eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeShopper Marketing - Category Management. Skuteczne zarządzanie doświadczeniem klientów

Konferencja „Shopper Marketing-Category Management. Skuteczne zarządzanie doświadczeniem klientów”, to wydarzenie, w trakcie którego omówione zostaną najprężniej rozwijające się elementy w obszarze komunikacji marketingowej, narzędzia i rozwiązania mające zachęcić klienta do sięgnięcia po konkretny produkt na sklepowej półce.

Na bazie inspirujących case studies takich firm jak: Unilever, Avon, Animex, Coca-Cola, Tesco, Energizer, Big Star, Coty , Henkel, Ambra, Yes Biżuteria, dowiedzą się Państwo, jak obrać optymalne kierunki projektowania i wdrażania skutecznych działań dot. dostosowania promocji i cen do sposobu myślenia konsumentów, oraz które kanały komunikacji z klientem przynoszą zaplanowany efekt.

W trakcie Konferencji dowiedzą się Państwo również, jak skutecznie przygotować akcję promocyjną by przyniosła wymierną korzyść, a także usłyszą odpowiedzi na następujące pytania:

  • co to znaczy planowanie strategiczne w zarządzaniu kategorią w sieci sprzedaży
  • jak skutecznie wprowadzać nowy produkt na rynek
  • ile kosztuje efektywna promocja i jakimi narzędziami ją wspierać
  • jak wykorzystać w komunikacji marketingowej najnowsze zdobycze technologiczne i którymi metodami dotrzeć do klienta najskuteczniej
  • gdzie tkwi czynik sukcesu współpracy marketerów i sieci handlowych

WYDARZENIE DEDYKUJEMY:

Wszystkim zainteresowanym procesem doboru form komunikacji marketingowej do profilu klienta/konsumenta

Osobom odpowiedzialnym za procesy zarządzania kategorią, kreowanie oferty handlowej zwiększanie sprzedaży

Strategom i planerom zajmującym się biznesowymi relacjami dostawca-detalista

Pracownikom działającym w obszarze trade marketingu i sprzedaży, chcącym poszerzyć wiedzę z zakresu narzędzi marketingu handlowego w planowaniu dystrybucji produktów, odpowiedzialnym w szczególności za:

  • promocje
  • customer marketing
  • visual merchandising
  • product management
  • brand management
  • category management
  • POS/ BTL management
  • badania rynkowe
  • zachowania konsumenckie

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.


Koszt uczestnictwa:
3395 PLN (od 13 czerwca 2011 do 19 sierpnia 2011)
3895 PLN (od 20 sierpnia 2011 do 14 września 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: