-
Tytuł:
Skuteczne strategie podnoszenia konkurecyjności produkcji
- Kategoria: Inne
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-12-03 - 2008-12-20
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku oraz zaostrzająca konkurencja sprawiają, że aby przetrwać i rozwijać się, należy wciąż udoskonalać systemy zarządzania produkcją.
By zapewnić sobie rolę lidera na rynku nie wystarczy już sama redukcja kosztów. Strategicznego znaczenia nabiera dobra organizacja pracy i skuteczne motywowanie pracowników. Działania wielu przedsiębiorstw w ciągu ostatnich lat udowodniły, iż sporo można jeszcze usprawnić, by produkować efektywniej i taniej. Kongres jest unikalną okazją, by poznać sprawdzone rozwiązania jakie stosują najlepsze firmy z branży produkcyjnej na polskim rynku.
W programie m.in :
- Żywiec na podstawie własnych doświadczeń pokaże jak dobra organizacja pracy skutecznie podnosi motywację pracowników w przedsiębiorstwie produkcyjnym
- Praktycy z Arcelor Mittal zaprezentują jak umiejętnie skorzystać z udanych rozwiązań, by z sukcesem redukowały koszty także i w Państwa firmie
- Najlepsi fachowcy z Fiata, Asco Joucomatic i Alstom Power wskażą jak w polskich warunkach stosować nowoczesne strategie zarządzania produkcją
- Sprawdzone przez Coca-Colę metody rozwiązywania najtrudniejszych problemów w produkcji pomogą zmierzyć się z wyzwaniami w Państwa przedsiębiorstwie
Dlaczego warto wziąć udział:
- Doświadczeni praktycy z General Electric zapre-zentują sprawdzone sposoby optymalizacji kosztów produkcji, wzrostu wydajności i maksymalizacji zysków, metody które z sukcesem można zastosować w Państwa firmie
- Cadbury Wedel udowodni związek pomiędzy wynikami firmy a kulturą organizacyjną opartą na wartościach
- Wypracowane przez Stanley rozwiązania pomogą przekonać Państwa pracowników produkcji do podnoszenia swoich kwalifikacji
- Finalista prestiżowej nagrody jakości EFQM - Fiat pokaże jak dzięki eliminacji awarii maszyn podnosić konkurencyjność swojej produkcji. Tyska fabryka Fiata jest pierwszym w historii nagród EFQM polskim przedsiębiorstwem, które zdobyło Europejską Nagrodę Jakości (EFQM) i uznanie europejskich audytorów.
Kto powinien wziąć udział:
Spotkanie skierowane do osób odpowiedzialnych za produkcję w przedsiębiorstwach z różnych branż, a przede wszystkim:
- Dyrektora Zakładu Produkcyjnego
- Dyrektora Fabryki
- Dyrektora i Kierownika Produkcji
- Dyrektora i Kierownika ds. Produktywności
- Dyrektora Operacyjnego
- Inżyniera procesów
- Inżyniera zmian
- Specjalistów ds. nowoczesnych filozofii zarządzania (lean, kaizen,smed, etc)
- Kadry kierowniczej zainteresowanej wdrożeniem nowych rozwiązań zwiększających wydajność produkcji
- Osób zainteresowanych nowymi możliwościami optymalizującymi koszty produkcji
Program szkolenia:
03.12.2008, środa
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 "IMITATION" JAKO EFEKTYWNA METODA REDUKCJI KOSZTÓW PRODUKCJI - KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU
Case study ArcelorMittal
Przemysław Zwoliński, ArcelorMittal
- naśladownictwo i kopiowanie - powód do wstydu czy dumy?
- jak motywować pracowników przy kopiowaniu - improvement challenge
- przykłady "skopiowanych" rozwiązań oraz redukcji kosztów
10.40-11.20 LEAN MANUFACTURING - JAK Z NIEGO KORZYSTAĆ W POLSKICH REALIACH
Case study Alstom Power
Marcin Hołda, Alstom Power
- sukcesy i wyzwania wdrożenia lean
- wpływ przeprowadzanych zmian na koszty
- czego nauczyły nas wprowadzone zmiany
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 JAK OSIĄGNĄĆ I UTRZYMAĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ W PRODUKCJI - WSKAZÓWKI PROSTO Z RYNKU
Case study Fiat
Bartosz Dabrowski, Fiat
- "cost deployment" jako kompas nowoczesnej firmy produkcyjnej
- jak uniknąć strat przez wyeliminowanie awarii - metodologia WCM
- podejście indywidualne i systematyczne przy rozwiązywaniu problemów
12.20-13.00 DYSKUSJA PANELOWA:
"SZCZUPŁA PRODUKCJA" —JEDYNY, WŁAŚCIWY SPOSÓB ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ - czekamy na potwierdzenie panelistów
- czy redukcja kosztów produkcji gwarantuje sukces
- czy i czym Polska może konkurować na globalnym rynku
- jak zarządzać pracownikami w sektorze produkcji
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 WYSOKA ORGANIZACJA PROCESÓW I WYŻSZA JAKOŚĆ CZY NIŻSZA CENA - STRATEGIE MAKSYMALIZOWANIA ZYSKÓW
case study General Electric
Dariusz Dziśnieński, General Electric
- narzędzia lean manufacturing a rejony LCR (low cost regions)
- czym konkurowaćna zmieniającym się rynku
- usprawnienia procesów produkcyjnych jako inwestycja w przyszłość
14.40-15.00 Przerwa na kawę
15.00-15.40 NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA PRODUKCJĄ - SPRAWDZONĄ RECEPTĄ OPTYMALIZACJI KOSZTÓW
Case study Flextronics
Bartosz Mazurek, Flextronics
- linia modelowa - zasady Lean w "pigułce"
- warsztat Kaizen - efektywne narzędzie szybkiego wdrożenia koncepcji Lean i redukcji kosztów
- kluczowe korzyści z wprowadzenia usprawnień
15.40 Zakończenie
04.12.2008, czwartek
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 EFEKTYWNE ZARZĄDZANIA ZMIANĄ PODCZAS WDROŻENIA SMED I 5S
Case study Asco Joucomatic
Dariusz Buchalski, Asco Joucomatic
- jak umiejętnie wskazać korzyści ze zmiany, by znieść bariery i lęki związane z wdrożeniem nowego systemu
- czym zarządzać: grupą roboczą czy zespołem
- skuteczne podnoszenie kompetencji pracowników i umiejętne wykorzystanie talentów poszczególnych osób
10.40-11.20 SZTUKA ROZWIĄZYWANIA NATRUDNIEJSZYCH PROBLEMÓW SYSTEMOWYCH W ZAKŁADACH PRODUKCYJNYCH
Case study Coca-Cola
Dominik Czerwiński, Coca-Cola
- SWAT Teamy czyli "oddziały specjalne" do walki o lepszą produktywność
- koło Deminga (PDCA) jako metodyka działania zespołów, czyli efektywne pokonywanie ”niemożliwego”
- kluczowa rola „facilitatora” grupy
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 KULTURA ORGANIZACJI JAKO NARZĘDZIE PODNOSZENIA WYDAJNOŚCI PRODUKCJI
Case study Cadbury Wedel
Witold Ziobrowski, Cadbury Wedel
- kluczowe wartości budujące produktywną organizację
- czy zysk sam w sobie jest celem firmy
- związek pomiędzy wynikami firmy a kulturą organizacyjną opartą na wartościach
12.20-13.00 BUDOWANIE ZESPOŁÓW PRACOWNICZYCH, CZYLI JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W PRODUKCJI
Case study The Lorenz Bahlsen Snack World
Aleksander Cierpisz, The Lorenz Bahlsen Snack World
- konsekwencje rożnic osobowości w modelu amerykańskim i japońskim
- przełamywanie barier i "oporu wewnętrznego" na zmiany (quick-win)
- cross-training - klucz do efektywności
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 JAK PRZEKONAĆ PRACOWNIKÓW PRODUKCJI DO PODNOSZENIA WŁASNYCH KWALIFIKACJI - SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA
Case study Stanley Fastening Systems Poland
Agnieszka Stankiewicz-Krzywonos, Stanley Fastening Systems Poland
- bezpośrednie zaangażowanie pracowników w budowanie standardów, dokumentacji i wizualizacji ich dotyczących
- budowanie rywalizacji poprzez rankingi, celebrowanie najdrobniejszych sukcesów, nagradzanie i promowanie najlepszych
- codzienna obecność kadry zarządzającej na hali produkcyjnej sposobem na podniesienie morale załogi
14.40-15.00 Przerwa na kawę
15.00-15.40 DOBRA ORGANIZACJA PRACY JAKO WARUNEK MOTYWUJĄCY PRACOWNIKÓW
Case study Grupa Żywiec
Przemysław Pruszyński, Grupa Żywiec
- zespoły produkcyjne jako recepta na zaangażowanie pracownika w pracę
- przejrzysty system ocen pracowniczych jako sposób na poprawę jakości pracy
- jak zmotywować starszych pracowników podczas wprowadzania nowoczesnego systemu zarządzania produkcją
15.40 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w konferencji wynosi:
3995 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 14 listopada 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 14 listopada 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Edyta Ferfecka - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
tel.(12) 350 54 01