-
Tytuł:
Siła telemarketingu - wykorzystaj by zyskać klientów
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 850 + VAT PLN Teraz: 850 + VAT PLN
- Termin: 2005-09-08 - 2005-09-08
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Nowoczesna Firma Sp. z o.o.
Nowoczesna Firma wraz z firmą badawczą Gemius S.A. projektem "Siła telemarketingu" kontynuują "Obserwatorium Zarządzania" - cykl wspólnych przedsięwzięć poświęconych monitoringowi najważniejszych trendów zarządzania w Polsce. Projekt został objęty patronatem merytorycznym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Dodatkowo nad projektem czuwa Kapituła Projektu, składająca się z niezależnych ekspertów, Partnerów, Mediów i organizatorów.
Badanie, raport i konferencja pokażą strategiczne podejście do wykorzystania telemarketingu w biznesie.
Zapraszamy do udziału w projekcie! Biorąc udział w projekcie "Siła telemarketingu" odniosą Państwo wiele korzyści:
- Poznanie trendów i wyzwań związanych z rynkiem Contact Center w Polsce, Europie i na świecie,
- Poznanie najlepszych praktyk i możliwość korzystania z bogatych doświadczeń innych firm,
- Poszerzenie wiedzy nt. jak zarządzać i motywować grupę teleagentów,
- Uporządkowanie pojęć, w których panuje ogromny chaos,
- Doskonalenie technik integrowania telemarketingu w kampaniach marketingowych
- Skonfrontowanie swoich pomysłów na prowadzenie działalności telemarketingowej z praktykami
- Skuteczniejsze dostosowanie swoich działań do potrzeb klientów,
- Poznanie opinii praktyków działających na rynku od wielu lat.
Grupę docelową projektu stanowią decydenci wyższego i średniego szczebla, którzy ponoszą odpowiedzialność za biznesowe wyniki przedsiębiorstw, pracujący na poziomie Zarządu, Sprzedaży czy Marketingu oraz środowisko profesjonalistów związanych z wykorzystaniem telemarketingu do celów biznesowych:
Celem Raportu jest przedstawienie kluczowych aspektów wykorzystywania telemarketingu w firmach oraz sposobów postrzegania tego rodzaju działalności przez klientów. Raport przedstawia wyniki i wnioski dwuczęściowego badania skierowanego do kadry kierowniczej, profesjonalistów marketingu i sprzedaży w firmach oraz do osób indywidualnych. Raport wzbogacony o doświadczenia praktyków stanowi wyjątkowy zestaw wiarygodnych informacji i danych związanych z rozwojem telemarketingu i trendami na rynku. Ich znajomość rzutuje na pozyskiwanie i jakość kontaktów z klientami oraz efektywne korzystanie z narzędzi telemarketingowych.
PROGRAM KONFERENCJI – 8 września, Klub Bankowca, ul. Smolna 6, Warszawa
10:00 – 10:10 Inauguracja Konferencji „Siła telemarketingu”
10:10 – 11:00 Keynote speaker - Pan Martin Veselka, Regional Manager na Europę Centralną i Wschodnią Genesys Telecommunications Laboratories
11:10 – 11:50 Najistotniejsze wyniki i wnioski z przeprowadzonego badania w ramach projektu "Siła telemarketingu" - Michał Karzel , Dyrektor Pionu Contact Center TP Internet, Artur Zawadzki, Wiceprezes Zarządu Gemius S.A.
12:00 – 12:50 Realia, przyszłość, trendy - rynek telemarketingowy – panel dyskusyjny - Jacek Barankiewicz, Prezes Axel Springer Kontakt Sp. z o.o,, Wiceprezes Zarządu SMB, Kinga Nowakowska, Dyrektor Zarządzająca, Call Center Poland, Konrad Koper, Call Center Manager, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., Marcin Olesiński, Kierownik Działu Kontaktów z Klientami Telefonia Dialog S.A., Stowarzyszenie Managerów Call Center
12:50 – 13:30 lunch
BLOK: NAJLEPSZE PRAKTYKI - Warto prześledzić i korzystać z doświadczeń innych
13:30 – 14:20 "Na zewnątrz" - Wdrożenie help desk Samsung Electronics Polska - Adam Gryko, Menedżer Serwisu Samsung Electronics Polska, Urszula Zarańska, Kierownik Projektu Call Center Poland
14:30 – 15:20 Skuteczna droga do klienta - jak wykorzystać telemarketing - Marek Wolak, Specjalista Marketingu Bank BPH, Ireneusz Anoszczenko, Sales Team Manager Acxiom Polska
15:30 – 16:20 Call Centers - jak to się robi wewnątrz... - Dr Marian J. Kostecki, Dyrektor Generalny MasterPlan, Agnieszka Potęga, Dyrektor Międzynarodowych Targów – Polska Sp. z o.o., Artur Rawicz, Specjalista ds. CRM DaimlerChrysler Automotive Polska Sp. z o.o.
16:20 - ... Na zakończenie konferencji zapraszamy na lampkę wina
Możliwe formy udziału w projekcie "Siła Telemarketingu":
- Raport – oparty na wynikach 2 unikatowych badań i opiniach ekspertów (materiał drukowany zawierający grafiki, dane w formie tabelarycznej, opisy) - koszt 650 zł + 22% VAT
- Konferencja – zgłoszenie imienne udział w konferencji 8 września Klub Bankowca (udział w zajęciach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch) - koszt 850 zł + 22% VAT
- Raport i Konferencja – pakiet obejmujący obie propozycje (oszczędzasz 310 zł) - koszt 1190 zł + 22% VAT
Pełne informacje na temat projektu "Siła telemarketingu"- Badania/Raportu/Konferencji znajdują się na stronie