eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeStrategie e-komunikacji - zarządzanie treścią w projektach internetowch
  • Tytuł:

    Strategie e-komunikacji - zarządzanie treścią w projektach internetowch

  • Kategoria: Informatyka i Internet
  • Cena: 2 090 + VAT PLN Teraz: 2 090 + VAT PLN
  • Termin: 2004-10-19 - 2004-10-20
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: CPI Sp. z o.o.

Szanowni Państwo,
Internet w ostatnich latach zrewolucjonizował nasz sposób patrzenia na komunikację i sposoby prowadzenia dzialalności gospodarczej. Prezentacja firmy i jej osiągnięć w Internecie, prowadzenie handlu internetowego, kontakt z klientami i partnerami handlowymi, obsługa informacji publikowanych w Intranetach korporacyjnych, to chleb powszedni współczesnego biznesu. Systemy zarządzania treścią (CMS, ang. Content Management Systems) umozliwiają realizację tych zadań osobom nie znającym języków opisu stron, nie posiadającym umiejętności technicznych.

Podczas spotkania auczycie się Państwo organizować strategię komunikacji firmy w zakresie nowych mediów, budować zespół realizujący projekt internetowy (e-redkację). Dowiecie się Państowo jak organizować informacje w internecie (intrancie, extranecie, portalu korporacyjnym) szybko, sprawnie, bez udziału osób trzecich, w sposób uporządkowany i logiczny, z pełną kontrolą i przy rozsądnym podziale pracy, oraz ze świadomością wiążacych się z tym przepisów prawnych.

Zarys tematyki warsztatów:

  • co i jak publikować w internecie
  • "produkcja" treści na potrzeby internetu
  • podstawy prawne działania organizacji w internecie
  • budowanie e-redakcji
  • zarządzanie informacją
  • wybór systemu zarządzania treścią i jego wdrożenie (przegląd rozwiazań dostępnych na polskim rynku)
  • systemy zarządzania treścią (CMS) w praktyce (zajęcia praktyczne)
  • nowoczesne technologie internetowe "w pigułce"

PROGRAM
Zajęcia odbywają się w godzinach 9:00-17:00

Dzień 1. - 19 października 2004
Co i jak publikować w internecie
  • Internauta i jego potrzeby informacyjne jako punkt wyjścia e-strategii
  • Jak nawiązać komunikację z odbiorcą
  • Cechy charakterystyczne internetu w stosunku do innych mediów
  • Specyfika e-treści
  • Formy komunikacji w sieci
  • Case study
"Produkcja" treści
  • Tworzenie własnych informacji
  • Możliwości zakupu contentu
  • Brokerzy treści
  • Personalizacja informacji (marketing one-to_one)
  • Case study
Prawo i bezprawie w internecie
  • Elementy prawa autorskiego w kontekście internetu
  • Prawo a współpraca z dostawcami:
    • agencje interaktywne
    • dostawcy treści
    • producenci i dystrybutorzy Content Management Systems
  • Case Study
Budowanie e-redakcji
  • Zasoby i role w zespole redakcyjnym
  • Zatwierdzanie (workflow) informacji przed publikacją
  • Metodologia tworzenia contentu
  • Projekty internetowe a wiedza i umiejętności redaktorów
  • Case study
Dzień 2. - 20 października 2004
Zarządzanie informacją
  • E-komunikacja w strategii biznesowej firmy
  • Content Management Systems jako fundament projektów internetowych
  • Przegląd rozwiązań klasy CMS
  • Kryteria wyboru systemu zarządzania treścią
  • Case study
CMS w praktyce
  • Funkcjonalność systemów Content Management
  • Budowanie projektów internetowych w oparciu o CMS
  • Budżet i harmonogram wdrożenia systemów Content Management
  • Użytkowanie systemów zarządzania treścią
  • Kryteria pomiaru efektywności zrealizowanych projektów
  • Case study
  • Jak to robią inni - wizyta praktyka z renomowanej firmy
  • Ćwiczenia praktyczne
Trochę technologii by się nie pogubić
  • Technologie internetowe w pigułce
  • Wykorzystanie znajomości technologii internetowych w praktyce (web positioning, cms i szablony, itp.)
  • Krótko o architekturze systemów Content Management
  • Case study

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin: 19/20 października 2004 roku (wtorek-środa)
Miejsce: Warszawa, Biurowiec KOLMEX, ul. Grzybowska 80/82

Koszt udziału w warsztatach 1 osoby wynosi: 2090 zł + 22% VAT.
Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach, materiały warsztatowe (skrypt + materiały na CD), lunch, napoje w przerwach, certyfikat uczestnictwa.
Przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone faksem, zawierającym szczegółowe informacje organizacyjne oraz sposób płatności i numer konta. Potwierdzenia udziału przesyłane będą najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem warsztatów. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność.
W drugim dniu warsztatów prowadzone będą zajęcia praktyczne. Każdy uczestnik będzie miał do dyspozycji komputer.

Noclegi: Koszt udziału nie obejmuje noclegów. Osoby spoza Warszawy biorące udział w warsztatach kierujemy bezpośrednio do recepcji położonego nieopodal hotelu Ibis Warszawa Centrum, w celu rezerwacji miejsc noclegowych. Tel. (+48) (22) 5203000.

Uczestnicy: Zaproszenie kierujemy do:

  • menedżerów i pracowników działów Marketingu, Public Relations, Komunikacji Korporacyjnej, HR, Nowych Mediów i sprzedaży odpowiedzialnych za publikację i kontrolę przepływu treści w systemach on-line (internecie, intranecie, extranecie),
  • menedżerów i przedstawicieli mediów tradycyjnych i elektronicznych (czasopism i portali internetowych),
  • osób z organizacji społecznych i politycznych, rządowych, charytatywnych, religijnych, fundacji, oraz wszelkich instytucji dla których Internet jest ważnym medium komunikacji,
  • menedżerów oraz konsultantów z działów IT decydujących o wyborze systemu zarządzania treścią w firmie, organizacji, urzędzie

Wymagania wstępne dla uczestników: Znajomość środowiska Windows, podstawy MS Word oraz obsługa przeglądarki internetowej.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego
Przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone faksem - zawierającym szczegółowe informacje organizacyjne oraz sposób płatności i numer konta. Potwierdzenia udziału przesyłane są na tydzień przed rozpoczęciem konferencji. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona .

Biuro Organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., 04-041 Warszawa, ul. Międzyborska 50
Tel. (022) 871 85 51, 870 69 10 (78), fax (022) 870 69 95, 871 85 56 e-mail: