eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeTrendy Sprzedaży 2014

Zapraszamy na jedyne w swoim rodzaju spotkanie dotyczące najnowszych trendów w sprzedaży!


Będzie to spotkanie mające na celu przedstawienie najnowszych i najbardziej efektywnych rozwiązań sprzedażowych. Chcemy wraz z najlepszymi ekspertami omówić aktualną sytuację na polskim rynku sprzedażowym i wspólnie zastanowić się jak ten rynek będzie zmieniał się w nadchodzącym czasie, ale też jak możemy zmienić się wraz z nim. Porozmawiamy o wszystkich dostępnych kanałach sprzedażowych oraz ich potencjale, ale też odkryjemy najważniejsze aspekty około sprzedażowe, które pośrednio lub bezpośrednio mogą wpływać na wyniki firmy.

Skupimy się na najnowszych dostępnych rozwiązaniach technicznych, zbadamy uświadomione i te ukryte potrzeby naszych klientów, zastanowimy się jak efektywnie wspierać kanały sprzedaży, ale przede wszystkim udowodnimy, że tylko kochając sprzedaż możemy odnieść sukces!

Wyjątkowo u nas, w ramach wydarzenia Trendy Sprzedaży 2014, mają Państwo możliwość wzięcia udziału w praktycznym warsztacie poświęconym skutecznym technikom językowym w pracy handlowca. Lingwistyka sprzedaży to nowy obszar zajmujący się tym, jak klienci i sprzedawcy posługują się językiem, jak go interpretują w trakcie procesu decyzyjnego. Warsztat o zasadach skutecznej perswazji, technikach, zwrotach i metodach sprzedażowych, a także mowie ciała oraz najważniejszych elementach storytellingu, wzmocni ramię handlowca o pewność siebie, motywację i entuzjazm.

Dzięki udziałowi w warsztacie dyrektorzy handlowi, marketingu, sales managerzy i specjaliści posiądą wiedzę, którą będą mogli wykorzystać od razu po wyjściu z warsztatu, a także otrzymają wskazówki jak dzielić się nią ze swoimi podwładnymi czy współpracownikami w firmie. Warsztaty o charakterze narzędziowym oparte są na praktycznych ćwiczeniach i przykładach.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat zorganizowaliśmy 17 znakomitych wydarzeń sprzedażowych, za pomocą których pomogliśmy udoskonalić procesy sprzedażowe aż 299 firmom. Gościliśmy w sumie 600 gości m.in. z: Abbott, Agora, Akzo Nobel, Alcatel, Alior Bank, Allianz Direct, Amica, Amplico Life, Auchan, Avans, Avon, Bank BPH, Bank Pekao, Bmw, British American Tobacco, Canal+, Carlsberg, Carrefour, Castorama, Cemex, Coca-Cola, Damovo, Douglas, Empik, Ernst&Young, Allegro, Lotos, Żywiec, Ikea, InPost, Kompania Piwowarska, Liberty Direct, Lux Med., Meble VOX, Merlin.pl, Microsoft, Monnari Trade, Nokia, Onet.pl, PAT&RUB, PGNiG, Piotr I Paweł, Praktiker, Provident, Red Bull, RWE, Siemens, Siódemka, Tauron, Tchibo, Toyota, Tui, Volkswagen, Yes Biżuteria, Yves Rocher i wielu innych…

 

Spotkanie skierowane jest dla wszystkich przedstawicieli firm prowadzących sprzedaż bezpośrednią oraz pośrednią bez ukierunkowania na branżę.

 


Koszt uczestnictwa
1495 PLN (od 15 listopada 2013 do 6 grudnia 2013)
2395 PLN (od 7 grudnia 2013 do 10 stycznia 2014)
2995 PLN (od 11 stycznia 2014 do 23 stycznia 2014)

(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

Szczegółowe informacje:

Magdalena Marczak
T 22 333 98 38

F 22 333 97 78

 

Więcej na stronie: