-
Tytuł:
Standard ITIL/ITSM - wspomaganie produkcji i usług poprzez zarządzanie systemami IT
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 420 + VAT PLN Teraz: 420 + VAT PLN
- Termin: 2005-04-12 - 2005-04-12
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: CPI Sp. z o.o.
PROGRAM
10:00 Wykład wprowadzający: "Jak przebiegają procesy produkcyjno-usługowe w przedsiębiorstwie w powiązaniu z zarządzaniem systemami IT?"
10:30 Wykład: "Standard ITIL – czyli spójny zestaw praktyk dla zarządzania usługami IT" - Krzysztof Polichtowicz (IT Business Consulting Group)
- Wspólny słownik pojęć
- Systematyka procesów IT
- Wytyczne dla organizacji usług IT w przedsiębiorstwie
- Procedury wdrażania IT
11:00 Prezentacja Sponsora seminarium: "Standard ITIL/ITSM jako koncepcja rozwoju działań wspierających usługowy model działu IT"
11:20 Przerwa, poczęstunek
11:45 Blok merytorycznych prezentacji firmowych: "Help Desk - aplikacje obsługi zgłoszeń serwisowych:
- Zarządzanie incydentami i problemami
- Zarządzanie konfiguracjami
- Zarządzanie zmianami"
13:15 Merytoryczna prezentacja firmowa: "Zarządzanie finansami usług IT"
13:45 Przerwa na kawę
14:00 Prezentacja firmy-użytkownika: "Dobre praktyki wdrożeń ITSM"
14:30 Wykład: "Audyt usług IT w przedsiębiorstwie"
15:00 Wykład sumujący: "Wdrożone w przedsiębiorstwach systemy ERP/CRM a projektowane wdrażanie standardów ITIL/ITSM"
15:30 Dyskusja, sesja konsultacyjna
16:00 Zakończenie seminarium
Dodatkowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie: