-
Tytuł:
S@le on-line
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2009-06-16 - 2009-06-17
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Skuteczne rozwiązania e-commerce w czasie dekoniunktury * e-commerce transgraniczny * logistyka * budowanie lojalności klienta * strategie zwiększania sprzedaży * usprawnianie e-handlu
GOŚĆ SPECJALNY WYDARZENIA: ALINA PRAWDZIK
Europe Director Cross Boarder Trade and European Emerging Markets, eBay
W programie m.in :
- Spotkanie off-line największych graczy on-line decydujących o kształcie e-commerce 2009
- Skuteczne strategie zwiększania sprzedaży e-sklepu w czasach nieprzewidywalnych budżetów
- Najnowsze narzędzia usprawniania e-commerce - case study m.in. Komputronik, Merlin.pl, Grupa TP
- Sprawdzone metody budowania zaufania e-klientów w czasach ich „niewierności”- wskazówki m.in. Banku Pekao, Cefarmu Białystok, Morele.net
- 16 top-case studies oraz dyskusje panelowe na najważniejsze tematy e-commerce
Udział w konferencji to możliwość wysłuchania 67 prelegentów podczas całego wydarzenia!
Konferencja S@le on-line jest częścią wydarzenia E-Communication, w skład którego wchodzą 3 inne konferencje: Aktualne wyzwania Contact Center, e-marketing web 2.0 & more oraz e-Urząd. Rejestracja na jednej z konferencji umożliwia wstęp na 3 pozostałe oraz na Targi, które towarzyszą wydarzeniu.
Dlaczego warto wziąć udział:
Kongres jest spotkaniem największych graczy na rynku on-line, którzy zaprezentują konkretne i sprawdzone rozwiązania najistotniejszych problemów
- W czym tkwi sukces e-commerce pokażemy w prelekcjach eBay, Commercial Union Direct, Alma24.pl
- Skuteczne strategie zwiększania e-sprzedaży zaprezentuje m.in. Merlin.pl
- Sprawdzone sposoby budowania i utrzymania lojalności e-klienta w czasie recesji zaprezentują Bank Pekao, Cefarm24.pl, Iperfumy.pl oraz Morele.net
- Przetestowane narzędzia usprawniania e-commerce w prelekcjach m. in. Grupy TP, Komputronik, Frisco.pl
To okazja do zdobycia wiedzy, w jaki sposób dobrze wykorzystać nowe biznesowe możliwości w e-commerce.
Wprowadzenie
Niepewna globalna sytuacja ekonomiczna jeszcze bardziej wzmacnia rolę sprzedaży on-line w strategii firmy. Potrzeba optymalizacji wydatków, przy
o wiele większej kontroli zwrotu z poniesionych inwestycji, jakie daje sprzedaż w Internecie, jest o wiele silniejsza niż kiedykolwiek.
Pomimo turbulencji na rynku, największe sklepy notują kilkudziesięciomilionowe obroty, a wartość sprzedaży detalicznej on-line wciąż się w Polsce zwiększa. Podczas Konferencji pokażemy, jak ten potencjał dobrze wykorzystać!
Zapraszam do udziału w wydarzeniu!
Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Manager
Profil Uczestników:
- Prezesi i Dyrektorzy Generalni 23%
- Dyrektorzy e-commerce, e-biznesu, e-handlu 29%
- Dyrektorzy ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii 14%
- Dyrektorzy ds. Marketingu on-line 7%
Program:
16 czerwca, Wtorek
9:30 Rejestracja
TRENDY i STRATEGICZNA ROLA E-COMMERCE
10:00 Ponadgraniczny handel on-line
case study eBay
Alina Prawdzik eBay
- Wpływ sytuacji ekonomicznej na e-commerce
- Globalny rynek on-line: trendy zakupowe i konsumenckie, prognoza na najbliższe lata
- Polacy a handel międzynarodowy
10:30 Dyskusja panelowa
Perspektywy i wyzwania e-commerce w czasach recesji. Szanse i nowości
Prowadzący:
Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu
Udział biorą:
Michal Brański, o2.pl
Artur Zawadzki, Gemius
Robert Sołkiewicz, Kolporter
11:00 Perspektywy rozwoju e-sprzedaży dóbr spożywczych w Internecie
Case study Alma24.pl
Staszek Krzaklewski, Alma.24.pl
- trendy rynku na świecie
- bariery tworzenia i rozwoju w Polsce
- prognozy rozwoju
11:30 Przerwa na kawę
11:50 Strategiczne znaczenie kanału elektronicznego w handlu BtB
Case study Kaiser+Kraft
Tomasz Kuźmiński, Kaiser+Kraft
- metody pozyskiwania Klienta w handlu wysyłkowym
- nowe platformy współpracy z Klientami strategicznymi w Polsce (e-procurement)
- przyszłościowe rozwiązania w kategorii E-business w dziedzinie handlu wysyłkowego
12:20 Jak z sukcesem handlować on-line usługami
case study Commercial Union Direct
Michał Sobolewski, Commercial Union Direct
- cele stawiane działaniom w Internecie zanim zacznie handlować się usługami on-line
- strategie przyciągania Klientów na serwis internetowy w efektywny kosztowo sposób
- jak zwiększać konwersyjność stron
12:50 LUNCH
SPRAWDZONE STARTEGIE ZWIEKSZANIA SPRZEDAŻY
13:50 Wybrane metody zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym i ich skuteczność
Case study Merlin
Anna Bogdańska, Merlin
- segmentacja klientów i ich wrażliwość na poszczególne elementy oferty
- wpływ reklamy telewizyjnej na sprzedaż on-line
- pobudzanie zakupów stałych klientów.
14:20 Niestandardowe strategie wsparcia sprzedaży on-line
Case study traffi.pl MniamMniam.pl
Marek Zakrzewski,Traffi.pl, MniamMniam.pl
Grzegorz Ostrowski,Traffi.pl, MniamMniam.pl
- dlaczego warto co tydzień wybierać się targowisko
- czy autorzy Manifestu Cluetrain mieli rację
- klient ma zawsze rację, kiedy nawet jej nie ma
14:50 Clicks&Bricks czyli dlaczego warto wyjść z sieci i sprzedawać też w realu
Case study Travelplanet.pl
Alicja Krawczyńska, Travelplanet.pl
- proces poszukiwań wycieczki: czego oczekują od nas klienci
- sprzedaż wycieczki w POK a sprzedaż przez Internet
- turystyka online: wyzwania przyszłości
15:20 Przerwa na kawę
15:40 Czynniki sukcesu w handlu hurtowym on-line
Case study Zentrada.pl
Bertold Goerlich, Zentrada.pl
- potencjał, popyt i podaż w handlu hurtowym przez Internet
- marketing i czynniki sukcesu w handlu hurtowym on-line
- budowanie społeczności handlowców on-line
16:10 Dyskusja panelowa
E-marketing jako wsparcie dla e-commerce, czyli co tak naprawdę działa na e-klienta
Udział biorą:
Anna Bogdańska, Merlin.pl
Maciej Białek, GPS.24, iBrooker.pl
Tomasz Szulc, Militaria.pl
16:40 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji
17 czerwca, Środa
9:50 Rejestracja i poranna kawa
KLIENT W CENTUM UWAGI NIE TYLKO W CZASACH RECESJI
10:20 Skuteczne strategie wielokanałowej obsługi klientów
Case study Banku Pekao i Grupy Unicredit
Bartłomiej Nocoń, Bank Pekao
- Internet elementem strategii instytucji finansowych
- jak usprawnić obsługę e-klienta
- wygoda klienta jako priorytet
- posprzedażowa obsługa klienta w kanałach elektronicznych
10:50 E-sklepy jako innowacyjny sposób na kontakt z klientem
Case study Cefarm24.pl
Sławomir Dudek, Cefarm Białystok
- e-sklep - optymalne środowisko dla permission oraz one-to-one marketing
- ‘A może frytki do tego?’ czyli efektywny up-selling i cross-selling
- ‘Show Me the Money’ – alternatywny model biznesowy e-sklepu
11:20 przerwa na kawę
11:40 Lojalność- Trudne Słowo: Utrzymanie e-Klienta w warunkach zwiększonej konkurencyjności
case study Iperfumy.pl
Piotr Wójcik, Iperfumy.pl
- "...stały Klient" - czy konsument zna w ogóle pojęcie lojalności?
- "grunt to podstawy" - czyli co trzeba zrobić zanim pomyśli się o programie lojalnościowym lub sekcji utrzymaniowej
- "utrzymać pozycje!" - jak nie oddać konkurencji zadowolonego Klienta
12:10 Skuteczne strategie budowania zaufania klientów do e-sklepu
Case study Morele.net
Radosław Stasiak, Morele.net
- siła informacji - Klient musi wiedzieć wszystko
- klient nasz partner - uczciwe relacje klient-sklep
- rozwój technologiczny a zaufanie Klientów
SKUTECZNE NARZEDZIA USPRAWNIANIA E-COMMERCE
12:40 Aspekty prawne komunikacji marketingowej 2.0 w sklepach on-line
Zbigniew Okoń, Kancelaria Prawna deLege
- Wykorzystanie społeczności sieciowych w reklamie e-sklepów – nierzetelne komentarze a wprowadzenie odbiorców w błąd
- Problem reklamy ukrytej i odpowiedzialności za przekaz reklamowy w marketingu wirusowym i partyzanckim
- „Firmowe” serwisy społecznościowe – prawne skutki ingerencji administratora w treści zamieszczane przez użytkowników
- „Niezależne” kreacje reklamowe internautów i parodie reklam – czy prawo pozwala zakazać ich rozpowszechniania
13:10 Lunch
14:10 Jak zbadać sklep - web analitycs w e-commerce
Case study Grupa TP
Filip Żok, Grupa TP
- jak zidentyfikować czarne dziury w e-sklepie
- efektywnie słuchanie własnych klientów
- pomiar skuteczności e-sklepu
14:40 E-marchendising, czyli jak eksponować towary w sklepie on-line
Case study Chocolissimo.pl
Marcin Gadulski, Chocolissimo.pl
- różnicowanie elementów e-merchendaising’u w zależności od asortymentu
- analiza skuteczności – czas przebywania na stronie, procent odrzuceń itp.
- możliwości technologiczne prezentacji produktów: formaty filmowe, prezentacje 3D, rendering, interaktywny kontakt
15:10 Przerwa na kawę
15:30 Problemy logistyczne w e-commerce - jak zorganizować „strefę naziemną”
Case study Komputronik
Szymon Bujalski, Komputronik
16:00 Źródła sukcesu w e-commerce-logistyka, technologia, kontent
Case study Frisco.pl
Witold Ferenc, Frisco.pl
- transformacja poza-aukcyjnego rynku e-commerce w Polsce
- miejsce logistyki w platformach e-commerce
- rozproszenie jako strategia sprzedaży on-line
16: 30 Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Cena 3495 PLN + 22% VAT do 22 maja 2009 r.
Cena 3995 PLN + 22% VAT po 22 maja 2009 r.
Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
tel: +48 12 350 54 00