eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeTrendy Contact Center

Szanowny Uczestniku,


Biznes odmienił słowo ’’klient” przez wszystkie możliwe przypadki. Skoro klientocentryczność jest już truizmem, co decyduje o przewadze rynkowej?

  • Adekwatne technologie wdrożone z dbałością

Stawki, o jakie grają CC, są wysokie. Jednak cena nowych rozwiązań bywa ogromna. Mogą one urzeczywistnić priorytety i równie łatwo je zaprzepaścić. Poświęcimy zatem dużo uwagi realnym wyzwaniom, rozwiązaniom, strategii i kosztom nowych technologii.

  • Spójność w wielu kanałach

Biznes entuzjastycznie implementuje strategię multichannel. Często bez dbałości o spójność poszczególnych kanałów. Sfrustrowany bywa w końcu tak użytkownik tych narzędzi, jak i sam klient. Na nowy ideał kreuje się strategia omnichannel, której walory i założenia Ci zaprezentujemy.

  • Właściwe wykorzystanie Big Data do zwiększenia satysfakcji klienta

W epoce nadmiaru informacji o klientach wyzwaniem dla firm jest dochodowe zagospodarowanie Dużych Danych. Prawidłowa analiza pozwala trafnie diagnozować trendy. Jak sprawić, by ten cenny majątek przedsiębiorstwa służył zwiększeniu przychodów na poziomie centrum kontaktowego? Jak wykorzystać Big Data do poprawy efektywności obsługi klienta? Jak ustrzec się nadużyć prawnych? Postaramy się odpowiedzieć również na te pytania.


Jeżeli chcesz dowiedzieć się, co tak naprawdę zrobić, by utrzymać satysfakcjonującą relację kosztów i przychodów, ale przede wszystkim – by utrzymać klientów, ta konferencja jest dla Ciebie!


Mamy przyjemność zaprosić Cię do udziału w jubileuszowej edycji konferencji. Przez całe dziesięciolecie Twoje doświadczenia wzbogacają jedną z najbardziej ambitnych platform dla środowiska CC na polskim rynku. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Ciebie blok specjalny z udziałem wysokich rangą specjalistów sektora publicznego, którzy wytyczają nowe standardy dla relacji klient – instytucje publiczne i pracują nad odbudowaniem zaufania obywateli. Ciekawe… Budujące… Inspirujące!

Do udziału w konferencji zapraszamy:


Dyrektorów, Kierowników i Managerów:

  • Contact i Call Center 
  • Biur i Działów Obsługi Klientów IT
  • Marketingu i Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych

Miejsce konferencji:

Centrum Konferencyjne ADGAR PLAZA, ul. Postępu 17a

Cena:

2495.00 PLN (od 22 sierpnia 2015 do 23 września 2015)
Dla uczestników parking gratis (należy wcześniej zarezerwować miejsce parkingowe)

Rejestracji można dokonać pod adresem:

Szczegółowe informacje:

Nr tel:
22 333 97 77
E-mail:
Strona www
: