eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeV Kongres Public Relations 2010
  • Tytuł:

    V Kongres Public Relations 2010

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
  • Termin: 2009-09-22 - 2009-09-23
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: ECU Marketing

Rzeczywistość i perspektywy polskiego rynku PR

Już po raz piąty zapraszamy liderów zarządzających działami PR i Komunikacji w największych firmach wszelkich branż, do udziału w tegorocznej edycji Kongresu Public Relations.

W tym roku będzie to wydarzenie o szczególnym charakterze, w trakcie którego poruszone zostaną najważniejsze kwestie m.in.: social media w służbie PR-owca; czy marketing polityczny może być inspiracją dla PR-u korporacyjnego; PR 2.0 nowym sposobem komunikacji oraz nowe cele skutecznego PR.

Będą mieli Państwo okazję spotkać się z wybitnymi prelegentami, specjalistami zagadnień public relations i komunikacji, m.in.: Dagmarą Cybruch z AIG Bank Polska; Joanną Frąckowiak z Microsoft; Piotrem Wojtaszkiem z NBS PR, Anną Miotk z Netsprint.pl, Dominikiem Kaznowskim z Nasza-Klasa; Krystianem Cieślakiem z Stroer Polska, Andrzejem Pawelczakiem z Animex, Jarosławem Flisem z Uniwersytetu Jagiellońskiego, Jackiem Prześlugą z Look At. Agenda Kongresu została zaplanowana tak, aby uczestnikom Kongresu umożliwić nie tylko wysłuchanie wystąpień zaproszonych gości, ale również aktywny udział w dyskusjach.

Podczas tegorocznego Kongresu mogą Państwo:

  • Dowiedzieć się, czy i jak wydarzenia ostatnich miesięcy wpłynęły na sposób prowadzenia kampanii PR-owych. O swoich doświadczeniach i nowych wyzwaniach powiedzą: AIG Bank Polska, NBS PR, Grupa Pracuj, Carrefour Polska, Ströer Polska
  • Zdobyć informacje, o tym jak skutecznie wykorzystać opinie społeczności w pracy PR-owca. Na podstawie case study portalu Nasza-Klasa przeanalizujemy strategiczne znaczenia roli nowoczesnych narzędzi - blogów, serwisów społecznościowych i sieci intranetowych
  • Poznać tajniki nowoczesnej komunikacji w rzeczywistości Generacji C - tradycyjne media odchodzą do lamusa a znaczenia nabierają media społeczne i dziennikarstwo obywatelskie. Co się stanie z mediami tradycyjnymi? Czy można neu-tralizować media? Rafał Czechowski, Partner Zarządzający Imago PR opowie o niepokojących zjawiskach przy współpracy z mediami
  • Skonfrontować opinie o zasadach gry politycznej. Czy media przestały dyktować warunki i zasady gry politycznej? Jak skutecznie wykorzystać lobbing w pracy PR-owca? Jarosław Flis pokaże granicę, gdzie kończy się PR a zaczyna manipulacja

Kto powinien wziąć udział:

  • V Kongres Public Relations Trendy 2010 skierowany jest do Kadry Zarządzającej, do osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy, a w szczególności do:
  • Prezesów i Członków Zarządu
  • Dyrektorów, Managerów ds. PR
  • Dyrektorów, Managerów ds. Komunikacji Korporacyjnej
  • Dyrektorów, Managerów ds. Komunikacji Wewnętrznej i Zewnętrznej
  • Rzeczników Prasowych
  • Marketing Managerów

Spotkanie będzie również interesujące dla wszystkich agencji, które współpracują z działami PR w:

  • Agencjach PR
  • Agencjach Reklamowych
  • Agencjach Eventowych

Program

22.09.2009, WTOREK

Prowadzący Kongres: dr Wojciech Jabłoński, Pracownik Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Warszawski

08.30-09.00 Rejestracja i przywitanie

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA STRATEGICZNA W PRAKTYCE

09.00-09.30 Public Relations professionals who understand research will rule the field
Frank Ovaitt, President, Institute of Public Relations USA

09.30-10.00 JAK SPÓŁKI KONTAKTUJĄ SIĘ ZE SWOIMI UDZIAŁOWCAMI – RELACJE INWESTORSKIE
CASE STUDY, Piotr Wojtaszek, Menedżer ds. relacji inwestorskich NBS PR

  • Badania WarsawScan, czyli czego oczekują inwestorzy. Ranking firm najlepiej komunikujących się z rynkiem
  • Cele relacji inwestorskich. Czy komunikować się inaczej w czasach dekoniunktury?
  • Komentowanie ważnych wydarzeń przez spółki – porównanie praktyk rynku warszawskiego i londyńskiego

10.00-10.30 JAK SKUTECZNIE KOMUNIKOWAĆ GLOBALNE PROBLEMY FIRM NA RYNKACH LOKALNYCH
CASE STUDY American International Group i AIG Bank Polska SA Dagmara Cybruch - Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR, AIG Bank Polska SA

  • Kryzysowi można zapobiec
  • Pierwsze symptomy kryzysu - jak szybko go zdiagnozować
  • Efektywne narzędzia komunikacji sprawdzające się w kryzysie
  • Hierarchizacja odbiorców komunikatu: wewnętrzni, zewnętrzni i inni

10.30-10.50 Przerwa na kawę

10.50-11.20 NOWE CELE SKUTECZNEGO PR - JAK BUDOWAĆ ZAANGAŻOWANIE
CASE STUDY Kampania PR Imagine Cup 2009
Joanna Frąckowiak, Public Relations Manager, Microsoft

  • Umiejętne budowanie kontekstu - opowiadanie historii
  • Uwiarygodnianie przekazu poprzez zaangażowanie uczestników
  • Nowe zastosowanie starych środków przekazu - zdjęcia, video itd.

11.20-11.50 KOMUNIKACJA JAKO ELEMENT PROCESU ZARZĄDZANIA. STRATEGIA I NARZĘDZIA ZINTEGROWANEJ KOMUNIKACJI
CASE STUDY
Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej, Carrefour Polska

11.50-12.30 KRYZYS KOMUNIKACJI czy KOMUNIKACJA W KRYZYSIE
CASE STUDY Grupa Pracuj
Anita Wojtaś-Jakubowska, PR Manager, Grupa Pracuj; Paweł Kocon, Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej, Grupa Pracuj

  • Komunikacja do pracowników w "dobrych i złych" czasach - co i kiedy warto wykorzystać
  • Jak komunikować to, co wolałoby się przemilczeć
  • Złoty środek pomiędzy efektywnością a zaangażowaniem pracowników w komunikację
  • Jedno wydarzenie - cztery modele kultury organizacyjnej - cztery modele komunikacji
  • Komunikacja wewnętrzna a rzeczywistość 2010

12.30-13.30 Lunch

13.30-14.00 PR NIEDOCENIANY - KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE
CASE STUDY
Bartłomiej Juszczyk, Prezes, Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb

  • Buzzmarketing, media relations, siła rekomendacji - te same narzędzia, nowe sposoby wykorzystania
  • Intranet - jak nie zabłądzić planując, wdrażając, korzystając
  • Pracownicy ambasadorami fimy
  • Między PR a propagandą jest cienka granica

14.00-15.00 W CZASACH SPOWOLNIENIA GOSPODARCZEGO NAJŁATWIEJ STWORZYĆ I WZMACNIAĆ WIZERUNEK FIRMY
DYSKUSJA PANELOWA
Moderator: Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu, PSPR; Pełnomocnik Rektora ds. PR, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie;Andrzej Pawelczak - Dyrektor ds. PR, Grupa Kapitałowa Animex; Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej, Carrefour Polska; Joanna Frąckowiak, Public Relations Manager, Microsoft; Dagmara Cybruch, Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR, AIG Bank Polska SA

15.00-15.15 Przerwa na kawę

15.15-15.45 KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA ZWIĄZKÓW FIRM - LOBBING BRANŻOWY
Dyskusja Panelowa - CASE STUDY Ustawa o WOH
Moderator: Andrzej Maria Faliński, Dyrektor Generalny, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji. Zaproszeni Paneliści: Andrzej Gantner, Przewodniczący Komisji ds. komunikacji, SPFPŻ;(oczekujemy na potwierdzenie pozostałych panelistów)

  • Budowanie poparcia dla korzystnych rozwiązań legislacyjnych
  • Nowe wyzwania dla PR-owców... czyli kto nie lobbuje
  • Jak skutecznie wykorzystać lobbing

2 SESJE RÓWNLOLEGŁE.

POMIAR EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS - ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE

I SESJA

15.45-17.45 WIĘCEJ NIŻ KSIĄŻKA WYCINKÓW. NOWE TRENDY W POMIARZE SKUTECZNOŚCI PR
SESJA WARSZTATOWA
Prowadząca sesję: Anna Miotk, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Pion Monitoringu Internetu, Netsprint.pl

  • Co ma strategia działań PR do mierzalności efektów PR
  • Co i kiedy mierzymy, czyli modele pomiaru skuteczności PR
  • Metody i techniki. Zwrot z inwestycji (ROI). Czy warto mierzyć ekwiwalent reklamowy
  • Nowe narzędzia ułatwiające pomiar komunikacji Wyznaczanie kluczowych parametrów sukcesu

II SESJA

15.45-17.45 PRAKTYCZNE ASPEKTY MEDIA INTELLIGENCE – RAPORTY WIZERUNKOWE I RYNKOWE S
ESJA WARSZTATOWA
Prowadzący sesję: Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych, Press-Service Monitoring Mediów

  • Potrzeba i istota mierzenia efektywności działań media relations
  • Przykłady zastosowań i narzędzi do oceny rezultatów i efektywności działań wizerunkowych, reklamowych i sponsoringowych
  • Przykłady innych opracowań i analiz, ukierunkowanych na pozyskanie i usystematyzowanie wiedzy w firmie i otoczeniu. Raporty rynkowe jako narzędzia wspomagające zarządzanie informacją i procesy decyzyjne

17.45 Zakończenie

23.09.2009, ŚRODA

Prowadzący Kongres: dr Wojciech Jabłoński, Pracownik Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Warszawski

08.30-09.00 Rejestracja i przywitanie

INTERNET PR

09.00-09.40 ROLA SPOŁECZNOŚCI I SOCIAL MEDIA W PR
CASE STUDY Nasza-Klasa
Joanna Gajewska, Rzecznik Prasowy, Nasza - Klasa

  • Jak skutecznie wykorzystywać opinie społeczności w public relations

09.40-10.20 ERA SOCIAL MEDIA - NOWA RZECZYWISTOŚĆ PR
Krystian Cieślak, Public Affairs Manager, Ströer Polska

  • Social media relations
  • Nowe narzędzia PR i przykłady skutecznych zastosowań
  • Komunikacja kryzysowa w Internecie

10.20-11.00 PR 2.0
Anna Adamus-Matuszyńska, Wykładowca, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach

  • Jak PR-owiec może korzystać ze społecznych mediów: blogi, fora dyskusyjne, społeczne sieci (MySpace, Facebook, LinkedIn, Nasza klasa), wspólne media (You Tube), społeczne źródła informacji (Wikipedia), wirtualny świat (Second Life)
  • Nowe media zastępują tradycyjne narzędzia stosowane dotąd w PR
  • Zasady przygotowywania kampanii public relations z wykorzystaniem mediów społecznych
  • W jaki sposób określić normy i reguły etycznego wykorzystywania Web 2.0 w praktyce PR

11.00-11.40 EFEKTYWNA KOMUNIKACJA NA LINII ORGANIZACJA - MEDIA NA PRZYKŁADZIE Z OSTATNICH LAT
Piotr Czarnowski, Prezes, First Public Relations

  • Nie warto oszczędzać na komunikacji
  • Prawdziwa komunikacja nie musi być kosztowna
  • Co dzięki komunikacji można osiągnąć i zyskać - break even point
  • Co bez komunikacji się traci i ile to kosztuje - najciekawsze przykłady

11.40-12.00 Przerwa na kawę

MEDIA RELATIONS - NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA, NOWE MEDIA ELEKTRONICZNE

12.00-12.40 ŻYWE MEDIA RELATIONS - JAK DOSTOSOWAĆ SIĘ DO NOWEGO OBLICZA MEDIÓW
Rafał Czechowski, Partner Zarządzający, Imago PR

  • Zmiany w modelu kreowania zawartości mediów
  • Nowe panele mediów w warsztacie PR-owca (media obywatelskie, bloggerzy, media miejskie)
  • Co z zasadą 7c - credibility, context, content, clarity, continuity and consistency, channels, capa-bility - przy tworzeniu komunikatu dla mediów

12.40-13.20 JAK PROWADZIĆ WOJNĘ Z MEDIAMI. TAKTYKA I STRATEGIA
Wojciech Szalkiewicz, Pracownik Naukowy Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania

  • Możliwości prawne ograniczenia „zainteresowania” mediów
  • Neutralizowanie mediów
  • Budowanie własnych kanałów informacyjnych
  • W jaki sposób zgodnie z prawem można utrudnić życie dziennikarza
  • Polityka wyciszania jest polityką błędną

13.20-14.20 Lunch

MARKETING POLITYCZNY - GDZIE KOŃCZY SIĘ PR A ZACZYNA MANIPULACJA

14.20-15.20 PR polityczny w Polsce i jego ewolucja do roku 2010
dr Jarosław Flis, Wykładowca Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński Jacek Prześluga, Agencja Marketingowa Look At

  • Co z marketingu politycznego wynika dla biznesu. Gorąca dyskusja

15.20-15.40 Przerwa na kawę

15.40-17.00 PR POMIĘDZY EVENTEM I INFORMACJĄ - CO Z PERMANENTNEJ KAMPANII WYBORCZEJ
dr Marek Skała, Właściciel, Megalit Instytut Szkoleń

  • Media kupują to, co bardziej atrakcyjne - humbug czy informacja
  • Dobry event vs atrakcyjny event - czy da się je połączyć
  • Kampania wyborcza 2010 - top-lista, jako wskazówka dla biznesu
  • Wnioski dla biznesu - może powrót do korzeni PR?

17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów

Wśród prelegentów Forum:

  • Frank Ovaitt - President, Institute of Public Relations USA
  • Krystian Cieślak - Public Affairs Manager, Ströer Polska
  • Maria Cieślikowska - Dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej, Carrefour Polska
  • Dagmara Cybruch - Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR, AIG Bank Polska SA
  • Piotr Czarnowski - Prezes Zarządu, First Public Relations
  • Piotr Wojtaszek - Menedżer ds. Relacji Inwestorskich, NBS Public Relations
  • Andrzej Gantner - Przewodniczący Komisji ds. komunikacji, SPFPŻ,
  • Konrad Ciesiołkiewicz – Dyrektor Departamentu Public Relations, grupa TPSA
  • Marcin Szczupak - Kierownik Działu Raportów Medialnych,PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Rafał Czechowski - Partner zarządzający, Imago Public Relations
  • Andrzej Maria Faliński - Dyrektor Generalny, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  • dr Jarosław Flis - Wykładowca Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński
  • Joanna Frąckowiak - Public Relations Manager, Microsoft
  • dr Wojciech Jabłoński - dr Wojciech Jabłoński - Pracownik Zakładu Teorii Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Warszawski
  • Anita Wojtaś-Jakubowska - PR Manager, Grupa Pracuj
  • Bartłomiej Juszczyk - Prezes, Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb
  • Paweł Kocon - Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej w Grupie Pracuj
  • Anna Adamus-Matuszyńska - Wykładowca w Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
  • Anna Miotk - Dyrektor Rozwoju Biznesu, Pion Monitoringu Internetu, Netsprint.pl
  • Marek Skała - Właściciel i Dyrektor, Megalit Instytut Szkoleń
  • Wojciech Krzysztof Szalkiewicz – Pracownik Naukowy Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
  • dr Dariusz Tworzydło - Pełnomocnik Rektora ds. Public Relations, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Andrzej Pawelczak - Dyrektor ds. PR, Grupa Kapitałowa Animex


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 22%VAT do 28 sierpnia 2009r.
3995 PLN + 22%VAT po 28 sierpnia 2009r.

Cena obejmuje prelekcje, materiały , przerwy kawowe, lunch

Szczegółowe informacje:
Magdalena Karda - Marketing Director
Tel. +48 333 97 91