowe narzędzia ułatwiające pomiar komunikacji Wyznaczanie kluczowych parametrów sukcesu
II SESJA
15.45-17.45 PRAKTYCZNE ASPEKTY MEDIA INTELLIGENCE – RAPORTY WIZERUNKOWE I RYNKOWE
S
ESJA WARSZTATOWA
Prowadzący sesję: Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych, Press-Service Monitoring Mediów
- Potrzeba i istota mierzenia efektywności działań media relations
- Przykłady zastosowań i narzędzi do oceny rezultatów i efektywności działań wizerunkowych, reklamowych i sponsoringowych
- Przykłady innych opracowań i analiz, ukierunkowanych na pozyskanie i usystematyzowanie wiedzy w firmie i otoczeniu. Raporty rynkowe jako narzędzia wspomagające zarządzanie informacją i procesy decyzyjne
17.45 Zakończenie
23.09.2009, ŚRODA
Prowadzący Kongres: dr Wojciech Jabłoński, Pracownik Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Warszawski
08.30-09.00 Rejestracja i przywitanie
INTERNET PR
09.00-09.40 ROLA SPOŁECZNOŚCI I SOCIAL MEDIA W PR
CASE STUDY Nasza-Klasa
Joanna Gajewska, Rzecznik Prasowy, Nasza - Klasa
- Jak skutecznie wykorzystywać opinie społeczności w public relations
09.40-10.20 ERA SOCIAL MEDIA - NOWA RZECZYWISTOŚĆ PR
Krystian Cieślak, Public Affairs Manager, Ströer Polska
- Social media relations
- Nowe narzędzia PR i przykłady skutecznych zastosowań
- Komunikacja kryzysowa w Internecie
10.20-11.00 PR 2.0
Anna Adamus-Matuszyńska, Wykładowca, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Jak PR-owiec może korzystać ze społecznych mediów: blogi, fora dyskusyjne, społeczne sieci (MySpace, Facebook, LinkedIn, Nasza klasa), wspólne media (You Tube), społeczne źródła informacji (Wikipedia), wirtualny świat (Second Life)
- Nowe media zastępują tradycyjne narzędzia stosowane dotąd w PR
- Zasady przygotowywania kampanii public relations z wykorzystaniem mediów społecznych
- W jaki sposób określić normy i reguły etycznego wykorzystywania Web 2.0 w praktyce PR
11.00-11.40 EFEKTYWNA KOMUNIKACJA NA LINII ORGANIZACJA - MEDIA NA PRZYKŁADZIE Z OSTATNICH LAT
Piotr Czarnowski, Prezes, First Public Relations
- Nie warto oszczędzać na komunikacji
- Prawdziwa komunikacja nie musi być kosztowna
- Co dzięki komunikacji można osiągnąć i zyskać - break even point
- Co bez komunikacji się traci i ile to kosztuje - najciekawsze przykłady
11.40-12.00 Przerwa na kawę
MEDIA RELATIONS - NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA, NOWE MEDIA ELEKTRONICZNE
12.00-12.40 ŻYWE MEDIA RELATIONS - JAK DOSTOSOWAĆ SIĘ DO NOWEGO OBLICZA MEDIÓW
Rafał Czechowski, Partner Zarządzający, Imago PR
- Zmiany w modelu kreowania zawartości mediów
- Nowe panele mediów w warsztacie PR-owca (media obywatelskie, bloggerzy, media miejskie)
- Co z zasadą 7c - credibility, context, content, clarity, continuity and consistency, channels, capa-bility - przy tworzeniu komunikatu dla mediów
12.40-13.20 JAK PROWADZIĆ WOJNĘ Z MEDIAMI. TAKTYKA I STRATEGIA
Wojciech Szalkiewicz, Pracownik Naukowy Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
- Możliwości prawne ograniczenia „zainteresowania” mediów
- Neutralizowanie mediów
- Budowanie własnych kanałów informacyjnych
- W jaki sposób zgodnie z prawem można utrudnić życie dziennikarza
- Polityka wyciszania jest polityką błędną
13.20-14.20 Lunch
MARKETING POLITYCZNY - GDZIE KOŃCZY SIĘ PR A ZACZYNA MANIPULACJA
14.20-15.20 PR polityczny w Polsce i jego ewolucja do roku 2010
dr Jarosław Flis, Wykładowca Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński Jacek Prześluga, Agencja Marketingowa Look At
- Co z marketingu politycznego wynika dla biznesu. Gorąca dyskusja
15.20-15.40 Przerwa na kawę
15.40-17.00 PR POMIĘDZY EVENTEM I INFORMACJĄ - CO Z PERMANENTNEJ KAMPANII WYBORCZEJ
dr Marek Skała, Właściciel, Megalit Instytut Szkoleń
- Media kupują to, co bardziej atrakcyjne - humbug czy informacja
- Dobry event vs atrakcyjny event - czy da się je połączyć
- Kampania wyborcza 2010 - top-lista, jako wskazówka dla biznesu
- Wnioski dla biznesu - może powrót do korzeni PR?
17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Wśród prelegentów Forum:
- Frank Ovaitt - President, Institute of Public Relations USA
- Krystian Cieślak - Public Affairs Manager, Ströer Polska
- Maria Cieślikowska - Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej, Carrefour Polska
- Dagmara Cybruch - Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR, AIG Bank Polska SA
- Piotr Czarnowski - Prezes Zarządu, First Public Relations
- Piotr Wojtaszek - Menedżer ds. Relacji Inwestorskich, NBS Public Relations
- Andrzej Gantner - Przewodniczący Komisji ds. komunikacji, SPFPŻ,
- Konrad Ciesiołkiewicz – Dyrektor Departamentu Public Relations, grupa TPSA
- Marcin Szczupak - Kierownik Działu Raportów Medialnych,PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
- Rafał Czechowski - Partner zarządzający, Imago Public Relations
- Andrzej Maria Faliński - Dyrektor Generalny, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
- dr Jarosław Flis - Wykładowca Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński
- Joanna Frąckowiak - Public Relations Manager, Microsoft
- dr Wojciech Jabłoński - dr Wojciech Jabłoński - Pracownik Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Warszawski
- Anita Wojtaś-Jakubowska - PR Manager, Grupa Pracuj
- Bartłomiej Juszczyk - Prezes, Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb
- Paweł Kocon - Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej w Grupie Pracuj
- Anna Adamus-Matuszyńska - Wykładowca w Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Anna Miotk - Dyrektor Rozwoju Biznesu, Pion Monitoringu Internetu, Netsprint.pl
- Marek Skała - Właściciel i Dyrektor, Megalit Instytut Szkoleń
- Wojciech Krzysztof Szalkiewicz – Pracownik Naukowy Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
- dr Dariusz Tworzydło - Pełnomocnik Rektora ds. Public Relations, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
- Andrzej Pawelczak - Dyrektor ds. PR, Grupa Kapitałowa Animex
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 22%VAT do 28 sierpnia 2009r.
3995 PLN + 22%VAT po 28 sierpnia 2009r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały , przerwy kawowe, lunch
Szczegółowe informacje:
Magdalena Karda - Marketing Director
Tel. +48 333 97 91