eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeStrategiczne aspekty zarządzania procesami biznesowymi w praktyce sektora publicznego i prywatnego w Polsce raz na świecie

Konferencja w Warszawie jest jedną z imprez w ramach „BPM in practice” (Litwa-Polska-Niemcy), której tegorocznym, przewodnim tematem jest Architektura i Analiza Biznesowa w Zarządzaniu Procesami Biznesowymi.


Konferencja Process Oriented Organization to okazja spotkania z 16 wieloletnimi praktykami z Polski i z innych części świata. To możliwość skorzystania z doświadczeń organizacji, które wykorzystały  procesowe podejście do zarządzania i osiągają z tego tytułu wymierne korzyści. Konferencja jest jednocześnie szansą uzyskania odpowiedzi na pytanie czy te same praktyki i podejścia, które sprawdziły w różnych krajach i organizacjach mogą być zastosowane z równym powodzeniem wszędzie.


W konferencji udział wezmą międzynarodowe autorytety w dziedzinie zarządzania procesami biznesowymi: Roger T. Burlton i Kathleen Barret oraz przedstawiciel Komisji Europejskiej- Dyrektor ds. Polityki Celnej, Legislacji i Taryf w UE.


Swoje doświadczenia zaprezentują przedstawiciele urzędów centralnych w Polsce:

  • Kancelarii Premiera Rady Ministrów,
  • Służby Celnej,
  • Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji,
  • Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

Doświadczeniami podzielą się również przedstawiciele:

  • A.Blikle Sp. z o.o.,
  • Grupa NEUCA S.A.
  • BGŻ S.A.,
  • ING Bank Śląski,
  • Orange Polska,
  • Orlen Oil Sp. z o.o.,

Tematyka wystąpień:


Wdrożenia BPM oraz wybrane aspekty tych wdrożeń:

  • Zastosowane zasady, metody, mechanizmy i narzędzia zarządzania procesami
  • Struktura i hierarchia zarządzania, uzyskane korzyści oraz bariery jakie wystąpiły
  • Wykorzystanie podejścia procesowego do realizacji projektów strategicznych, od analizy otoczenia i sformułowania celów strategicznych, poprzez skonstruowanie łańcucha wartości oraz przygotowania i wdrożenie zmian w procesach wraz z towarzyszącymi im zmianami w systemach informatycznych.
  • Budowa organizacji zorientowanej na Klienta i procesy poprzez: architekturę procesów, właścicielstwo procesów w strukturze organizacyjnej, powiązanie procesów ze strategią oraz zarządzaniem portfelem projektów.

Właścicielstwo procesów i ewolucja tej roli na przestrzeni czasu

  • Właściciel procesu jako głos klienta wewnątrz organizacji
  • Właściciel procesu a szef komórki organizacyjnej i ich wzajemne relacje

Wykorzystanie Analizy Biznesowej i rola Analityka Biznesowego

  • Praktyczne aspekty wykorzystania analizy biznesowej
  • Analityk Biznesowy w organizacji stosującej podejście procesowe

Optymalizacja i usprawnienia procesów zarówno w biznesie jak i administracji publicznej

  • Wdrożenie podejścia do optymalizacji procesów w kontekście strategii organizacji
  • Wybór wskaźników procesów a poprawa procesów
  • Korzyści z usprawnień i sposób ich weryfikacji

 

Patronat honorowy – Służba Celna
Patronat merytoryczny – Process Renewal Group Polska i BPTrends
Partnerzy medialni: Controlling, Harvard Business Review Polska,CIO, Gazeta Bankowa, eGospodarka, Publiczni.pl, Proseed, Monitor Prawa Celnego i Podatkowego, Problemy Jakości, Zarządzanie Jakością, Euro Logistics, Logistyka Produkcji, Flota Auto Biznes, Log24.pl, Polska Truck Business, CentrumJakości.pl

Zapraszamy!


Koszt:

- 1000,00 PLN + 23% VAT (osoby zatrudnione w administracji publicznej)

- 2000,00  PLN + 23% VAT (osoby zatrudnione poza  administracją publiczną)


Szczegółowe informacje:
,
tel. 607 670 310

Więcej na: