-
Tytuł:
Silver Economy - nowe trendy w obsłudze klientów 60+
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 495 + VAT PLN
- Termin: 2015-04-17 - 2015-04-17
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Seniorzy są obecnie najszybciej przyrastającą grupą wiekową w Polsce. Jak szacuje GUS już w tym roku liczba osób w wieku poprodukcyjnym sięgnie blisko 7,4 mln i będzie o 900 tys. większa niż pięć lat temu.
Za dwadzieścia lat więcej niż co czwarty Polak będzie miał ponad 60 lat. Dokładnie 27 proc., niemal 10 mln osób. Najbardziej spektakularny wzrost nastąpi w grupie wiekowej 70+ - z 3,8 mln do 6,3 mln osób. Blisko podwojeniu – do 2,6 mln wzrośnie liczba osób po 80. Tyle prognozy GUS.
To oznacza, że największe szanse na sukces odniosą firmy, które skoncentrują swój biznes, nastawią się na produkcję dóbr i usług pod potrzeby osób 60+
Wbrew stereotypom seniorzy, to najbardziej stabilna pod względem dochodów grupa klientów, z największymi oszczędnościami i zasobami majątkowymi. Ale to także grupa o specyficznych wymaganiach, ogromnych potrzebach, czyli ogromnym potencjale.
Dostrzegają to już zagraniczni inwestorzy, którzy wchodzą do naszego kraju z usługami skierowanymi do tej grupy klientów. Nie ma absolutnie żadnego powodu by Polskie firmy ustąpiły im miejsca.
Co ważne, problem starzenia się społeczeństwa, to problem całej Europy.
- Kryzys demograficzny w Europie może być szansą na stworzenie w Polsce nowego rodzaju biznesu związanego z usługami opiekuńczymi dla seniorów. Polska w nowej gałęzi gospodarki zwanej „silver economy“ może uzyskać przewagę konkurencyjną ze względu na atrakcyjność cenową przy wysokim poziomie kwalifkacji personelu medycznego i opiekuńczego – pisze Marzena Rudnicka, ekspert Centrum im. Adama Smitha, właścicielka firmy Rudnicka & Consulting i prezes Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej w raporcie „ Gospodarka Senioralna. Nowy sektor gospodarki narodowej w Polsce”.
Pozyskanie seniorów z państw ościennych to tylko jedno z wyzwań. Jednak bogacenie się seniorów i skokowy wzrost ich liczby powoduje konieczność całkowitego przedefiniowania gospodarki. Za kilka lat zwyciężą Ci, którzy zrozumieją jak komunikować się z grupą 60+, wczują się w jej potrzeby i będą potrafili sprostać oczekiwaniom. I dotyczy to wszystkich dziedzin i branż.
Jak trafić do grona zwycięzców dowiesz się na konferencji Sliver Economy - nowe trendy w obsłudze klientów 60+
Do udziału w konferencji zapraszamy prezesów i osoby mające wpływ na podejmowanie decyzji w firmach:
• Deweloperskich
• Pośrednikach w obrocie nieruchomościami
• Gminach i samorządach
• Bankach
• Towarzystwach ubezpieczeniowych
• Funduszach inwestycyjnych
• Pośrednikach finansowych
• Pośrednikach kredytowych
• Brokerach ubezpieczeniowych
• Agencjach reklamowych i PR
• Prywatnych klinikach medycznych
• Firmach świadczących usługi opiekuńcze
• Firmach farmaceutycznych
• Wytwórcach suplementów diety
• Producentach napojów i żywności
Koszt uczestnictwa netto: 1495.00 PLN
Szczegółowe informacje:
T 22 333 97 77
F 22 333 97 78
Więcej na stronie: