-
Tytuł:
Sales Performance. Nowe rozwiązania i innowacyjne strategie sprzedażowe w erze klienta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2012-10-03 - 2012-10-04
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Zapraszamy do udziału w dorocznej konferencji Sales Performance – strategicznym spotkaniu liderów sprzedaży reprezentujących różne branże.
Sprzedaż dziś musi być synergią zorientowanych na klienta strategii (B2B i B2C), perfekcyjnej organizacji samego działu pod wodzą silnego przywódcy oraz optymalnego wykorzystania nowoczesnych technologii Business Intelligence zwiększających wydajność. Customer Cenric Organization, Segmentacja, Customer Insight, ale też Sales Performance Management i Sales Excellence to klucze do sukcesu w sprzedaży. By nadążyć za klientem, trzeba nie tylko adaptować strukturę działu do nowych potrzeb, optymalizować team, budować jego klientocentryczne nastawienie, zapewniać lepszą mierzalność
i raportowanie, ale też wciąż niezbędne są innowacja, wizja i inspiracja. Podczas konferencji przedstawione zostaną cenne inspiracje i innowacyjne taktyki, które zaimplementowane do strategii sprzedażowej, przekładają się na sukces firmy.
Dlaczego warto wziąć udział:
- Jedyne w Polsce, strategiczne spotkanie Prezesów, Członków Zarządu i Dyrektorów Sprzedaży wytyczających nowe trendy w sprzedaży
- Sprawdzona formuła – Praktycy dla Praktyków – wśród Prelegentów reprezentanci m.in.: Antalis, A. Blikle, Bosch Elektronarzędzia, Lotte Wedel, Orange, PLL LOT, Polpharma, Raiffeisen Bank, Roche Diagnostics, Agros Nova, Atlas, ZT Kruszwica, Philips, NIVEA
- Gwarantujemy ekspercką wiedzę i umożliwiamy nawiązanie strategicznych relacji
Najważniejsze tematy konferencji:
- Doing business in turbulent times
Oliver Oursin, IBM - Jak w praktyce zaimplementować nowe idee i dzięki pozytywnym zmianom osiągnąć mierzalne efekty – co za 5 lat będzie czynnikiem sukcesu i gdzie szukać faktorów zmian
Dyskusja panelowa - Od zarządzania relacjami do efektywności biznesowej – wielowymiarowe wykorzystanie danych
Agnieszka Zarzycka, Paweł Czernek, Microsoft Dynamics - Nowoczesna organizacja sprzedażowa – co jest skuteczne, a co nie działa
w dzisiejszym środowisku sprzedażowym
Dyskusja panelowa - Customer Intelligence, Customer Insight, Segmentacja – jak wiedzę o kliencie przekuć w sukces sprzedażowy – odpowiadanie na realne potrzeby klientów zamiast prostego generowania lead’ów z CRM
Joanna Smolińska, Antalis - Zarządzanie portfelem klientów – dlaczego systemy ERP są nam niepotrzebne?
Karol Sudnik, XPLUS - To klient „okropnie sprytny nabywca” rządzi sprzedażą. Kim on dziś jest?
Magdalena Zimna, GFK Polonia - Dyskusja panelowa: Sales Management 2012: co oznacza dziś bycie Liderem Sprzedaży
Maciej Herman, Lotte Wedel; Ireneusz Martyniuk, Polpharma - Ewoluująca rola top lidera sprzedaży – jak być skutecznym szefem sprzedaży
Wojciech Bauman, ZT Kruszwica - Prawne aspekty komunikacji sprzedażowej z klientem
Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki - Modele sprzedaży w różnych branżach. Jak wykorzystać najlepsze praktyki z FMCG
Marcin Piróg, PLL LOT - Dylemat lidera: przemoc czy partnerstwo – czynniki sukcesu budowania motywacji
i zaangażowania
Prof. Andrzej Blikle, A.Blikle - Od folwarku do oświeconego przywództwa – transformacja zarządzania sprzedażą w czasach turbulencji
Bożena Leśniewska, Orange - Jak zwiększyć efektywność sprzedaży – rola innowacyjnych technologii w rozwoju biznesu
Arkadiusz Seredyn, SAS Institute - Jak wygrywać w trudnych czasach – optymalizacja strategii sprzedażowych na rynku trwałych dóbr konsumpcyjnych
Jacek Siwiński, Bosch Elektronarzędzia - Self Service BI - klucz do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych
Marek Bulka, SAP Polska - Masterclass SFE & Sales Excellence – zarządzanie działem sprzedaży w oparciu
o nowe narzędzia
Maciej Herman, Lotte Wedel - Nie sama cena czyni cuda – czyli jak wyznaczyć cenę, za którą klient kupi
Marcin Gruchota, NIVEA - Czynniki sukcesu trwałych i skutecznych struktur sprzedaży – na co dziś stawiać
Marcin Pogorzelski, Raiffeisen Bank - Wojna o talenty vs wojna na talenty w trudnych czasach zmian – zarządzanie talentami w organizacji sprzedażowej
Paweł Cieślak, Roche Diagnostics
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN + 23% VAT przy rejestracji do dnia 7 września 2012 i wpłacie pełnej kwoty do dnia 21 września 2012 r.
3995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po dniu 7 września 2012 bądź wpłacie pełnej kwoty po dniu 21 września 2012 r.
Cena za uczestnictwo jednej osoby dla przedstawicieli sektora publicznego wynosi:
995 PLN + 23% VAT przy rejestracji po 10 sierpnia 2012 lub wpłacie pełnej kwoty po dniu 24 sierpnia 2012 r.
Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Director
tel.: 12 350 54 24, faks: 12 350 54 01
e-mail:
Więcej na: