-
Tytuł:
Skuteczny Marketing Mobilny 2007
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-03-08 - 2007-03-09
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
Kongres: Skuteczny Marketing Mobilny 2007
Świat już dawno zauważył, że marketing mobilny to przyszłość a pominięcie go w planowaniu kampanii marketingowo- sprzedażowej kosztuje zbyt dużo. Dlatego tego typu wydarzenia cieszą się olbrzymią popularnością w najbardziej rozwiniętych krajach świata. Długo oczekiwany kongres teraz w Polsce.
Udział w kongresie to:
- krok naprzód dla osób związanych z tradycyjnym marketingiem
- zapoznanie się z trendami w marketingu mobilnym za granicą - w tym przeanalizowanie najbardziej udanej akcji Orange Wednesday
- przegląd najciekawszych form reklamy mobilnej
- informacje "z pierwszej ręki" na temat pierwszej na świecie stacji MTV Networks, która dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii tworzy telewizję społecznościową
- pomysły wykorzystania telefonu komórkowego w skutecznej komunikacji z konsumentem
- analiza pułapek prawnych czyhających na świetne pomysły i sposoby ich ominięcia
W programie m.in :
- Czwarty operator na polskim rynku - pierwsze efekty marketingu mobilnego
- Marketing mobilny za rok
- Dlaczego MTV wybrało "komórkę"
- Mobilna odsłona POLSATu
- Od "komórki" do sukcesu
(Jacek Hensler - Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu P4)
(Konrad Pancewicz - Dyrektor Generalny Nokia Polska i Dariusz Matuszak - Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej i Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel)
(Robert Cieśluk - Dyrektor Marketingu MTV Polska)
(Piotr Surmacki - Prezes Zarządu POLSAT Nowe Media)
(Alina Baniecka - Dyrektor Marketingu, Chipita Polska)
Gość specjalny:
- Ramesh Kumar Deputy Chairman Mobile Marketing Association
Udział biorą :
- Nokia
- P4
- PTC Era
- MTV Networks
- POLSAT
- Polkomtel
- Chipita Polska
- Mobijoy!
- GfK Polonia
- Karpacka Spółka Gazownicza
- Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
- Onet.pl
- Silver Screen
- Metro - AGORA
- mBank
Główni adresaci:
- Osoby odpowiedzialne za działania sprzedażowe i marketingowe
- Menadżerowie odpowiedzialni za promocję i reklamę swoich marek
- Osoby zainteresowane nowymi technologiami i innowacjami
- Agencje, które kreują lub zamierzają kreować skuteczne akcje marketingu mobilnego
Cena:
2 995 +VAT PLN do 23 lutego 2007
3 495 + VAT PLN po 13 lutego 2007
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:
Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Pachel - Project Manager
tel.(12) 292 65 90