eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeUsługi zintegrowane. Internet, telefon, telewizja i...

Usługi zintegrowane. Internet, telefon, telewizja i... Strategie rozwoju i marketing usług telekomunikacyjnych.

W programie m.in.:

  • Strategie rozwoju i marketing usług telekomunikacyjnych
  • Oferty wiązane operatorów – strategie biznesowe i marketing
  • Trendy na rynku a potrzeby klientów
  • Jak wyróżnić się poprzez atrakcyjny pakiet usługowy i programowy
  • Konkurencja w Triple Play: jak walczyć o klienta
  • Konwergencja telekomunikacji i mediów – kto zwycięży
  • Quadruple Play – jakie szanse na telefon komórkowy w pakiecie

Podczas konferencji dowiedzą się Państwo jak walczyć o klienta w warunkach zaostrzającej się konkurencji w Triple Play – usłudze oferowanej już niedługo nie tylko przez operatorów telewizji kablowych, ale także przez tradycyjnych operatorów stacjonarnych. Cena, oferta programowa, jakość usługi czy coś więcej – co zadecyduje o wyborze danego operatora przez konsumentów?

Co po Potrójnej Usłudze? W jakim kierunku będą ewoluowały usługi telekomunikacyjne i jakie dodatkowe usługi mają szanse na wyróżnienie oferty i zdobycie klienta – na te i inne kluczowe pytania odpowiedzą zaproszeni przez nas eksperci. Dowiedzą się Państwo także jakie są perspektywy stworzenia operatora zintegrowanego oferującego Quadruple Play – na ile możliwa jest integracja usługi mobilnej przez operatorów stacjonarnych i jaka jest rola w tym procesie poszczególnych uczestników rynku?

Walka o klienta będzie przebiegała nie tylko pomiędzy operatorami stacjonarnymi – także operatorzy komórkowi tworzą coraz bardzie konkurencyjne oferty integrujące telefon komórkowy, telefon stacjonarny i Internet, a nawet telewizję. Jakie są strategie rozwoju usług komórkowych i czy mogą one zagrozić ofertom stacjonarnym – tego także dowiedzą się Państwo na konferencji.

W gronie prelegentów znajdą Państwo przedstawicieli najbardziej liczących się firm telekomunikacyjnych i mediowych , dzięki czemu w jednym miejscu będą mieli Państwo okazję posłuchać o strategiach i konkretnych rozwiązaniach, tak by po konferencji szybko wdrożyć je we własnej praktyce biznesowej.

Kto powinien wziąć udział:

  • Operatorzy telekomunikacyjni (stacjonarni, komórkowi, kablowi):
    Prezes
    Dyrektor i pracownicy działu strategii i rozwoju
    Dyrektor i pracownicy działu produktów i usług
    Dyrektor i pracownicy działu marketingu
    Dyrektor i pracownicy działu sprzedaży
    Dyrektor i pracownicy działu obsługi klienta
    Produkt i Brand managerowie
    Dyrektor i pracownicy działu technicznego
  • Dostawcy treści:
    Prezes
    Dyrektor ds. strategii i rozwoju
    Dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji treści
    Koordynator ds. kontaktów z operatorami telekomunikacyjnymi
    Dyrektor programowy
  • Dostawcy sprzętu:
    Dyrektor i pracownicy działu marketingu i sprzedaży
    Kierownicy produktów
    Dyrektor ds. rynku telekomunikacyjnego

Zaproszeni prelegenci:

  • KPMG
  • Simon Kucher & Partners
  • White & Case
  • Telekomunikacja Polska SA
  • UPC Polska
  • DCG Dominas Consulting Group
  • PTC Era
  • Multimedia Polska
  • HBO
  • Alcatel Polska
  • Comarch
  • Polkomtel

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:

Szczegółowych informacji udziela:
Ewa bakun - Project Manager
tel.(22) 456 72 23
e-mail: