-
Tytuł:
Siła marki - wizerunek i sprzedaż
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 0 PLN
- Termin: 2006-11-16 - 2006-11-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Marketing w Praktyce
Program konferencji:
9.00 - 9.50 Rejestracja gości
Blok 1: Siła marki - planowanie, badania, decyzje
10.00 - 10.50 Gry strategiczne i symulacje przy wprowadzaniu nowych marek na rynek. - Michał Dziekoński
10.50 - 11.40 Badania marketingowe - perspektywa klienta. - Gość Specjalny
11.40 - 12.00 Przerwa na kawę
Blok 2: Potencjał społeczności internetowych
12.00 - 12.50 Społeczności internetowe - jak wykorzystać ich siłę dla dobra marki? - Grzegorz Mazurek
12.50 - 13.40 Case - wizerunek marki w sieci. Rola społeczności internetowych. - Gość Specjalny
13.40 - 14.10 Przerwa na kawę
Blok 3: Od wizerunku do sprzedaży
14.10 - 15.00 PR - najważniejsze narzędzia i pomiar efektywności. - Izabella Gielnicka
15.00 - 15.45 Direct marketing - skuteczne wsparcie sprzedaży. - Beata Nawrat
15.45 - 16.00 Pytania i podsumowanie konferencji
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji
Formularz zgłoszeniowy dostepny jest na stronie:
Szczegółowe informacje:
0/22 839 07 23