eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeUsługowy model zarządzania IT

Informatyka w niezwykle szybki sposób zawładnęła większością działalności biznesowych. W erze hiperkonkurencji firmy zdobywają przewagę konkurencyjną dzięki właściwie zarządzanym działom informa-tycznym, które odgrywają coraz większą rolę w procesie generowania przychodów. Dział IT w nowoczesnej firmie spełnia przede wszystkim funkcję usługową. Ta zmiana jest kluczowa dla całego przedsiębiorstwa – bez harmonijnej współpracy z działem IT nie będzie zrównoważonego rozwoju przedsię-biorstwa. Misją nowocześnie zbudowanego działu IT jest zapewnienie ustalonych z biznesem usług, na czas i po określonej, ustalonej cenie z odpowiednią funkcjonal-nością i zakładanymi korzyściami. Celem – dopasowanie strategii IT do strategii przedsiębiorstwa. Jak inni osiągnęli ten cel i jakie są tego efekty – tego dowiedzą się Państwo na konferencji na którą serdecznie zapraszam!

Gra symulacyjna ITIL V3 HP Race to Results SM Simulation powstała w oparciu o bibliotekę ITIL w połączeniu z dźwiękiem oraz grafiką związaną z wyścigami samochodowymi. W szybki i łatwy sposób demonstruje, jak dopasowanie środowiska IT do biznesu może zwiększyć wydajność przedsiębiorstwa przy jednoczesnym nastawieniu na pracę grupową i tworzenie powiązań opartych na zaufaniu. Celem gry jest przede wszystkim odzwierciedlenie zmian, jakie wprowadza ITIL V3. Podkreśla bliski związek IT i biznesu z licznymi elementami planowania, w szczególności planowania nowych usług, spojrzenia na usługi w sposób kompleksowy a nie tylko z perspektywy poszczególnych procesów. Dzięki temu całość staje się o wiele bardziej zmienna oraz dynamiczna i jednocześnie bliższa współczesnej rzeczywistości IT.

W programie m.in :

  • ITIL jako podstawowe narzędzie zarządcze działem IT
  • Jak zapewnić skuteczne wdrożenie ITIL w organizacji utrzymania IT
  • Zarządzanie ciągłością świadczenia usług informatycznych w świetle wymagań ISO 20000-1:2005
  • Skuteczne wdrożenie SOA – case study Fortis Bank
  • Change Management – case study Netia

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Usłyszysz jak największe polskie firmy zmieniły podejście do zarządzania infrastrukturą na usługowy model zarządzania IT
  • Dowiesz się jakie korzyści płyną z usługowego modelu zarządzania IT oraz w jaki sposób model ten wpływa na organizację
  • Poznasz klucz do sukcesu w projektowaniu i wdrażaniu procesów IT
  • Zrozumiesz jak kompleksowo patrzeć na usługi świadczone przez dział IT
  • Poznasz korzyści oraz wyzwania związane z wdrożeniem SOA

Kto powinien wziąć udział:

  • CIO
  • Dyrektorzy ds. IT
  • Dyrektorzy ds. Zarządzania Procesami Informatyki
  • Menadżerowie usług IT
  • Menadżerowie ds. IT
  • Support Managers
  • Service Analysts
  • Service Managers
  • Członkowie Zarządu ds. IT
  • Specjaliści ds. IT
  • Audytorzy ds. IT
  • Oficerowie bezpieczeństwa
  • Kadra informatyczna zainteresowana procesami ITPrezesi


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji i Warsztacie wynosi:
5580 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 11 kwietnia 2008r.
6085 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 11 kwietnia 2008r.

Koszt uczestnictwa jednej osoby tylko w Konferencji wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 11 kwietnia 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 11 kwietnia 2008r.

Koszt uczestnictwa jednej osoby tylko w Warsztacie wynosi 1995 PLN + 22%VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00