eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeStrategic Key Account Management

W programie m.in :

  • Zarządzanie portfelem Kluczowych Klientów – od pomiaru do wzrostu rentowności
  • Upgrading i downgrading – zmiana statusu Klienta
  • Negocjacje – klucz do wysokiej sprzedaży
  • Współpraca z Kluczowym Klientem vs. sprzeczność interesów
  • Kluczowy Klient czy Partner Biznesowy – pola ściślejszej współpracy
  • Jak poradzić sobie z trudnym klientem?

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Głównym założeniem Kongresu jest stworzenie niepowtarzalnej okazji do wymiany doświadczeń oraz zdobycia praktycznej wiedzy na temat współpracy z Kluczowymi Klientami.
  • Prelegenci biorący udział w Kongresie posiadają wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu strategii współpracy z Kluczowymi Klientami. Dzięki temu będzie to nie tylko prestiżowe spotkanie biznesowe, ale również wydarzenie o bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
  • Zaprezentowane zostaną profesjonalne oraz najbardziej owocne rozwiązania, m.in. w zakresie efektywnego zarządzania rentownością Strategicznych Klientów, tworzenia strategii współpracy oraz jej realizacji.
  • W jaki sposób radzić sobie z trudnym klientem?
  • Jak uniknąć sytuacji kryzysowych? Co robić gdy Kluczowy Klient traci na rentowności? Jak trafnie ocenić właściwy moment zmiany partnera biznesowego?
    – uczestnictwo w Kongresie pomoże Państwu uzyskać odpowiedź na te i wiele innych pytań.
  • Zaproszeni eksperci zwrócą również uwagę na obszary działalności Państwa firmy, które warto usprawnić. Ponadto, dowiedzą się Państwo jak optymalnie zaplanować działania w zespole Key Accountów i utrzymać w nim wysoki poziom motywacji. Wiedza zdobyta podczas Kongresu pozwoli Państwu generować jeszcze większe zyski ze współpracy z Kluczowym Klientem.

Kto powinien wziąć udział:

  • Prezesi, Dyrektorzy Zarządzający
  • Członkowie Zarządu
  • Dyrektorzy ds. Strategii i Rozwoju Biznesu
  • Dyrektorzy Handlowi
  • Dyrektorzy Sprzedaży
  • Key Account Manangement
  • Decydenci i Eksperci w departamencie zainteresowani optymalizacją kontaktu i budowaniem długofalowej współpracy z Klientem


Koszt uczestnictwa jednej osoby w konferencji:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 11 lutego 2008 r.,
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 11 lutego 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Agnieszka Jankowicz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00