eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeSiła telemarketingu - wykorzystaj by zyskać klientów

Nowoczesna Firma wraz z firmą badawczą Gemius S.A. projektem "Siła telemarketingu" kontynuują "Obserwatorium Zarządzania" - cykl wspólnych przedsięwzięć poświęconych monitoringowi najważniejszych trendów zarządzania w Polsce. Projekt został objęty patronatem merytorycznym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Dodatkowo nad projektem czuwa Kapituła Projektu, składająca się z niezależnych ekspertów, Partnerów, Mediów i organizatorów.

Badanie, raport i konferencja pokażą strategiczne podejście do wykorzystania telemarketingu w biznesie.

Zapraszamy do udziału w projekcie! Biorąc udział w projekcie "Siła telemarketingu" odniosą Państwo wiele korzyści:

  • Poznanie trendów i wyzwań związanych z rynkiem Contact Center w Polsce, Europie i na świecie,
  • Poznanie najlepszych praktyk i możliwość korzystania z bogatych doświadczeń innych firm,
  • Poszerzenie wiedzy nt. jak zarządzać i motywować grupę teleagentów,
  • Uporządkowanie pojęć, w których panuje ogromny chaos,
  • Doskonalenie technik integrowania telemarketingu w kampaniach marketingowych
  • Skonfrontowanie swoich pomysłów na prowadzenie działalności telemarketingowej z praktykami
  • Skuteczniejsze dostosowanie swoich działań do potrzeb klientów,
  • Poznanie opinii praktyków działających na rynku od wielu lat.

Grupę docelową projektu stanowią decydenci wyższego i średniego szczebla, którzy ponoszą odpowiedzialność za biznesowe wyniki przedsiębiorstw, pracujący na poziomie Zarządu, Sprzedaży czy Marketingu oraz środowisko profesjonalistów związanych z wykorzystaniem telemarketingu do celów biznesowych:

Celem Raportu jest przedstawienie kluczowych aspektów wykorzystywania telemarketingu w firmach oraz sposobów postrzegania tego rodzaju działalności przez klientów. Raport przedstawia wyniki i wnioski dwuczęściowego badania skierowanego do kadry kierowniczej, profesjonalistów marketingu i sprzedaży w firmach oraz do osób indywidualnych. Raport wzbogacony o doświadczenia praktyków stanowi wyjątkowy zestaw wiarygodnych informacji i danych związanych z rozwojem telemarketingu i trendami na rynku. Ich znajomość rzutuje na pozyskiwanie i jakość kontaktów z klientami oraz efektywne korzystanie z narzędzi telemarketingowych.


PROGRAM KONFERENCJI – 8 września, Klub Bankowca, ul. Smolna 6, Warszawa

10:00 – 10:10 Inauguracja Konferencji „Siła telemarketingu”

10:10 – 11:00 Keynote speaker - Pan Martin Veselka, Regional Manager na Europę Centralną i Wschodnią Genesys Telecommunications Laboratories

11:10 – 11:50 Najistotniejsze wyniki i wnioski z przeprowadzonego badania w ramach projektu "Siła telemarketingu" - Michał Karzel , Dyrektor Pionu Contact Center TP Internet, Artur Zawadzki, Wiceprezes Zarządu Gemius S.A.

12:00 – 12:50 Realia, przyszłość, trendy - rynek telemarketingowy – panel dyskusyjny - Jacek Barankiewicz, Prezes Axel Springer Kontakt Sp. z o.o,, Wiceprezes Zarządu SMB, Kinga Nowakowska, Dyrektor Zarządzająca, Call Center Poland, Konrad Koper, Call Center Manager, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., Marcin Olesiński, Kierownik Działu Kontaktów z Klientami Telefonia Dialog S.A., Stowarzyszenie Managerów Call Center

12:50 – 13:30 lunch

BLOK: NAJLEPSZE PRAKTYKI - Warto prześledzić i korzystać z doświadczeń innych

13:30 – 14:20 "Na zewnątrz" - Wdrożenie help desk Samsung Electronics Polska - Adam Gryko, Menedżer Serwisu Samsung Electronics Polska, Urszula Zarańska, Kierownik Projektu Call Center Poland

14:30 – 15:20 Skuteczna droga do klienta - jak wykorzystać telemarketing - Marek Wolak, Specjalista Marketingu Bank BPH, Ireneusz Anoszczenko, Sales Team Manager Acxiom Polska

15:30 – 16:20 Call Centers - jak to się robi wewnątrz... - Dr Marian J. Kostecki, Dyrektor Generalny MasterPlan, Agnieszka Potęga, Dyrektor Międzynarodowych Targów – Polska Sp. z o.o., Artur Rawicz, Specjalista ds. CRM DaimlerChrysler Automotive Polska Sp. z o.o.  

16:20 - ... Na zakończenie konferencji zapraszamy na lampkę wina


Możliwe formy udziału w projekcie "Siła Telemarketingu":

  • Raport – oparty na wynikach 2 unikatowych badań i opiniach ekspertów (materiał drukowany zawierający grafiki, dane w formie tabelarycznej, opisy) - koszt 650 zł + 22% VAT
  • Konferencja – zgłoszenie imienne udział w konferencji 8 września Klub Bankowca (udział w zajęciach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch) - koszt 850 zł + 22% VAT
  • Raport i Konferencja – pakiet obejmujący obie propozycje (oszczędzasz 310 zł) - koszt 1190 zł + 22% VAT

Pełne informacje na temat projektu "Siła telemarketingu"- Badania/Raportu/Konferencji znajdują się na stronie