-
Tytuł:
Trade marketing farmaceutyczny
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 490 + VAT PLN Teraz: 3 490 + VAT PLN
- Termin: 2010-11-17 - 2010-11-19
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: MOVIDA Conferences
Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa na kolejną edycję konferencji: „Trade marketing farmaceutyczny”, która odbędzie się w dniach 17-19 listopada 2010r. w Warszawie.
Praktyczne ujęcie wielu tematów będzie stanowić największą wartość merytoryczną spotkania, popartą ogromną wiedzą najwyższej jakości i wieloletnim doświadczeniem wybitnych ekspertów.
Kluczowe tematy spotkania:
- porozumienia dotyczące instrumentów dzielenia ryzyka – korzyści i zagrożenia
- apteki zrzeszone w programach dystrybutorów
- rozwój sieci aptek z punktu widzenia dystrybutora i producenta
- konkurencyjność dużych grup zakupowych a rynek leków generycznych
- współpraca producent – apteka. Kontakty z sieciami z pominięciem dystrybutora
- rola przedstawicieli w kontaktach z aptekami, grupami, sieciami, programami aptecznymi
- granice promocji i stosowania narzędzi marketingowych
- jak badać gotowość rynku na produkt i monitorować jego percepcję po wprowadzeniu na rynek
- strategia obrony w przypadku utraty patentów
- mierzenie efektywności działań promocyjnych – punkt widzenia usługobiorcy i usługodawcy
- gromadzenie i wykorzystanie danych o klientach i produktach przez apteki internetowe w praktyce
- substytucja apteczna leków OTC i leków Rx
- promocje cenowe w aptekach i w LZ w świetle dotychczasowych i projektowanych uregulowań refundacyjnych
Jestem przekonana, że zarówno poziom merytoryczny, jak i osoby prelegentów skłonią Państwa do udziału w tym wyjątkowym spotkaniu, podczas którego uzyskają Państwo informacje prosto ze źródeł..
Koszt uczestnictwa:
konferencja 2 dni - 2690 + 22% VAT
konferencja 3 dni - 3490 + 22% VAT
Szczegółowe informacje:
Marcin Horodelski
tel 22/ 626 02 63
Więcej informacji: