eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeSales Performance. Jak maksymalizować ROI w nowych strategiach sprzedażowych
  • Tytuł:

    Sales Performance. Jak maksymalizować ROI w nowych strategiach sprzedażowych

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
  • Termin: 2011-09-22 - 2011-09-23
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.

  • Strategiczne spotkanie Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Managerów Sprzedaży – sprawdzona formuła: Praktycy dla Praktyków – Atlas, Energa, PepsiCo, NFI Empik Media& Fashion, Barlinek, mBank, EFL, Tchibo, Curver, Makro Cash and Carry, The Lorenz Bahlsen Snack - World, Storck
  • Customer Intelligence i Segmentacja klientów w strategii sprzedażowej Firmy
  • SFE Excellence & Performance – kompilacja wizji oraz narzędzi Business Intelligence i CRM – czynniki sukcesu w „nowej normalności”
  • Performance Management w dziale sprzedaży – strategie optymalizacji i skuteczne narzędzia

WPROWADZENIE:

Sprzedaż w „nowej normalności”, musi być synergią zorientowanych na klienta strategii oraz nowoczesnych technologii. Tylko taka kompilacja wizji oraz narzędzi Business Intelligence wznosi firmę na wyższy poziom działania. Prawie kopernikańskim przewrotem staje się przeniesienie klienta (zarówno indywidualnego jak i w relacji B2B) w centrum strategii sprzedażowej. Dzisiejszy prosument oczekuje szeroko pojętej interakcji, skrojonej na miarę jego potrzeb. Customer Centric Organization, Segmentacja, Customer Insight to klucze do sukcesu w sprzedaży. By nadążyć za klientem, trzeba nie tylko adaptować strukturę działu do nowych potrzeb, optymalizować team, budować jego proklienckie nastawienie. Potrzebna jest lepsza mierzalność, poprawa raportowania, ale przede wszystkim wciąż niezbędna jest wizja i inspiracja. Podczas Konferencji Sales Performance – Strategicznego Spotkania Liderów Sprzedaży przedstawione zostaną eksperckie taktyki sprzedażowe, które pozwalają utrzymać i wzmocnić obraną strategię pomimo zmian na rynku.

PROGRAM:

22 września, czwartek

9:30 Rejestracja i poranna kawa

10:00 Uroczyste Otwarcie Forum
Casper Haring, Dyrektor Zarządzający, BBM

Sesja Plenarna: Intelligence In Busines

10:10 Business Bulls**t – Top 10 programs and practices that waste money and time and rarely work
Mark Graham Brown, Światowy Ekspert i Strateg Rozwoju Biznesu, Autor bestsellerów

Organizations waste millions of dollars each year on programs and practices that don’t work, frustrate employees and infuriate customers. The mystery is how every one of these sometimes BS programs produce great results for a handful of organizations and fail for the rest. In this presentation you will learn about 10 common and widely implemented programs and practices that are often the biggest failures. You will also learn some of the keys to making any new program or practices successful.

11:00 Dyskusja panelowa:
Rynek w Polsce 2011 – jak gospodarka radzi sobie w zmiennych czasach – czynniki wzrostu, szanse i zagrożenia
Moderator:
Jacek Adamski, Zastępca Dyrektora Generalnego, Dyrektor Departamentu Ekonomicznego, Polska
Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan

Paneliści:
Maciej Reluga, Główny Ekonomista, BZ WBK
Łukasz Tarnawa, Główny Ekonomista, PKO Bank Polski

11:40 Przerwa na kawę i podział na Konferencje równoległe

Nowe strategie – wpływ zmian na sytuację – „nowa normalność” w sprzedaży

12:05 Dyskusja panelowa Prezesów:
Jak konkurować w nowych realiach rynkowych? – gdzie szukać przewagi konkurencyjnej w Sprzedaży 2011– wnioski z ostatnich zawirowań i prognozy na najbliższy czas
Paneliści:
Henryk Siodmok, Prezes Zarządu, Atlas
Radosław Woźniak, Wiceprezes, Europejski Fundusz Leasingowy
Customer Intelligence i Sales Performance Management

Customer Intelligence i Sales Performance Management

12:45 Jak z sukcesem wykorzystać CRM w strategiach sprzedażowych – przewidywanie zachowań rynkowych konsumentów
case study Atlas
Henryk Siodmok, Prezes Zarządu, Atlas

  • CRM w relacji do sprzedaży i marketingu tradycyjnego
  • Zarządzanie procesem CRM a przewidywanie zachowań klientów
  • Strategie CRM a wartość związku

13:25 Lunch

14:25 Gromadzenie i praktyczne wykorzystanie w sprzedaży danych o klientach zebranych w trakcie interaktywnej kampanii marketingowej
case study EFL
Radosław Woźniak, Wiceprezes, Europejski Fundusz Leasingowy

  • Selekcja kanałów dotarcia
  • Mechanika dystrybucji namiarów
  • Monitoring i badanie skuteczności kampanii

15:05 Customer centric organisation – zastosowanie segmentacji klientów w strategii sprzedażowej
case study Makro Cash and Carry
Leszek Jurczak, Menedżer ds. Kontaktów z Klientami, Makro Cash and Carry

  • Właściwa segmentacja klientów kluczem do przedstawienia wygrywającej oferty
  • Korzyści z komunikacji bezpośredniej do właściwie określonego segmentu klientów
  • Usługi dodatkowe jako wartość dodana we współpracy z klientem

15:45 Przerwa kawowa

16:05 Sprzedaż zorientowana na klientaw
case study mBank
Jacek Iljin, Dyrektor Sprzedaży, mBank

  • Nowe trendy w bankowości detalicznej po kryzysie
  • Strategia sprzedaży zorientowana na klienta
  • Jak to się sprawdza w praktyce

16:45 Value Based Management w dziale sprzedaży – jak przekuć wartości we wzrost ROI
case study PepsiCo
Grzegorz Jóźwik, Traditional Trade Director, PepsiCo

17:25 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

23 września, piątek

9:00 Rejestracja i poranna kawa

SFE & Commercial Excellence oraz wsparcie nowoczesnych systemów

9:30 Business Intelligence – jak wykorzystywać narzędzia BI & CRM dla optymalizacji zarządzania teamem sprzedażowo – obsługowym w sektorze usług
case study Energa
Krzysztof Rogaliński, Prezes, Energa Obsługa i Sprzedaż

  • Specyfika branży energetycznej a rynkowe standardy sprzedaży i obsługi klienta
  • Czynniki sukcesu decydujące o przewadze konkurencyjnej
  • Narzędzia podnoszące efektywność sprzedaży a relacje w dziale sprzedaży

10:10 Ewolucja roli przedstawiciela handlowego w nowej rzeczywistości rynkowej – jak dostosować strukturę firmy do zmian
case study Barlinek
Marek Janke, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Barlinek

  • Sytuacja rynkowa – zakres i tempo zmian
  • Rola i zadania przedstawiciela handlowego
  • Dostosowanie struktury organizacyjnej do potrzeb

10:50 Przerwa kawowa

11:10 Dyskusja panelowa:
Dream team: Od reprezentanta handlowego do gwiazdy sprzedaży – jak stworzyć High Performance Sales Team – praktyczne aspekty
Paneliści:
Marcin Majchrzak, Dyrektor Sprzedaży Polska i Kraje Bałtyckie, Tchibo Andrzej Olszówka, Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Tradycyjnego, Storck Jan Orliński, Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Tradycyjnego, The Lorenz Bahlsen Snack-World

Niestandardowe strategie sprzedażowe – zarządzanie produktem na konkurencyjnym rynku

11:50 Wykorzystanie strategicznych planów rozwoju nowych produktów opartych na innowacyjności i kreatywności dla zwiększenia sprzedaży
case study Curver
Jacek Małecki, Managing Director, Curver

  • Tworzenie strategicznych planów rozwoju nowych produktów
  • Sprawdzone rozwiązania – case study "rattan line”
  • Wykorzystanie NPD dla zwiększenia sprzedaży i tworzenia przewagi konkurencyjnej

12:30 Lunch

Mierzalność procesów sprzedażowych

13:30 Mierzenie efektywności procesów sprzedażowych – czyli co i jak mierzyć, aby się czegoś dowiedzieć
case study Empik Media & Fashion
Przemysław Soroka, Group Commercial Controller, NFI Empik Media & Fashion

  • Analiza wyników a analiza przyczyn wyników
  • Pulpity zarządcze – a jednak istnieją
  • Benchmarking jako skuteczne narzędzie zarządzania procesami sprzedażowymi
  • Inwestycje – jak skutecznie oddzielić ich wyniki od wyników pozostałej części biznesu

Interaktywna sesja prawna:

14:10 Jak zgodnie z prawem wykorzystywać informacje o klientach w procesie sprzedaży
Xawery Konarski, Adwokat, Traple, Konarski, Podrecki

  • Klasyfikacja prawna Customer Intelligence– CRM, ERP i BI w praktyce
  • Bezpośrednie kampanie wspierające sprzedaż - analityka i marketing
  • Budowanie baz danych- wymogi prawne pozyskiwania rekordów, łączenia informacji z wewnętrznych i zewnętrznych baz danych
  • Czas na pytania z sali

15:00 Bezpłatne uczestnictwo w następnej konferencji organizowanej przez Blue Business Media!!!
Losowanie spośród osób obecnych w Sali

15:10 Zakończenie Konferencji i wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
2995 PLN + VAT - przy rejestracji przed dniem 5 sierpnia 2011 i wpłacie pełnej kwoty do 9 IX 2011.
3495 PLN + VAT - przy rejestracji przed dniem 9 września 2011 i wpłacie pełnej kwoty przed terminem Konferencji.
3995 PLN + VAT - przy rejestracji po dniu 9 września 2011, bądź wpłacie pełnej kwoty po terminie Konferencji.

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Manager
tel.: 12 350 54 00
fax: 12 350 54 01
e-mail:

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: