-
Tytuł:
Sympozjum Web Usability
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2010-12-16 - 2010-12-17
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Użyteczna witryna to taka, która jest przyjazna i zrozumiała dla jej użytkowników. Jest to podstawowy czynnik jej skuteczności i konkurencyjności. Jakich reguł należy więc przestrzegać, aby serwis stał się popularny oraz sprzyjał pozyskiwaniu nowych klientów? W przypadku stron www i aplikacji internetowych podstawowymi kwestiami wydaje się być możliwie najbardziej intuicyjna nawigacja, umożliwienie użytkownikowi jak najszybszego dotarcia do informacji, których szuka i wreszcie przedstawienie ich w sposób, który dla odbiorcy będzie w pełni zrozumiały i możliwie łatwy do nauczenia się. Tyle teoria. Praktyka jest jednak zdecydowanie bardziej skomplikowana.
Seminarium „Web Usability” organizujemy właśnie po to, aby w praktyczny sposób wskazać Państwu:
- jak zaprezentować informacje na stronie www i jak sprawić aby łatwo je odszukać
- jakie są podstawowe metody i narzędzia określenia potrzeb użytkownika w projektowaniu User Centered Design
- co mają ze sobą wspólnego analityka i użyteczność
- jak skutecznie unikać pułapek i błędów w procesie projektowym czyli jak skutecznie zlecać, nadzo-rować i tworzyć projekty interakcji
- jak wykorzystać wielokanałowość do trwałej przewagi konkurencyjnej w E-Commerce
Nasi eksperci omówią główne zależności pomiędzy bezpieczeństwem strony, a jej użytecznością biznesową oraz wskażą dobre kierunki działania i praktyczne rozwiązania, mające na celu ulepszenie funkcjonalności i efektywności działań w Sieci.
Kto powinien wziąć udział w sympozjum
- Web Managerowie odpowiedzialni za rozwój marketingu internetowego
- Webmasterzy
- Webdeveloperzy
- Webdesignerzy
- Architekci informacji
- E-Commerce Managerowie
- E-Marketing Managerowie
- Agencje marketingu internetowego
- Dyrektorzy i Kierownicy Działów Marketingu
- Brand, Product, PR Managerowie
- Wszyscy zainteresowani podniesieniem efektywności komunikacji ze swoimi klientami poprzez strony www
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.
Koszt uczestnictwa:
3295 zł (od 26 października 2010 do 26 listopada 2010)
3795 zł (od 27 listopada 2010 do 16 grudnia 2010)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 22%)
Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie organizatora: