-
Tytuł:
(Social) Media Crisis Management
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 895 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2012-06-19 - 2012-06-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W czasie rozkwitu technologii informacyjno-komunikacyjnych firmy narażone są na zdecydowanie większe ryzyko pojawienia się negatywnych zdarzeń, których finałem może być wybuch kryzysu. Wykorzystanie mediów społecznościowych z jednej strony, otwiera szerokie możliwości nawiązywania nowego wymiaru relacji z klientami, z drugiej może okazać się ogniskiem zapalnym sytuacji kryzysowej.
Przemyślenie działań antykryzysowych oraz przygotowanie scenariusza jest kluczowym zadaniem w minimalizowaniu skutków kryzysu i utrzymaniu silnej pozycji firmy na rynku!
Konferencja (Social) Media Crisis Management oraz PR&Marketing kontra nowy wymiar kryzysu - jest połączeniem prelekcji, paneli dyskusyjnych i interaktywnych sesji warsztatowych oraz niepowtarzalną szansą na uzyskanie inspirujących wskazówek
i bezpośredniej wymiany doświadczeń.
Prelekcje wygłoszą: Elżbieta Anders, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP, Robert Mularczyk Dyrektor ds. PR w Toyota Polska, Joanna Frąckowiak Public Relations Manager Microsoft Sp. z o.o., Małgorzata Nieciecka- Digital Media Manager
z firmy Inpost, Donata Nowakowska, Rzecznik Prasowy Koleji Mazowieckich, Michał Sadowski, Założyciel firmy Brand24, Marcin Zachowicz szef biura informacji i rzecznik prasowy Grupy LOTOS SA oraz wielu innych.
Zgłoś swój udział i dowiedz się:
- Gdzie tkwią „ogniska zapalne” kryzysu
- Jak (i czy) reagować na negatywne posty
- Jak zarządzać relacjami z klientem w sytuacji w kryzysu
- Czy kryzys można przekuć w sukces?
- Jakie są niestandardowe metody budowania wizerunku odpornego na potencjalne zagrożenia
Musisz znaleźć się w gronie uczestników jednego z najważniejszych spotkań dotyczącego Zarządzania Kryzysem w firmie.
W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują profesjonaliści odpowiedzialni za kreowanie wizerunku marki, zarządzający treścią w mediach tradycyjnych i nowych oraz osoby odpowiedzialne za komunikację i budowanie relacji z interesariuszami.
W programie m.in. tematy:
- Czy polskie firmy są przygotowane na sytuacje kryzysowe – Prezentacja wyników badań „Przygotowania do kryzysu z uwzględnieniem komunikacji w najważniejszych sektorach polskiej gospodarki”
- Social media ludzką twarzą, czyli współpraca ze społecznością internetową
- Złe wieści roznoszą się szybko – Kryzys w social media – jak sobie z nim radzić
- Trzymaj rękę na pulsie – najnowsze praktyki monitorowania Internetu
- Jak analizować dane z kanałów medialnych, aby lepiej chronić swoją markę
i zapobiegać sytuacjom kryzysowym - Percepcja to rzeczywistość, czyli jak zarządzać kryzysem medialnym
- Szacunek do Klienta i Partnera, czyli jak słuchać jednych i drugich, żeby uniknąć kryzysu
- Jak utrzymać silną pozycję na rynku pomimo potencjalnych zagrożeń
- Profilaktyka przede wszystkim! Planowanie scenariusza – czyli jak się przygotować do sytuacji kryzysowej
- Utrzymanie dobrego PR z kluczowymi partnerami, czyli plan komunikacji
z interesariuszami w sytuacji kryzysowej – studium przypadku - Jak osiągnąć należyty efekt marketingowy w obliczu kryzysu
- Niestandardowe metody budowania pozytywnego wizerunku firmy (CSR)
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN (od 27 kwietnia 2012 do 1 czerwca 2012)
3895 PLN (od 2 czerwca 2012 do 19 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje: prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie Organizatora: