eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeTrade marketing farmaceutyczny

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa na kolejną edycję konferencji: „Trade marketing farmaceutyczny”, która odbędzie się w dniach 17-19 listopada 2010r. w Warszawie.
Praktyczne ujęcie wielu tematów będzie stanowić największą wartość merytoryczną spotkania, popartą ogromną wiedzą najwyższej jakości i wieloletnim doświadczeniem wybitnych ekspertów.

Kluczowe tematy spotkania:

  • porozumienia dotyczące instrumentów dzielenia ryzyka – korzyści i zagrożenia
  • apteki zrzeszone w programach dystrybutorów
  • rozwój sieci aptek z punktu widzenia dystrybutora i producenta
  • konkurencyjność dużych grup zakupowych a rynek leków generycznych
  • współpraca producent – apteka. Kontakty z sieciami z pominięciem dystrybutora
  • rola przedstawicieli w kontaktach z aptekami, grupami, sieciami, programami aptecznymi
  • granice promocji i stosowania narzędzi marketingowych
  • jak badać gotowość rynku na produkt i monitorować jego percepcję po wprowadzeniu na rynek
  • strategia obrony w przypadku utraty patentów
  • mierzenie efektywności działań promocyjnych – punkt widzenia usługobiorcy i usługodawcy
  • gromadzenie i wykorzystanie danych o klientach i produktach przez apteki internetowe w praktyce
  • substytucja apteczna leków OTC i leków Rx
  • promocje cenowe w aptekach i w LZ w świetle dotychczasowych i projektowanych uregulowań refundacyjnych

Jestem przekonana, że zarówno poziom merytoryczny, jak i osoby prelegentów skłonią Państwa do udziału w tym wyjątkowym spotkaniu, podczas którego uzyskają Państwo informacje prosto ze źródeł..


Koszt uczestnictwa:
konferencja 2 dni - 2690 + 22% VAT
konferencja 3 dni - 3490 + 22% VAT

Szczegółowe informacje:
Marcin Horodelski
tel 22/ 626 02 63


Więcej informacji: