-
Tytuł:
Shopper Marketing - Category Management. Skuteczne zarządzanie doświadczeniem klientów
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 895 + VAT PLN Teraz: 3 895 + VAT PLN
- Termin: 2011-09-14 - 2011-09-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Konferencja „Shopper Marketing-Category Management. Skuteczne zarządzanie doświadczeniem klientów”, to wydarzenie, w trakcie którego omówione zostaną najprężniej rozwijające się elementy w obszarze komunikacji marketingowej, narzędzia i rozwiązania mające zachęcić klienta do sięgnięcia po konkretny produkt na sklepowej półce.
Na bazie inspirujących case studies takich firm jak: Unilever, Avon, Animex, Coca-Cola, Tesco, Energizer, Big Star, Coty , Henkel, Ambra, Yes Biżuteria, dowiedzą się Państwo, jak obrać optymalne kierunki projektowania i wdrażania skutecznych działań dot. dostosowania promocji i cen do sposobu myślenia konsumentów, oraz które kanały komunikacji z klientem przynoszą zaplanowany efekt.
W trakcie Konferencji dowiedzą się Państwo również, jak skutecznie przygotować akcję promocyjną by przyniosła wymierną korzyść, a także usłyszą odpowiedzi na następujące pytania:
- co to znaczy planowanie strategiczne w zarządzaniu kategorią w sieci sprzedaży
- jak skutecznie wprowadzać nowy produkt na rynek
- ile kosztuje efektywna promocja i jakimi narzędziami ją wspierać
- jak wykorzystać w komunikacji marketingowej najnowsze zdobycze technologiczne i którymi metodami dotrzeć do klienta najskuteczniej
- gdzie tkwi czynik sukcesu współpracy marketerów i sieci handlowych
WYDARZENIE DEDYKUJEMY:
Wszystkim zainteresowanym procesem doboru form komunikacji marketingowej do profilu klienta/konsumenta
Osobom odpowiedzialnym za procesy zarządzania kategorią, kreowanie oferty handlowej zwiększanie sprzedaży
Strategom i planerom zajmującym się biznesowymi relacjami dostawca-detalista
Pracownikom działającym w obszarze trade marketingu i sprzedaży, chcącym poszerzyć wiedzę z zakresu narzędzi marketingu handlowego w planowaniu dystrybucji produktów, odpowiedzialnym w szczególności za:
- promocje
- customer marketing
- visual merchandising
- product management
- brand management
- category management
- POS/ BTL management
- badania rynkowe
- zachowania konsumenckie
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.
Koszt uczestnictwa:
3395 PLN (od 13 czerwca 2011 do 19 sierpnia 2011)
3895 PLN (od 20 sierpnia 2011 do 14 września 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: