-
Tytuł:
V Customer Contact Management Summit
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2014-04-08 - 2014-04-09
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
JEDEN KLIENT – WIELE KANAŁÓW. KOALICJA NA RZECZ INTEGRACJI!
W dniach 8-9 kwietnia 2014 r. w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się V jubileuszowa edycja Customer Contact Management Summit.
DLACZEGO WARTO? V CUSTOMER CONTACT MANAGEMENT SUMMIT TO:
- Jedyne w Polsce Forum skupione na wszystkich kanałach kontaktu z klientem
- Spotkanie społeczności top managerów, tylko praktyków
- 2 sesje równoległe: Contact Center&Customer Service oraz Multichannel Management
- Możliwość swobodnego przemieszczania się pomiędzy sesjami i tworzenia indywidualnej agendy
- Tematy wskazane przez przedstawicieli branży, trendy, nowości, case studies, wspólne wyzwania, networking
Już od 5 lat spotykamy się w eksperckim gronie praktyków zarządzających obsługą klienta oraz kanałami kontaktu – odpowiedzialnych za wdrożenie, efektywność, funkcjonowanie oraz integrację: call center, internetu, social media, mobile, placówek, videochatu.
Spotykamy się, aby raz do roku oderwać się od codziennej rutyny, spojrzeć na swoje działania z innej perspektywy, znaleźć benchmarki w działaniach liderów rynku, wymienić doświadczenia, poszukać inspiracji… Wspólnie śledzimy trendy, analizujemy case studies…
Naszym celem jest, by Państwa organizacje stały się w pełni multikanałowe, oraz by Państwa klienci otrzymywali obsługę i najwyższej jakości customer experience przy każdym kontakcie z firmą. Zoptymalizujmy każdy z kanałów i zintegrujmy je dla naszych klientów!
Wśród prelegentów m.in.:
GRAHAM FROST – ekspert customer service i employee engagement, mówca, trener, coach
PETER MASSEY - ceo, BUDD, na liście 100 najbardziej wpływowych osób twittujących i blogujących na temat customer service&experience
DOROTA CHMURSKA – Kierownik zespołu cross-sell, BANK POCZTOWY
PAWEŁ TURCZYNOWICZ - Dyrektor Departamentu Strategii i Bankowości Wielokanałowej, BNP PARIBAS BANK POLSKA
MACIEJ MARSZAŁEK – Dyrektor Departamentu Direct Business, LINK4
ANDRZEJ SZCZEPANIAK – Dyrektor Centrum Usług Komunikacyjnych, BANK ZACHODNI WBK
ELŻBIETA KRAWCZYŃSKA - Specjalista ds. Rozwoju Umiejętności Komunikacyjnych, BANK ZACHODNI WBK
MICHAŁ PIERZCHALSKI - Ekspert, MINISTERSTWO GOSPODARKI
RADOSŁAW ROSIŃSKI - Menedżer Wydziału Obsługi Klienta, MBANK
KATARZYNA WARSZAKOWSKA - Menedżer Wydziału Procedur i Szkoleń, MBANK
BARBARA SYCZEWSKA – Dyrektor Działu Rozwoju Produktów, POL-ASSISTANCE
AGNIESZKA TOBER-BUSZMAN – Dyrektor Operacji i Wsparcia Sprzedaży, AXA
JANUSZ ZIELIŃSKI – Menedżer ds. E-service w Departamencie Handel, RWE POLSKA
PAWEŁ KOTERBICKI – Kierownik Działu Obsługi Klienta, BIURO PODRÓŻY ITAKA
MARZENA BIERNAT – Contact Center Manager, AVON COSMETICS POLSKA
MICHAŁ PESCHAK – Kierownik ds. Rozwoju Obsługi Klienta i Telesprzedaży, GRUPA ŻYWIEC
ŁUKASZ OPOKA, Wicedyrektor ds. Rozwoju Kanałów Zdalnych w Departamencie Sprzedaży i Obsługi w Kanałach Zdalnych, MBANK
KRZYSZTOF KOŃCZAK – Kierownik Wsparcia Sprzedaży, PZU
MARIUSZ GLIŃSKI – Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, RAIFFEISEN POLBANK
TOMASZ BARTUZEL, Regionalny Dyrektor Sprzedaży, PRUDENTIAL POLSKA
MARCIN SZPORKA, Zastępca Dyrektora Marketingu, ALLIANZ
GRZEGORZ KOZŁOWSKI, Senior Internet Marketing Manager, P4
MARCIN WINKLER, Head of Internet Marketing, P4
MAGDALENA FILIPOWSKA, Kierownik ds. Zarządzania Jakością, ING ŻYCIE
FILIP DUKACZEWSKI, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta, ING ŻYCIE
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Forum wynosi:
- 2195 zł (+23% VAT) – przy zgłoszeniu 3 i więcej osób z firmy do 28 lutego 2014 r.
- 2695 zł (+23% VAT) – przy zgłoszeniu 2 osób z firmy do 28 lutego 2014 r.
- 2995 zł (+23% VAT) – przy zgłoszeniu 1 osoby z firmy do 28 lutego 2014 r.
3495 – przy zgłoszeniu w okresie od 1 marca do 21 marca 2014 r.
3995 – przy zgłoszeniu po 21 marca 2014 r.
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc
Blue Business Media
T: +48 12 350 54 02
e-mail:
Więcej na stronie: