-
Tytuł:
Strategic Key Account Management
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-03-10 - 2008-03-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Zarządzanie portfelem Kluczowych Klientów – od pomiaru do wzrostu rentowności
- Upgrading i downgrading – zmiana statusu Klienta
- Negocjacje – klucz do wysokiej sprzedaży
- Współpraca z Kluczowym Klientem vs. sprzeczność interesów
- Kluczowy Klient czy Partner Biznesowy – pola ściślejszej współpracy
- Jak poradzić sobie z trudnym klientem?
Dlaczego warto wziąć udział:
- Głównym założeniem Kongresu jest stworzenie niepowtarzalnej okazji do wymiany doświadczeń oraz zdobycia praktycznej wiedzy na temat współpracy z Kluczowymi Klientami.
- Prelegenci biorący udział w Kongresie posiadają wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu strategii współpracy z Kluczowymi Klientami. Dzięki temu będzie to nie tylko prestiżowe spotkanie biznesowe, ale również wydarzenie o bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
- Zaprezentowane zostaną profesjonalne oraz najbardziej owocne rozwiązania, m.in. w zakresie efektywnego zarządzania rentownością Strategicznych Klientów, tworzenia strategii współpracy oraz jej realizacji.
- W jaki sposób radzić sobie z trudnym klientem?
- Jak uniknąć sytuacji kryzysowych? Co robić gdy Kluczowy Klient traci na rentowności? Jak trafnie ocenić właściwy moment zmiany partnera biznesowego?
– uczestnictwo w Kongresie pomoże Państwu uzyskać odpowiedź na te i wiele innych pytań. - Zaproszeni eksperci zwrócą również uwagę na obszary działalności Państwa firmy, które warto usprawnić. Ponadto, dowiedzą się Państwo jak optymalnie zaplanować działania w zespole Key Accountów i utrzymać w nim wysoki poziom motywacji. Wiedza zdobyta podczas Kongresu pozwoli Państwu generować jeszcze większe zyski ze współpracy z Kluczowym Klientem.
Kto powinien wziąć udział:
- Prezesi, Dyrektorzy Zarządzający
- Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy ds. Strategii i Rozwoju Biznesu
- Dyrektorzy Handlowi
- Dyrektorzy Sprzedaży
- Key Account Manangement
- Decydenci i Eksperci w departamencie zainteresowani optymalizacją kontaktu i budowaniem długofalowej współpracy z Klientem
Koszt uczestnictwa jednej osoby w konferencji:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 11 lutego 2008 r.,
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 11 lutego 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Agnieszka Jankowicz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00