-
Tytuł:
Social Media Day Poland
- Kategoria: Inne
- Cena: 50 PLN Teraz: 50 PLN
- Termin: 2011-11-23 - 2011-11-24
- Miejsce: / dolnośląskie
- Organizator: Publicon Sp. z o.o.
Social Media Day Poland to polski akcent w światowych obchodach dnia mediów społecznościowych. Wydarzenie potrwa dwa dni: podzielone zostało na otwartą konferencję (23 listopada) i zamknięte warsztaty dla marketingowców (24 listopada). Social media to nie 'zabawa', tylko realna siła i szansa dla przedsiębiorstw i biznesu.
PRELEGENCI:
Dominik Kaznowski, Natalia Hatalska, Rafał vel Blogo, Marcin Gruszka, Michał Sadowski, Piotr Miączyński, Dominika Dworak, Patrycja Matul, Tomasz Sulewski i inni.
23 listopada - Konferencja
17.00 - 17.10 Rozpoczęcie konferencji
17.10 -
17.30
Jak wygląda współpraca z wielką firmą z perspektywy blogera: case jego współpracy z BMW
Blogo, autor bloga Blogomotive
17.30 -
17.50
Bloger jako autorytet: wizerunek znanych blogerów w kampanii Microsoft
Natalia Hatalska, autorka bloga Hatalska.com
17.50 -
18.10
Historia pewnego ślubu, czyli o sile Social Influencerów.
Dominika Dworak, K2 Internet
18.10 -
18.30
Poznać klienta i jego potrzeby - badania prowadzone social media i ich korzyści dla biznesu
Przedstawiciele nk.pl
18.30 - 18.45 Przerwa kawowa
18.45 -
19.00
Rola blogów firmowych w strategii komunikacyjnej firm: case PLAY MOBILE
Marcin Gruszka, Play Mobile
19.00 -
19.15
Rola blogów firmowych w strategii komunikacyjnej firm: case TP SA
Tomasz Sulewski, TP SA
19.15 -
19.30
Rola blogów firmowych w strategii komunikacyjnej firm: case MBANK
Tomasz Lipiński, mBank
19.30 -
19.55
Social media jako realna siła konsumentów w konfrontacji z markami
Piotr Miączyński, supermarket.blox.pl, "Gazeta Wyborcza"
19.55 -
20.20
Jak wizerunek firm w social media przekłada się na ich korzyści biznesowe
Michał Sadowski, Brand24.pl
20.20 -
20.45
Po 20:00 czas na zabawę czyli o badaniu grywalizacji w ecommersie.
Patrycja Matul, SociAll
21.00 - 06.00 Afterparty
24 listopada - Warsztaty
10.00 - 11.00 Obecność w social media. Strategia. Facebook
Szymon Sikorski, Publicon
11.00 - 12.00 Blogi firmowe - przepis na sukces
Dominik Kaznowski, czART
12.00 - 12.20 Przerwa kawowa
12.20 - 13.20 Jak badać to, co o naszej marce mówi się w społecznościowej sieci
Michał Sadowski, Brand24.pl
13.20 - 14.20 Usability a projektowanie społeczności
Anna Liszewska, Janmedia Interactive
14.20 - 15.20 Jak badać reputację marki na forach internetowych
Anna Miotk, NetSprint.pl
15.20 - 16.20 Planowanie wydatków w mediach
Gazeta Wyborcza
Konferencja w pierwszym dniu jest bezpłatna.
Udział w warsztatach w drugim dniu to koszt 50 zł.
Szczegółowe informacje:
Szymon Sikorski
tel. 600 968 951
Więcej informacji na: