eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeSieci 2009

W programie m.in :

  • Konsolidacja marek handlowych - efektywne metody wzmacniania pozycji rynkowej - Witold Bezmieniow, Dyrektor Zarządzający, Vistula & Wólczanka, Galeria Centrum
  • Jak z sukcesem zdobywać rynki zagraniczne - skuteczne strategie działania Sklepy KOMFORT
  • Sprawdzone rozwiązania franczyzowe w polskich realiach - doświadczenia firm McDonald’s, Bricomarche, PAF Operator Pocztowy
  • Kluczowe czynniki rozwoju i pozycjonowania sieci sklepów luksusowych - Michał Dominik, Dyrektor Generalny Sephory w Polsce, Czechach i na Słowacji

Dlaczego warto wziąść udział:

  • To unikalne wydarzenie dla Kadry Zarządzającej branży non-food, które wyznacza trendy i kierunki rozwoju handlu i usług w Polsce i w Europie.
  • Grono prelegentów stanowią praktycy i eksperci najwyższego szczebla z firm z sektorów m.in.: odzieży i obuwia, "DIY" i "Dom i Ogród", elektroniki użytkowej oraz artykułów kosmetycznych. Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami handlowymi w Polsce jak i w Europie gwarantuje wysoki poziom merytoryczny oraz praktyczne rozwiązania prosto z rynku.
  • Kongres SIECI to doskonała okazja do poznania różnych branż, formatów handlowych oraz trendów konsumenckich. Gwarantuje to najlepsze przygotowanie oferty i podniesienie skuteczności własnych działań. Tego spotkania nie sposób ominąć!

Kto powinien wziąść udział:
Kongres SIECI 2009 skierowany jest do Kadry Zarządzającej oraz Menadżerów najwyższego szczebla wszystkich sieci handlowych i usługowych. Tematyką zainteresowani będą również producenci, dostawcy produktów i usług dla handlu, a także deweloperzy powierzchni handlowych, zarządcy centrów handlowych, kancelarie prawne i firmy consultingowych.
w szczególności:

  • Prezesi, Wiceprezesi, Członkowie Zarządu
  • Dyrektorzy Generalni
  • Dyrektorzy Zarządzający
  • Dyrektorzy ds. Rozwoju i Planowania
  • Dyrektorzy ds. Strategicznych
  • Dyrektorzy ds. Sieci
  • Dyrektorzy Marketingu i Sprzedaży
  • Dyrektorzy Handlowi
  • Dyrektorzy ds. Finansowych
  • Dyrektorzy i Kierownicy w dziedzinach Logistyki, IT i HR
  • Dyrektorzy i Kierownicy w dziedzinach brand management, product management, marketing management i sales management

Program szkolenia:

9 października, czwartek

9:00-9:50 Rejestracja i przywitanie

9:50-10:00 Otwarcie Kongresu przez Prowadzącego

Robert Szewczyk, Detal Dzisiaj

10:00-10:30 TRENDY W GOSPODARCE ŚWIATOWEJ, A KONDYCJA POLSKIEGO HANDLU

prof. Witold M. Orłowski, Niezależny Ośrodek Badań Ekonomicznych

10:30-11:10 NOWE WYZWANIA NA RYNKU PRACY - JAK ZAPOBIEGAĆ BRAKOM KADR W SIECIACH HANDLOWYCH

Dyskusja panelowa

  • dr Jacek Męcina, Uniwersytet Warszawski, PKPP Lewiatan
  • Renata Juszkiewicz, Metro AG
  • Magdalena Stalpińska, real,-
  • Agnieszka Marcjasz, Media Saturn

11:10-11:30 Przerwa na kawę

11:30-12:00 STRATEGIE ROZWOJU I ZARZĄDZANIA SIECIAMI HANDLOWYMI NA RYNKU KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM

case study Sklepy KOMFORT

Jerzy Szkwarek, Sklepy KOMFORT

12:00-12:30 JAK ROZWIJAĆ WŁASNĄ SIEĆ HANDLOWĄ WOBEC PRESJI INWESTOWANIA W NOWE CENTRA HANDLOWE - OCENA POTENCJAŁU HANDLOWEGO I KONSUMENCKIEGO

Grzegorz Ochędzan, Ade Line - marki Almi Decor oraz FLO

12:30-13:10 NAJWAŻNIEJSZE WYZWANIA DLA ROZWOJU SIECI W POLSCE I W EUROPIE

WPROWADZENIE: AKTUALNA SYTUACJA NA RYNKU W ŚWIETLE NAJNOWSZYCH BADAŃ

Patrycja Nalepa, PMR Publications

Dyskusja panelowa

  • Andrzej Mrugała, Sklepy KOMFORT
  • Czekamy na potwierdzenie pozostałych panelistów

13:10-14:10 Lunch

14:10-14:40 SPRAWDZONE STRATEGIE ROZWOJU SIECI W MAŁYCH MIASTACH - RYNEK, KLIENT, KONCEPT

case study Bricomarche

Artur Ptaszkiewicz, MGI Polska

14:40-15:20 STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE SIECIAMI A PERSPEKTYWY I ROZWÓJ RYNKU

Dyskusja panelowa

  • Michał Iwanciw, Action Ukraina
  • Marek Balawejder, Sferis

15:20-15:40 Przerwa na kawę

15:40-16:20 JAK ZARZĄDZAĆ SIECIAMI FRANCZYZOWYMI - NAJLEPSZE PRAKTYKI NA RYNKU

Dyskusja panelowa

Moderator panelu: Michał Wiśniewski, PROFIT system

  • Marek Sadowski, PAF Operator Pocztowy
  • Monika Dąbrowska, McDonald’s Polska
  • Paweł Korobacz, YES

16:20-16:50 SZANSE I WYZWANIA SYSTEMU FRANCZYZOWEGO W POLSKICH REALIACH

Michał Wiśniewski, PROFIT system

16:50 Zakończenie

10 października, piątek

9:00-10:00 Rejestracja i przywitanie

10:00-10:30 CONSUMER TRENDS IN POLAND AND EUROPE IN NON-FOOD RETAIL

TNS OBOP

10:30-11:00 POLSKI RYNEK DETALICZNY JAKO RYNEK ”WYSOKIEJ PÓŁKI”

Maria Andrzej Faliński, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

11:00-11:30 ROZWÓJ SIECI W GRUPIE PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH

case study Sephora

Michał Dominik, Sephora

11:30-11:50 Przerwa na kawę

11:50-12:20 JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ POZYCJĘ MARKI - EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE SIECIĄ PO KONSOLIDACJI

case study Vistula&Wólczanka, Galeria Centrum

Witold Bezmienow, Vistula&Wólczanka, Galeria Centrum

12:20-13:00 WIELKOFORMATOWOŚĆ I SEZONOWOŚĆ SPRZEDAŻY - TRENDY I PERSPEKTYWY ROZWOJU SIECI HANDLOWYCH

Wprowadzenie: AKTUALNA SYTUACJA NA RYNKU W ŚWIETLE NAJNOWSZYCH BADAŃ

Patrycja Nalepa, PMR Publications

  • DYSKUSJA PANELOWA
  • Artur Mikołajko, INTERSPORT
  • Marek Cichocki, SOLAR
  • Czekamy na potwierdzenie pozostałych panelistów

13:00-14:00 Lunch

14:00-14:30 NOWE TRENDY W BRANŻY HANDLOWEJ - ROZWÓJ OUTLETÓW W POLSCE I W EUROPIE

case study Factory Outlet

Barbara Topolska, Neinver

14:30-15:00 SKUTECZNE SYSTEMY DOSTAW W SIECIACH HANDLOWYCH - JAK ZAPEWNIĆ OPTYMALNE ZAOPATRZENIE SKLEPU

case study INTERSPORT

Artur Mikołajko, INTERSPORT

15:00-15:30 TRENDY I PERSPEKTYWY ROZWOJU POWIERZCHNI HANDLOWYCH W POLSCE I W EUROPIE

Deweloper powierzchni handlowej

15:30-15:50 Przerwa na kawę

15:50-16:30 CENTRA HANDLOWE W STRATEGII ROZWOJU SIECI HANDLOWYCH

Dyskusja panelowa

  • Marek Cichocki, SOLAR
  • Wojciech Filipczyk, Polbita, Drogerie Natura
  • Marta Burek, DTZ
  • Czekamy na potwierdzenie deweloperów powierzchni handlowych

16:30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 5 września 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 5 września 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Agnieszka Solarz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax.(12) 350 54 01