eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeSystemy wspomagania promocji szkoleń. Elektroniczne techniki pozyskiwania uczestników
  • Tytuł:

    Systemy wspomagania promocji szkoleń. Elektroniczne techniki pozyskiwania uczestników

  • Kategoria: Informatyka i Internet
  • Cena: 700 + VAT PLN Teraz: 700 + VAT PLN
  • Termin: 2005-01-27 - 2005-01-27
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: CPI Sp. z o.o.

PROGRAM

27 stycznia 2005 r.
09.00 Rejestracja uczestników
10:00 Otwarcie seminarium, przedstawienie programu
10.05 "Tworzenie i utrzymywanie baz danych osobowych. Trudności w dopełnieniu wymogów formalnych prawa ochrony. Przegląd niezbędnych przedsięwzięć organizacyjno-technicznych"
Wacław Zimny
10.45 "Systemy CRM (system zarządzania kontaktami z uczestnikami szkoleń)"
  • Bazy i historie kontaktów z potencjalnymi klientami
  • Możliwości tworzenia systemów lojalnościowych
  • Wyeliminowania zbędnego ofertowania
  • Segregowanie ofert w zależności od zainteresowań klientów
Maciej Stanusch
( Process4E )
11.30 "Marketing internetowy. Wykorzystywanie stron www. Projektowanie stron pod kątem maksymalizacji ich oddziaływania. Techniki tworzenia bannerów i ich plasowania"
Juliusz Donajski
( WebLab )
12:15 Przerwa, lunch
12:40 "Systemy CMS (zarządzanie treścią w Internecie)"
  • Zasady działania systemów klasy CMS
  • Wykorzystanie systemów CMS w promocji szkoleń
  • Techniczne i redakcyjne aspekty marketingu elektronicznego
  • Rola public-relations w organizacji działań promocyjnych
  • Newsletter-y i ich znaczenie
Jakub Brdulak
( Szkoła Główna Handlowa )
13:25 "E-mail marketing - wymogi formalne (w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną). Odpowiedzialność prawna z tytułu spammingu"
Dariusz Szostek
( Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania w Katowicach)
14:10 "Elektroniczny marketing bezpośredni. Rola call i contact center w pozyskiwaniu uczestników szkoleń. Dostosowanie doboru oprogramowania do realnych potrzeb firmy"
Marian Kostecki
( MasterPlan )
15:00 Dyskusja panelowa "Tradycyjna czy elektroniczna? - jaka forma promocji i marketingu jest optymalna przy zastosowaniu kryterium stosunku efektywności do kosztów"
Moderowanie dyskusji:
Juliusz Donajski
( WebLab )
Marian Kostecki
( MasterPlan )
16.00 Zakończenie seminarium

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na stronie:

W formularzu zgłoszeniowym w polu " Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji" prosimy podać "eGospodarka"