-
Tytuł:
Trendy Contact Center 2016
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 295 + VAT PLN
- Termin: 2016-06-22 - 2016-06-23
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Drogi uczestniku,
Contact Center to jedna z najszybciej rozwijających się i ewoluujących branż. To, co jeszcze rok temu było innowacją, dzisiaj staje się już swoistym „must-have”. Z jednej strony należy dbać o jak najlepszych ekspertów, jakich się zatrudnia, z drugiej należy być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. W centrum jednak zawsze jest klient – jego potrzeby, oczekiwania, różnorodność. Zupełnie niedawno wszyscy zastanawialiśmy się, jak sprostać oczekiwaniom pokolenia Y, dzisiaj mówimy już o pokoleniu Born Mobile. Zupełnie niedawno innowacją była obsługa poprzez czat czy video rozmowy, dzisiaj mówimy o wielokanałowej obsłudze.
Contact Center to nie tylko obsługa klienta, to również dbałość o najwyższą jakość zarówno w procesie obsługi klientów, ale również obsługi reklamacji. Z całą pewnością można mnożyć kluczowe aspekty, jakie są rdzeniem działalności Contact Center, jednak zawsze dążymy do wyników.
Jeżeli zastanawiasz się:
- jak zdobyć przewagę konkurencyjną budując najwyższą jakość obsługi
- jak utrzymać kluczowych pracowników i tworzyć efektywne systemy motywacyjne w Contact Center
- jak radzić sobie z wielokanałową obsługą klientów i czym naprawdę jest omnichanneling
- jak z sukcesem stworzyć firmę klientocentryczną
- jak zwiększać efektywność i podnosić wydajność Call Center
a przy okazji chcesz podyskutować o wizerunku Call Center w Polsce i jego wpływie na osiąganie przez Twój dział spektakularnych wyników, dołącz do nas podczas konferencji Trendy Contact Center, która odbędzie się 22-23 czerwca 2016 w Warszawie!
Dlaczego warto:
- Call Center to nasza pasja – wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań
- Zdobędziesz doświadczenie i wiedzę od znakomitych Ekspertów
- Weźmiesz udział w wydarzeniu, które od 11 lat kreuje zmiany na rynku Contact Center
- Weźmiesz udział w panelu dyskusyjnym, licznych sesjach Case Studies i warsztatach
- Sam zdecydujesz, który temat jest dla Ciebie ciekawszy – dajemy możliwość wyboru pomiędzy dwiema równoległymi ścieżkami tematycznymi
- Będziesz mieć czas na nawiązanie nowych relacji biznesowych z pozostałymi uczestnikami
- Zapoznasz się z ofertą wystawców, którzy pomogą w rozwoju Twojego Contact Center
Do udziału zapraszamy:
Dyrektorów, Kierowników i Managerów:
- Contact i Call Center
- Biur i Działów Obsługi Klientów IT
- Marketingu, Sprzedaży
- Zarządzania Produktem
- Badań i Rozwoju
- Komunikacji z Klientem
Oraz przedstawicieli firm:
- Oferujących usługi typu Contact i Call Center
- Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
- Doradczych
Miejsce i czas konferencji:
Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65, Warszawa, 22-23 06. 2016 r.
Ceny:
1895 zł w przypadku rejestracji od 19 kwietnia do 20 maja 2016 r.
2295 zł w przypadku rejestracji od 21 maja do 23 czerwca 2016 r.
Rejestracji można dokonać pod adresem:
Szczegółowe informacje:
tel: 22 333 9870
fax: 22 333 97 78
www: