-
Tytuł:
Social-Mobile. Interaktywny marketing nowej doby
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 895 + VAT PLN Teraz: 3 395 + VAT PLN
- Termin: 2011-06-16 - 2011-06-17
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Zmienia się Internet, zmienia się Konsument, zmienia się formuła marketingowego przekazu. Nie rozstajemy się z netbookiem, smartfonem, nie naciskamy klawisz „log off”. Nasi klienci są mobilni, nastawieni na dialog, świadomi swojej wartości i dokonywanych wyborów . Są nie lada wyzwaniem dla Państwa, dla marketerów.
Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie
- Podczas dwudniowej sesji uporządkujemy informacje dotyczące najistotniejszych trendów, z którymi zmierzą się Państwo w najbliższym czasie. Pokażemy te, które są najważniejsze i okażą się dominujące na polskim rynku
- Porozmawiamy o zintegrowanej komunikacji online opartej na sprawdzonych rozwiązaniach, a także – co najistotniejsze – poszerzymy Państwa wiedzę o najnowszych narzędziach marketingowych, które już są zwiastunem rewolucji, jaka czeka nas niebawem: mobile marketingu, geolokalizacji i gryfikacji
- Dużą część Kongresu poświęcimy dyskusji o strategicznym elemencie media miksu czyli obecności marki w social mediach: doborze treści w działaniach komunikacyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych
- W oparciu o ciekawe case studies omówimy praktyczne narzędzia analityczne, systemy analizy interakcji i oglądalności w social media
Konferencja Social-Mobile to unikatowe spotkanie na zasadzie „praktycy-praktykom”, w którym doświadczeni liderzy branży podzielą się wiedzą z zakresu strategii, kreacji komunikacji marki w Sieci i nowych, nośnych narzędzi marketingowych.
Naszą ideą jest propagowanie wiedzy o wpływie najnowszych nurtów e-marketingu na każdy aspekt działań biznesowych.
Bo przecież jesteśmy już mądrzejsi o doświadczenia ostatnich dwunastu miesięcy a mamy apetyt na dużo w więcej. Pozwala nam na to dotychczasowa wiedza a determinują w działaniu nieograniczone pomysły.
Wydarzenie to dedykujemy:
- Kadrze zarządzającej firm w obszarze e-biznesu wykorzystującego socialmedia i mobilemarketing
- Osobom zajmującym kluczowe stanowiska w działach e-marketingu, e- PR i e-commerce
- Kadrze odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem
- Pracownikom portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw
- Osobom odpowiedzialnym za biznes development rozwiązań mobilnych
- Pracownikom działów community, moderatorom
- Osobom odpowiedzialnym za engagement marketing, social shopping, community building
- Właścicielom i udziałowcom firm internetowych szczególnie z obszaru socialmedia, jak i planującym takie działania
- Twórcom start-upów, młodym przedsiębiorcom, przedstawicielom venture capitals
- Wszystkim śledzącym zmiany na rynku online
Koszt uczestnictwa:
3395 zł (od 14 kwietnia 2011 do 27 maja 2011)
3895 zł (od 28 maja 2011 do 16 czerwca 2011)
Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie organizatora: