eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeSales Performance

Jak optymalizować strategie sprzedażowe w nowych warunkach rynkowych

Reorganizacja działu sprzedaży, większa mierzalność, optymalne wykorzystanie posiadanych informacji, poprawa raportowania oraz kontrola realizacji budżetu i jego modyfikacja to niezbędny ekwipunek na dziś. Nie wystarczy to jednak do zachowania pozycji na rynku. W pogoni za cięciami kosztów nie można zamknąć się na nowe trendy i rozwiązania. W tym kontekście, najbardziej istotne, obok optymalizacji wydatków, staje się gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji o Klientach, Customer Centric Organization – zapraszanie ich do czynnego udziału w procesie sprzedażowym, wykorzystanie nowych technologii i nowe zasady sprzedaży 2.0. Podczas Konferencji Sales Performance – Strategicznego Spotkania Liderów Sprzedaży przedstawione zostaną nie tylko autorskie recepty na niestabilne czasy, ale też eksperci rynku pokażą jak zamienić zdobywane informacje w wiedzę, która przynosi realne oszczędności.

ZAGADNIENIA KONFERENCJI:

NOWE STRATEGIE W SPRZEDAŻY

  • Rewolucja, ewolucja, sprzedaż 2.0 – czyli na czym polega specyfika sprzedaży w nowych realiach rynkowych i jakie są te dzisiejsze realia
  • Business Intelligence i Performance Management – jak przenieść organizację sprzedażową na wyższy poziom działania
  • Client Centricity – filozofia czy konieczność w nowoczesnej strategii sprzedaży
  • Skuteczna strategia sprzedaży jako kluczowy element procesu pozyskiwania Klientów

OPTYMALIZACJA I NARZĘDZIA

WSPARCIA DZIAŁU SPRZEDAŻY

  • Field Sales Management Optimization – jak podnieść produktywność działu sprzedaży w nowych warunkach rynkowych
  • Elastyczna struktura działu sprzedaży jako wymóg zmieniającego się otoczenia rynkowego
  • Optymalizacja działu sprzedaży – funkcjonalne podejście gwarantujące sukces
  • Wypalenie i zwątpienie w zespołach sprzedażowych po zawirowaniach gospodarczych – jak odbudować motywację i zaangażowanie

CUSTOMER CENTRIC ORGANIZATION

  • Era clientingu – zastosowanie wiedzy o Kliencie w dziale sprzedaży
  • Customer Insight w sprzedaży – zindywidualizowane podejście do Klienta jako gwarancja sukcesu w sprzedaży
  • Jak przy użyciu systemów CRM usprawnić działania sprzedażowe – CRM i zaangażowanie Klienta w proces sprzedażowy
  • Wykorzystanie potencjału bazodanowego pod kątem zwiększenia sprzedaży
  • Interaktywna sesja prawna

Aspekty prawne Customer Intelligence – wykorzystywanie informacji o Kliencie zgodnie z prawem


UDZIAŁ W GRONIE PRELEGENTÓW POTWIERDZILI:

  • Paweł Piwowar, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Dystrybucji, Carlsberg
  • Leszek Maśniak, Executive Partner, Poland, GARTNER
  • Robert Gruszczyński, Sales Director Poland&Central Europe, Frito Lay
  • Marek Młodzikowski – Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży, Hochland
  • Tomasz Bartuzel, Dyrektor Handlowy, Aviva
  • Ireneusz Rajmund Martyniuk, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Polpharma
  • Mikołaj Dziubalski, Menadżer Sprzedaży Sieci Detalicznej YES, YES Biżuteria
  • Jan Orliński, Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Tradycyjnego, The Lorenz Bahlsen Snack-World
  • Małgorzata Gawrysiak, Dyrektor Handlowy Grupy produktowej contact Center I Aplikacje, NextiraOne Polska
  • Mariusz Borkowski, Business Unit Director, Hasco-Lek
  • Maciej Dolny, Dyrektor ds. Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta, Tauron Polska Energia
  • Marcin Spychała, Sales Manager Poland, Nice Systems
  • Dorota Chmurska, Dyrektor ds. Kampanii, Biuro CRM, Bank BPH
  • Andrzej Olszówka, Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Tradycyjnego, Storck
  • Xawery Konarski, Adwokat-Wspólnik, Traple, Konarski, Podrecki

PROFIL UCZESTNIKÓW:

  • Prezesi i Członkowie Zarządu Dyrektorzy i Managerowie Działów Sprzedarzy i Handlowych Dyrektorzy i Managerowie Działów Wsparcia Sprzedaży, CRM, Business Intelligence, Dyrektorzy i Managerowie Działów Analiz


Koszt uczestnictwa:
Cena 2995 PLN + 22% VAT do 6 sierpnia 2010 r.
Cena 3495 PLN + 22% VAT do 3 września 2010 r.
Cena 3995 PLN + 22% VAT po 3 września 2010 r.

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Manager
tel: +48 12 350 54 00


Więcej na: