eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeV Konferencja Sales Performance

INSPIRACJE LIDERÓW SPRZEDAŻY

Konferencja Sales Performance jest stałą pozycją w kalendarzach Dyrektorów i Managerów zarządzających sprzedażą największych firm w Polsce już od paru lat. Spotykamy się, aby nawzajem się inspirować i dzielić metodami zwiększania efektywności działań dostosowanych do aktualnych potrzeb rynku. Tym razem występujący podczas Sales Performance Inspiratorzy skupią się na dwóch kluczowych aspektach: strategiach, które sprawdzają się w czasach kryzysu oraz nowoczesnych metodach motywowania i podnoszenia efektywności Sales Force. Wymiana dobrych praktyk sprzedażowych stanowi największą wartość tego spotkania – gwarantujemy ścisłe grono praktyków – osób odpowiedzialnych za strategie sprzedażowe największych firm w Polsce!

 

Udział biorą m.in.:

eurobank, Netia, McCormick Polska, Diageo Polska, Danone, Totalizator Sportowy, UCB Pharma, Avon Cosmetics Polska, Grupa Rovese, Mars Polska, Tauron, PGE Obrót, PZU, Astrazeneca Pharma, Bayer, Dan Cake.

KONFERENCJA SALES PERFORMANCE TO:

Jedyna na rynku okazja, aby w zakresie skutecznych strategii na czas kryzysu i sposobów podnoszenia efektywności SF w gronie Dyrektorów i Menedżerów Sprzedaży wspólnie się inspirować i wymieniać doświadczenia w zakresie skutecznych strategii na czas kryzysu i sposobów podnoszenia efektywności SF

Możliwość wyciągnięcia wniosków z doświadczeń m.in. firm: Danone, Grupa Rovese, PPG Deco, McCormick, Energa Obrót, Netia, Raiffeisen-Leasing Polska, Diageo, Avon, Totalizator Sportowy, eurobank, UCB Pharma, Orange Polska

Po każdej z zaplanowaliśmy czas na prelekcji dyskusję , ponadto zapewniamy uczestnikom jeszcze większą i pytania interakcję: przy okrągłych stołach zasiadają Państwo , a pod koniec pierwszego dnia wg. własnych preferencji zapraszamy na koktajl

Wymiana dobrych praktyk sprzedażowych stanowi – zapewniamy ścisłe grono największą wartość spotkania praktyków – osób odpowiedzialnych za strategie sprzedażowe największych firm w Polsce!


PROGRAM:

DZIEŃ PIERWSZY, 10 października 2013

9:00 Rejestracja i poranna kawa

9:45 Uroczyste przywitanie uczestników i sesja networkingowa
Casper Haring, Dyrektor Zarządzający, Blue Business Media

SESJA PLENARNA

10:15 Przywództwo i motywacja w czasach kryzysu - czyli co dziś decyduje o sukcesie
Kinga Baranowska, Himalaistka, zdobywczyni ośmiu ośmiotysięczników

10:50 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

11:00 Kiedy inwestycje w technologie przekładają się na korzyści oczekujemy na potwierdzenie partnera

11:40 Przerwa na kawę, podział na równoległe konferencje

JAK PRZEŁOŻYĆ STRATEGIE SPRZEDAŻOWE NA SUKCES

12:10 Dyskusja panelowa: Wyzwania i cele firm w czasach zawirowań
Paneliści:

Krzysztof Rogaliński, Wiceprezes Zarządu, Energa Obrót
Krystian Kulczycki, Wiceprezes Zarządu, eurobank
- czy trudny rynek jest wyzwaniem czy przeszkodą?
- jak sprzedawać „stary” produkt w „nowych” warunkach rynkowych nasycenia rynku, odchodzenia klientów do konkurencji, walki cenowej
- czy wsparcie nowych technologii gwarantuje sukces?

12:45 Sukces sprzedaży na zmieniającym się rynku
Przemysław Gostkiewicz, Dyrektor Sprzedaży, Danone
- kiedy i dlaczego musimy myśleć o nowej strategii
- jak i z kim ją budować
- jak zaangażować zespół i co robić dalej?

13:10 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

13:20 Lunch

14:20 Jak dzięki innowacyjnym narzędziom maksymalizować sprzedaż
oczekujemy na potwierdzenie partnera
- rola, zastosowanie i efekty mobilnych systemów sprzedaży
- czy szybkość zebranych informacji gwarantuje ich jakość i wzrost sprzedaży?

14:40 Wykorzystaj kryzys! Sposoby zarabiania na kryzysie
Sławomir Głodek, Dyrektor Sprzedaży, McCormick Polska
- jak wykorzystywać zawirowania ekonomiczne na rynku do wzrostu sprzedaży

15:05 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

15:15 Przerwa na kawę

SPROSTAĆ OCZEKIWANIOM KLIENTA


15:40 Sposoby odzyskania i pozyskania klientów - dziś i jutro
Dariusz Świętek, Dyrektor Sprzedaży, Avon Cosmetics Polska
- zatrzymać klienta jak zmienić strategię i podejście do klienta, żeby jednak nie odchodził
-  rola Internetu w odzyskiwaniu utraconego i dotarciu do nowego klienta efekty działań

16:05 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

16:15 Przełożyć strategię sprzedażową na realne efekty, czyli jak się dziś sprzedaje produkt?
Robert Ledóchowski, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Diageo Polska
- jakie są oczekiwania klientów AD 2014 i co musimy zrobić, aby im sprostać?
- sprawdzone działania w sprzedaży dóbr luksusowych
- od relacji z klientem do sprzedaży pomiar działań, czyli ile jest warta jedna dobra relacja?

16:40 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

16:50 Koktajl - znakomita okazja do wymiany opinii w nieformalnej atmosferze i gronie praktyków

18:00 Zakończenie I dnia Konferencji

DZIEŃ DRUGI, 11 października 2013


9:00 Rejestracja i przywitanie

9:30 Dyskusja panelowa: Jak etycznie i zgodnie z prawem „odbierać” klientów konkurencji?
Paneliści:

Przemysław Książek, Dyrektor Wsparcia Sprzedaży, Raiffeisen-Leasing Polska
Zbigniew Okoń, Partner, DLK Korus Okoń Radcowie Prawni
- co może i powinna zrobić organizacja sprzedażowa na mocno nasyconym rynku?
- zatrzymać klienta vs odbierać klienta konkurencji jak rozłożyć akcenty?

NOWE TRENDY I TECHNOLOGIE WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ


10:05 Sztuka skutecznego zarządzania Sales Force w oparciu o najnowsze narzędzia
oczekujemy na potwierdzenie partnera
- efektywność operacyjna a wyniki sprzedażowe
- w jaki sposób prościej delegować zadania i czytelniej oceniać wyniki SF

10:25 Przerwa na kawę

11:00 Jak wznieść dział sprzedaży na wyższy poziom – efektywne zarządzanie Big Data
Case study: Totalizator Sportowy
Tomasz Cekała, Zastępca Dyrektora, Pion Sprzedaży DSM, Totalizator Sportowy
- Siły Sprzedaży monopolisty jak konkurować kiedy nie ma z kim
- wyniki sprzedażowe vs oczekiwane efekty i wskaźniki
- efektywny przekaz zadaniowy dla Sił Sprzedaży
- łatwe zadaniowanie i trudne rozliczanie PH

11:25 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

POMIAR EFEKTÓW I ROZWÓJ SALES FORCE


11:35 Na czym polega rola dzisiejszego lidera sprzedaży - oczekujemy na potwierdzenie tematu
Case study: PPG Deco Polska
Tomasz Schejbal, Dyrektor Handlowy, PPG Deco Polska
- lider czy zespół? A może zespół jako lider?
- rola lojalności, kreatywności i relacji z klientami w budowaniu silnego teamu sprzedażowego

12:00 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

12:10 Lunch

13:10 Sposoby kształtowania zaangażowania pracowników w celu realizacji strategii sprzedażowej
Case study: Netia
Arkadiusz Czarnecki, Dyrektor Sprzedaży, Rynek Klientów Korporacyjnych, Netia
- budowanie kompetencji pracowników
- zaangażowany sprzedawca a realizacja celów sprzedażowych

13:35 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

13:45 Przerwa na kawę

14:00 Kompetencje sprzedawcy AD 2014
Case study: Grupa Rovese
Romuald Wojda, Dyrektor Handlowy, Grupa Rovese
- realizator strategii sprzedażowej, analityk finansowy, wszechstronny business manager?
- idealny sprzedawca to…

14:25 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

14:35 Gwiazda sprzedaży - talent, czy wyszkolenie?
Case study: UCB Pharma
Andrzej Komor, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu BU, UCB Pharma
- kto osiąga najlepsze wyniki i dlaczego?
- czego oczekuje od firmy najlepszy handlowiec
- jak zatrzymać gwiazdę w organizacji

15:00 Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

15:10 Zakończenie Konferencji




Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi:

2995 PLN + 23% VAT przy rejestracji 2 i więcej osób z firmy w okresie 27 lipca - 6 września 2013 r.
3495 PLN + 23% VAT przy rejestracji jednej osoby w okresie 27 lipca - 6 września 2013 r.
3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu 6 września 2013 r.


Szczegółowe informacje:

Katarzyna Klimkiewicz

Project Director

tel. +48 12 350 54 32

Więcej na: