eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeSprzedaż i marketing w banku – nowoczesne kanały dystrybucji

W programie m.in :

Najważniejsze tematy:

  • Bank jako wirtualny operator komórkowy
  • Home banking a Internet
  • Web Enable Contact Center
  • Automatyzacja procesów kredytowych
  • CRM w instytucjach finansowych
  • Skuteczne programy lojalnościowe
  • Marketing dóbr luksusowych
  • Bancassurance
  • Sprawdzone kanały sprzedaży
  • Znaczenie marki - case study funduszu inwestycyjnego

Kto powinien wziąć udział w konferencji:

  • Dyrektorzy departamentów sprzedaży
  • Dyrektorzy ds. marketingu
  • Menedżerowie departamentów kanałów dystrybucji
  • Osoby odpowiedzialne za bankowość elektroniczną
  • Dyrektorzy departamentów rozwoju produktów
  • Kierownicy departamentów klienta korporacyjnego i detalicznego
  • Menedżerowie odpowiedzialni za przygotowywanie programów lojalnościowych
  • Pracownicy działów private banking
  • Dyrektorzy ds. IT

Wśród prelegentów znaleźli się:

  • prof. Dariusz Filar, Rada Polityki Pieniężnej, NBP
  • Agnieszka Walczak-Karbowska, Kierownik Projektu mBank mobile, BRE Bank SA
  • Miłosz Brakoniecki, Dyrektor ds. Bankowości Elektronicznej, Bank Zachodni WBK SA
  • Piotr Ogonowski, niezależny konsultant
  • Andrzej Budasz, Dyrektor Departament Klienta Indywidualnego, Bank BPH
  • Wojciech Balczun, Zastępca Dyrektora, Departament Marketingu Klienta Detalicznego, PKO BP SA
  • Adam Dakowicz, Wicedyrektor Private Banking, BRE Bank SA
  • Piotr Kozłowski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Bank Pekao SA
  • Wojciech Kąkol, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej, GE Money Bank SA
  • Leszek Kasperski, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Arka BZ WBK


Cena:
2490 PLN +22% VAT (do 18.05.2007)
2990 PLN +22% VAT (od 19.05.2007)

Więcej informacji na stronie organizatora:
Paulina Krzyżanowska ,
tel. +48 22 438 93 87,

Paulina Paduch,
tel. +48 22 438 93 88,