eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeSocial Media Day Poland


Social Media Day Poland to polski akcent w światowych obchodach dnia mediów społecznościowych. Wydarzenie potrwa dwa dni: podzielone zostało na otwartą konferencję (23 listopada) i zamknięte warsztaty dla marketingowców (24 listopada). Social media to nie 'zabawa', tylko realna siła i szansa dla przedsiębiorstw i biznesu.

PRELEGENCI:
Dominik Kaznowski, Natalia Hatalska, Rafał vel Blogo, Marcin Gruszka, Michał Sadowski, Piotr Miączyński, Dominika Dworak, Patrycja Matul, Tomasz Sulewski i inni.


23 listopada - Konferencja

17.00 - 17.10 Rozpoczęcie konferencji

17.10 - 17.30 Jak wygląda współpraca z wielką firmą z perspektywy blogera: case jego współpracy z BMW
Blogo, autor bloga Blogomotive

17.30 - 17.50 Bloger jako autorytet: wizerunek znanych blogerów w kampanii Microsoft
Natalia Hatalska, autorka bloga Hatalska.com

17.50 - 18.10 Historia pewnego ślubu, czyli o sile Social Influencerów.
Dominika Dworak, K2 Internet

18.10 - 18.30 Poznać klienta i jego potrzeby - badania prowadzone social media i ich korzyści dla biznesu
Przedstawiciele nk.pl

18.30 - 18.45 Przerwa kawowa

18.45 - 19.00 Rola blogów firmowych w strategii komunikacyjnej firm: case PLAY MOBILE
Marcin Gruszka, Play Mobile

19.00 - 19.15 Rola blogów firmowych w strategii komunikacyjnej firm: case TP SA
Tomasz Sulewski, TP SA

19.15 - 19.30 Rola blogów firmowych w strategii komunikacyjnej firm: case MBANK
Tomasz Lipiński, mBank

19.30 - 19.55 Social media jako realna siła konsumentów w konfrontacji z markami
Piotr Miączyński, supermarket.blox.pl, "Gazeta Wyborcza"

19.55 - 20.20 Jak wizerunek firm w social media przekłada się na ich korzyści biznesowe
Michał Sadowski, Brand24.pl

20.20 - 20.45 Po 20:00 czas na zabawę czyli o badaniu grywalizacji w ecommersie.
Patrycja Matul, SociAll

21.00 - 06.00 Afterparty


24 listopada - Warsztaty

10.00 - 11.00 Obecność w social media. Strategia. Facebook
Szymon Sikorski, Publicon

11.00 - 12.00 Blogi firmowe - przepis na sukces
Dominik Kaznowski, czART

12.00 - 12.20 Przerwa kawowa

12.20 - 13.20 Jak badać to, co o naszej marce mówi się w społecznościowej sieci
Michał Sadowski, Brand24.pl

13.20 - 14.20 Usability a projektowanie społeczności
Anna Liszewska, Janmedia Interactive

14.20 - 15.20 Jak badać reputację marki na forach internetowych
Anna Miotk, NetSprint.pl

15.20 - 16.20 Planowanie wydatków w mediach
Gazeta Wyborcza


Konferencja w pierwszym dniu jest bezpłatna.
Udział w warsztatach w drugim dniu to koszt 50 zł.

Szczegółowe informacje:

Szymon Sikorski
tel. 600 968 951


Więcej informacji na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: