-
Tytuł:
Usługi zintegrowane. Internet, telefon, telewizja i...
- Kategoria: Telekomunikacja
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 3 + VAT PLN
- Termin: 2006-09-21 - 2006-09-22
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Usługi zintegrowane. Internet, telefon, telewizja i... Strategie rozwoju i marketing usług telekomunikacyjnych.
W programie m.in.:
- Strategie rozwoju i marketing usług telekomunikacyjnych
- Oferty wiązane operatorów – strategie biznesowe i marketing
- Trendy na rynku a potrzeby klientów
- Jak wyróżnić się poprzez atrakcyjny pakiet usługowy i programowy
- Konkurencja w Triple Play: jak walczyć o klienta
- Konwergencja telekomunikacji i mediów – kto zwycięży
- Quadruple Play – jakie szanse na telefon komórkowy w pakiecie
Podczas konferencji dowiedzą się Państwo jak walczyć o klienta w warunkach zaostrzającej się konkurencji w Triple Play – usłudze oferowanej już niedługo nie tylko przez operatorów telewizji kablowych, ale także przez tradycyjnych operatorów stacjonarnych. Cena, oferta programowa, jakość usługi czy coś więcej – co zadecyduje o wyborze danego operatora przez konsumentów?
Co po Potrójnej Usłudze? W jakim kierunku będą ewoluowały usługi telekomunikacyjne i jakie dodatkowe usługi mają szanse na wyróżnienie oferty i zdobycie klienta – na te i inne kluczowe pytania odpowiedzą zaproszeni przez nas eksperci. Dowiedzą się Państwo także jakie są perspektywy stworzenia operatora zintegrowanego oferującego Quadruple Play – na ile możliwa jest integracja usługi mobilnej przez operatorów stacjonarnych i jaka jest rola w tym procesie poszczególnych uczestników rynku?
Walka o klienta będzie przebiegała nie tylko pomiędzy operatorami stacjonarnymi – także operatorzy komórkowi tworzą coraz bardzie konkurencyjne oferty integrujące telefon komórkowy, telefon stacjonarny i Internet, a nawet telewizję. Jakie są strategie rozwoju usług komórkowych i czy mogą one zagrozić ofertom stacjonarnym – tego także dowiedzą się Państwo na konferencji.
W gronie prelegentów znajdą Państwo przedstawicieli najbardziej liczących się firm telekomunikacyjnych i mediowych , dzięki czemu w jednym miejscu będą mieli Państwo okazję posłuchać o strategiach i konkretnych rozwiązaniach, tak by po konferencji szybko wdrożyć je we własnej praktyce biznesowej.
Kto powinien wziąć udział:
- Operatorzy telekomunikacyjni (stacjonarni, komórkowi, kablowi):
Prezes
Dyrektor i pracownicy działu strategii i rozwoju
Dyrektor i pracownicy działu produktów i usług
Dyrektor i pracownicy działu marketingu
Dyrektor i pracownicy działu sprzedaży
Dyrektor i pracownicy działu obsługi klienta
Produkt i Brand managerowie
Dyrektor i pracownicy działu technicznego - Dostawcy treści:
Prezes
Dyrektor ds. strategii i rozwoju
Dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji treści
Koordynator ds. kontaktów z operatorami telekomunikacyjnymi
Dyrektor programowy - Dostawcy sprzętu:
Dyrektor i pracownicy działu marketingu i sprzedaży
Kierownicy produktów
Dyrektor ds. rynku telekomunikacyjnego
Zaproszeni prelegenci:
- KPMG
- Simon Kucher & Partners
- White & Case
- Telekomunikacja Polska SA
- UPC Polska
- DCG Dominas Consulting Group
- PTC Era
- Multimedia Polska
- HBO
- Alcatel Polska
- Comarch
- Polkomtel
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:
Szczegółowych informacji udziela:
Ewa bakun - Project Manager
tel.(22) 456 72 23
e-mail: