eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeS@le on-line

Skuteczne rozwiązania e-commerce w czasie dekoniunktury * e-commerce transgraniczny * logistyka * budowanie lojalności klienta * strategie zwiększania sprzedaży * usprawnianie e-handlu

GOŚĆ SPECJALNY WYDARZENIA: ALINA PRAWDZIK

Europe Director Cross Boarder Trade and European Emerging Markets, eBay

W programie m.in :

  • Spotkanie off-line największych graczy on-line decydujących o kształcie e-commerce 2009
  • Skuteczne strategie zwiększania sprzedaży e-sklepu w czasach nieprzewidywalnych budżetów
  • Najnowsze narzędzia usprawniania e-commerce - case study m.in. Komputronik, Merlin.pl, Grupa TP
  • Sprawdzone metody budowania zaufania e-klientów w czasach ich „niewierności”- wskazówki m.in. Banku Pekao, Cefarmu Białystok, Morele.net
  • 16 top-case studies oraz dyskusje panelowe na najważniejsze tematy e-commerce

Udział w konferencji to możliwość wysłuchania 67 prelegentów podczas całego wydarzenia!

Konferencja S@le on-line jest częścią wydarzenia E-Communication, w skład którego wchodzą 3 inne konferencje: Aktualne wyzwania Contact Center, e-marketing web 2.0 & more oraz e-Urząd. Rejestracja na jednej z konferencji umożliwia wstęp na 3 pozostałe oraz na Targi, które towarzyszą wydarzeniu.

Dlaczego warto wziąć udział:

Kongres jest spotkaniem największych graczy na rynku on-line, którzy zaprezentują konkretne i sprawdzone rozwiązania najistotniejszych problemów

  • W czym tkwi sukces e-commerce pokażemy w prelekcjach eBay, Commercial Union Direct, Alma24.pl
  • Skuteczne strategie zwiększania e-sprzedaży zaprezentuje m.in. Merlin.pl
  • Sprawdzone sposoby budowania i utrzymania lojalności e-klienta w czasie recesji zaprezentują Bank
  • Pekao, Cefarm24.pl, Iperfumy.pl oraz Morele.net
  • Przetestowane narzędzia usprawniania e-commerce w prelekcjach m. in. Grupy TP, Komputronik, Frisco.pl

To okazja do zdobycia wiedzy, w jaki sposób dobrze wykorzystać nowe biznesowe możliwości w e-commerce.

Wprowadzenie

Niepewna globalna sytuacja ekonomiczna jeszcze bardziej wzmacnia rolę sprzedaży on-line w strategii firmy. Potrzeba optymalizacji wydatków, przy o wiele większej kontroli zwrotu z poniesionych inwestycji, jakie daje sprzedaż w Internecie, jest o wiele silniejsza niż kiedykolwiek.

Pomimo turbulencji na rynku, największe sklepy notują kilkudziesięciomilionowe obroty, a wartość sprzedaży detalicznej on-line wciąż się w Polsce zwiększa. Podczas Konferencji pokażemy, jak ten potencjał dobrze wykorzystać!

Zapraszam do udziału w wydarzeniu!

Aleksandra Schoen-Żmijowa – Project Manager

Profil Uczestników:

  • Prezesi i Dyrektorzy Generalni 23%
  • Dyrektorzy e-commerce, e-biznesu, e-handlu 29%
  • Dyrektorzy ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii 14%
  • Dyrektorzy ds. Marketingu on-line 7%

Program:

16 czerwca, Wtorek

9:30 Rejestracja

TRENDY i STRATEGICZNA ROLA E-COMMERCE

10:00 Ponadgraniczny handel on-line
case study eBay
Alina Prawdzik eBay

  • Wpływ sytuacji ekonomicznej na e-commerce
  • Globalny rynek on-line: trendy zakupowe i konsumenckie, prognoza na najbliższe lata
  • Polacy a handel międzynarodowy

10:30 Dyskusja panelowa
Perspektywy i wyzwania e-commerce w czasach recesji. Szanse i nowości
Prowadzący:
Andrzej Garapich, Polskie Badania Internetu
Udział biorą:
Michal Brański, o2.pl
Artur Zawadzki, Gemius
Robert Sołkiewicz, Kolporter

11:00 Perspektywy rozwoju e-sprzedaży dóbr spożywczych w Internecie
Case study Alma24.pl
Staszek Krzaklewski, Alma.24.pl

  • trendy rynku na świecie
  • bariery tworzenia i rozwoju w Polsce
  • prognozy rozwoju

11:30 Przerwa na kawę

11:50 Strategiczne znaczenie kanału elektronicznego w handlu BtB
Case study Kaiser+Kraft
Tomasz Kuźmiński, Kaiser+Kraft

  • metody pozyskiwania Klienta w handlu wysyłkowym
  • nowe platformy współpracy z Klientami strategicznymi w Polsce (e-procurement)
  • przyszłościowe rozwiązania w kategorii E-business w dziedzinie handlu wysyłkowego

12:20 Jak z sukcesem handlować on-line usługami
case study Commercial Union Direct
Michał Sobolewski, Commercial Union Direct

  • cele stawiane działaniom w Internecie zanim zacznie handlować się usługami on-line
  • strategie przyciągania Klientów na serwis internetowy w efektywny kosztowo sposób
  • jak zwiększać konwersyjność stron

12:50 LUNCH

SPRAWDZONE STARTEGIE ZWIEKSZANIA SPRZEDAŻY

13:50 Wybrane metody zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym i ich skuteczność
Case study Merlin
Anna Bogdańska, Merlin

  • segmentacja klientów i ich wrażliwość na poszczególne elementy oferty
  • wpływ reklamy telewizyjnej na sprzedaż on-line
  • pobudzanie zakupów stałych klientów.

14:20 Niestandardowe strategie wsparcia sprzedaży on-line
Case study traffi.pl MniamMniam.pl
Marek Zakrzewski,Traffi.pl, MniamMniam.pl
Grzegorz Ostrowski,Traffi.pl, MniamMniam.pl

  • dlaczego warto co tydzień wybierać się targowisko
  • czy autorzy Manifestu Cluetrain mieli rację
  • klient ma zawsze rację, kiedy nawet jej nie ma

14:50 Clicks&Bricks czyli dlaczego warto wyjść z sieci i sprzedawać też w realu
Case study Travelplanet.pl
Alicja Krawczyńska, Travelplanet.pl

  • proces poszukiwań wycieczki: czego oczekują od nas klienci
  • sprzedaż wycieczki w POK a sprzedaż przez Internet
  • turystyka online: wyzwania przyszłości

15:20 Przerwa na kawę

15:40 Czynniki sukcesu w handlu hurtowym on-line
Case study Zentrada.pl
Bertold Goerlich, Zentrada.pl

  • potencjał, popyt i podaż w handlu hurtowym przez Internet
  • marketing i czynniki sukcesu w handlu hurtowym on-line
  • budowanie społeczności handlowców on-line

16:10 Dyskusja panelowa
E-marketing jako wsparcie dla e-commerce, czyli co tak naprawdę działa na e-klienta
Udział biorą:
Anna Bogdańska, Merlin.pl
Maciej Białek, GPS.24, iBrooker.pl
Tomasz Szulc, Militaria.pl

16:40 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

17 czerwca, Środa

9:50 Rejestracja i poranna kawa

KLIENT W CENTUM UWAGI NIE TYLKO W CZASACH RECESJI

10:20 Skuteczne strategie wielokanałowej obsługi klientów
Case study Banku Pekao i Grupy Unicredit
Bartłomiej Nocoń, Bank Pekao

  • Internet elementem strategii instytucji finansowych
  • jak usprawnić obsługę e-klienta
  • wygoda klienta jako priorytet
  • posprzedażowa obsługa klienta w kanałach elektronicznych

10:50 E-sklepy jako innowacyjny sposób na kontakt z klientem
Case study Cefarm24.pl
Sławomir Dudek, Cefarm Białystok

  • e-sklep - optymalne środowisko dla permission oraz one-to-one marketing
  • ‘A może frytki do tego?’ czyli efektywny up-selling i cross-selling
  • ‘Show Me the Money’ – alternatywny model biznesowy e-sklepu

11:20 przerwa na kawę

11:40 Lojalność- Trudne Słowo: Utrzymanie e-Klienta w warunkach zwiększonej konkurencyjności
case study Iperfumy.pl
Piotr Wójcik, Iperfumy.pl

  • "...stały Klient" - czy konsument zna w ogóle pojęcie lojalności?
  • "grunt to podstawy" - czyli co trzeba zrobić zanim pomyśli się o programie lojalnościowym lub sekcji utrzymaniowej
  • "utrzymać pozycje!" - jak nie oddać konkurencji zadowolonego Klienta

12:10 Skuteczne strategie budowania zaufania klientów do e-sklepu
Case study Morele.net
Radosław Stasiak, Morele.net

  • siła informacji - Klient musi wiedzieć wszystko
  • klient nasz partner - uczciwe relacje klient-sklep
  • rozwój technologiczny a zaufanie Klientów

SKUTECZNE NARZEDZIA USPRAWNIANIA E-COMMERCE

12:40 Aspekty prawne komunikacji marketingowej 2.0 w sklepach on-line
Zbigniew Okoń, Kancelaria Prawna deLege

  • Wykorzystanie społeczności sieciowych w reklamie e-sklepów – nierzetelne komentarze a wprowadzenie odbiorców w błąd
  • Problem reklamy ukrytej i odpowiedzialności za przekaz reklamowy w marketingu wirusowym i partyzanckim
  • „Firmowe” serwisy społecznościowe – prawne skutki ingerencji administratora w treści zamieszczane przez użytkowników
  • „Niezależne” kreacje reklamowe internautów i parodie reklam – czy prawo pozwala zakazać ich rozpowszechniania

13:10 Lunch

14:10 Jak zbadać sklep - web analitycs w e-commerce
Case study Grupa TP
Filip Żok, Grupa TP

  • jak zidentyfikować czarne dziury w e-sklepie
  • efektywnie słuchanie własnych klientów
  • pomiar skuteczności e-sklepu

14:40 E-marchendising, czyli jak eksponować towary w sklepie on-line
Case study Chocolissimo.pl
Marcin Gadulski, Chocolissimo.pl

  • różnicowanie elementów e-merchendaising’u w zależności od asortymentu
  • analiza skuteczności – czas przebywania na stronie, procent odrzuceń itp.
  • możliwości technologiczne prezentacji produktów: formaty filmowe, prezentacje 3D, rendering, interaktywny kontakt

15:10 Przerwa na kawę

15:30 Problemy logistyczne w e-commerce - jak zorganizować „strefę naziemną”
Case study Komputronik
Szymon Bujalski, Komputronik

16:00 Źródła sukcesu w e-commerce-logistyka, technologia, kontent
Case study Frisco.pl
Witold Ferenc, Frisco.pl

  • transformacja poza-aukcyjnego rynku e-commerce w Polsce
  • miejsce logistyki w platformach e-commerce
  • rozproszenie jako strategia sprzedaży on-line

16: 30 Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Cena 3495 PLN + 22% VAT do 22 maja 2009 r.
Cena 3995 PLN + 22% VAT po 22 maja 2009 r.

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Schoen-Żmijowa - Project Manager
tel: +48 12 350 54 00