-
Tytuł:
Sieci 2009
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-10-09 - 2008-10-10
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Konsolidacja marek handlowych - efektywne metody wzmacniania pozycji rynkowej - Witold Bezmieniow, Dyrektor Zarządzający, Vistula & Wólczanka, Galeria Centrum
- Jak z sukcesem zdobywać rynki zagraniczne - skuteczne strategie działania Sklepy KOMFORT
- Sprawdzone rozwiązania franczyzowe w polskich realiach - doświadczenia firm McDonald’s, Bricomarche, PAF Operator Pocztowy
- Kluczowe czynniki rozwoju i pozycjonowania sieci sklepów luksusowych - Michał Dominik, Dyrektor Generalny Sephory w Polsce, Czechach i na Słowacji
Dlaczego warto wziąść udział:
- To unikalne wydarzenie dla Kadry Zarządzającej branży non-food, które wyznacza trendy i kierunki rozwoju handlu i usług w Polsce i w Europie.
- Grono prelegentów stanowią praktycy i eksperci najwyższego szczebla z firm z sektorów m.in.: odzieży i obuwia, "DIY" i "Dom i Ogród", elektroniki użytkowej oraz artykułów kosmetycznych. Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami handlowymi w Polsce jak i w Europie gwarantuje wysoki poziom merytoryczny oraz praktyczne rozwiązania prosto z rynku.
- Kongres SIECI to doskonała okazja do poznania różnych branż, formatów handlowych oraz trendów konsumenckich. Gwarantuje to najlepsze przygotowanie oferty i podniesienie skuteczności własnych działań. Tego spotkania nie sposób ominąć!
Kto powinien wziąść udział:
Kongres SIECI 2009 skierowany jest do Kadry Zarządzającej oraz Menadżerów najwyższego szczebla wszystkich sieci handlowych i usługowych. Tematyką zainteresowani będą również producenci, dostawcy produktów i usług dla handlu, a także deweloperzy powierzchni handlowych, zarządcy centrów handlowych, kancelarie prawne i firmy consultingowych.
w szczególności:
- Prezesi, Wiceprezesi, Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy Generalni
- Dyrektorzy Zarządzający
- Dyrektorzy ds. Rozwoju i Planowania
- Dyrektorzy ds. Strategicznych
- Dyrektorzy ds. Sieci
- Dyrektorzy Marketingu i Sprzedaży
- Dyrektorzy Handlowi
- Dyrektorzy ds. Finansowych
- Dyrektorzy i Kierownicy w dziedzinach Logistyki, IT i HR
- Dyrektorzy i Kierownicy w dziedzinach brand management, product management, marketing management i sales management
Program szkolenia:
9 października, czwartek
9:00-9:50 Rejestracja i przywitanie
9:50-10:00 Otwarcie Kongresu przez Prowadzącego
Robert Szewczyk, Detal Dzisiaj
10:00-10:30 TRENDY W GOSPODARCE ŚWIATOWEJ, A KONDYCJA POLSKIEGO HANDLU
prof. Witold M. Orłowski, Niezależny Ośrodek Badań Ekonomicznych
10:30-11:10 NOWE WYZWANIA NA RYNKU PRACY - JAK ZAPOBIEGAĆ BRAKOM KADR W SIECIACH HANDLOWYCH
Dyskusja panelowa
- dr Jacek Męcina, Uniwersytet Warszawski, PKPP Lewiatan
- Renata Juszkiewicz, Metro AG
- Magdalena Stalpińska, real,-
- Agnieszka Marcjasz, Media Saturn
11:10-11:30 Przerwa na kawę
11:30-12:00 STRATEGIE ROZWOJU I ZARZĄDZANIA SIECIAMI HANDLOWYMI NA RYNKU KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
case study Sklepy KOMFORT
Jerzy Szkwarek, Sklepy KOMFORT
12:00-12:30 JAK ROZWIJAĆ WŁASNĄ SIEĆ HANDLOWĄ WOBEC PRESJI INWESTOWANIA W NOWE CENTRA HANDLOWE - OCENA POTENCJAŁU HANDLOWEGO I KONSUMENCKIEGO
Grzegorz Ochędzan, Ade Line - marki Almi Decor oraz FLO
12:30-13:10 NAJWAŻNIEJSZE WYZWANIA DLA ROZWOJU SIECI W POLSCE I W EUROPIE
WPROWADZENIE: AKTUALNA SYTUACJA NA RYNKU W ŚWIETLE NAJNOWSZYCH BADAŃ
Patrycja Nalepa, PMR Publications
Dyskusja panelowa
- Andrzej Mrugała, Sklepy KOMFORT
- Czekamy na potwierdzenie pozostałych panelistów
13:10-14:10 Lunch
14:10-14:40 SPRAWDZONE STRATEGIE ROZWOJU SIECI W MAŁYCH MIASTACH - RYNEK, KLIENT, KONCEPT
case study Bricomarche
Artur Ptaszkiewicz, MGI Polska
14:40-15:20 STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE SIECIAMI A PERSPEKTYWY I ROZWÓJ RYNKU
Dyskusja panelowa
- Michał Iwanciw, Action Ukraina
- Marek Balawejder, Sferis
15:20-15:40 Przerwa na kawę
15:40-16:20 JAK ZARZĄDZAĆ SIECIAMI FRANCZYZOWYMI - NAJLEPSZE PRAKTYKI NA RYNKU
Dyskusja panelowa
Moderator panelu: Michał Wiśniewski, PROFIT system
- Marek Sadowski, PAF Operator Pocztowy
- Monika Dąbrowska, McDonald’s Polska
- Paweł Korobacz, YES
16:20-16:50 SZANSE I WYZWANIA SYSTEMU FRANCZYZOWEGO W POLSKICH REALIACH
Michał Wiśniewski, PROFIT system
16:50 Zakończenie
10 października, piątek
9:00-10:00 Rejestracja i przywitanie
10:00-10:30 CONSUMER TRENDS IN POLAND AND EUROPE IN NON-FOOD RETAIL
TNS OBOP
10:30-11:00 POLSKI RYNEK DETALICZNY JAKO RYNEK ”WYSOKIEJ PÓŁKI”
Maria Andrzej Faliński, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
11:00-11:30 ROZWÓJ SIECI W GRUPIE PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH
case study Sephora
Michał Dominik, Sephora
11:30-11:50 Przerwa na kawę
11:50-12:20 JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ POZYCJĘ MARKI - EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE SIECIĄ PO KONSOLIDACJI
case study Vistula&Wólczanka, Galeria Centrum
Witold Bezmienow, Vistula&Wólczanka, Galeria Centrum
12:20-13:00 WIELKOFORMATOWOŚĆ I SEZONOWOŚĆ SPRZEDAŻY - TRENDY I PERSPEKTYWY ROZWOJU SIECI HANDLOWYCH
Wprowadzenie: AKTUALNA SYTUACJA NA RYNKU W ŚWIETLE NAJNOWSZYCH BADAŃ
Patrycja Nalepa, PMR Publications
- DYSKUSJA PANELOWA
- Artur Mikołajko, INTERSPORT
- Marek Cichocki, SOLAR
- Czekamy na potwierdzenie pozostałych panelistów
13:00-14:00 Lunch
14:00-14:30 NOWE TRENDY W BRANŻY HANDLOWEJ - ROZWÓJ OUTLETÓW W POLSCE I W EUROPIE
case study Factory Outlet
Barbara Topolska, Neinver
14:30-15:00 SKUTECZNE SYSTEMY DOSTAW W SIECIACH HANDLOWYCH - JAK ZAPEWNIĆ OPTYMALNE ZAOPATRZENIE SKLEPU
case study INTERSPORT
Artur Mikołajko, INTERSPORT
15:00-15:30 TRENDY I PERSPEKTYWY ROZWOJU POWIERZCHNI HANDLOWYCH W POLSCE I W EUROPIE
Deweloper powierzchni handlowej
15:30-15:50 Przerwa na kawę
15:50-16:30 CENTRA HANDLOWE W STRATEGII ROZWOJU SIECI HANDLOWYCH
Dyskusja panelowa
- Marek Cichocki, SOLAR
- Wojciech Filipczyk, Polbita, Drogerie Natura
- Marta Burek, DTZ
- Czekamy na potwierdzenie deweloperów powierzchni handlowych
16:30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 5 września 2008r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 5 września 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Agnieszka Solarz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax.(12) 350 54 01