-
Tytuł:
ROI z działań marketingowych. W co inwestować, jak mierzyć efektywność działań
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 895 + VAT PLN Teraz: 3 395 + VAT PLN
- Termin: 2011-11-29 - 2011-11-30
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Sympozjum „ROI z działań marketingowych” to wydarzenie podczas, którego będą mieli Państwo doskonałą okazję dowiedzieć się jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w perspektywie krótko – i długofalowej. Zaproszeni eksperci, reprezentujący takie firmy, jak:
MICROSOFT, ADOBE, UNILEVER, AVON, COTY, PAYBACK, PZU, ONET, AC Nielsen, faceADDICTED, COCCODRILLO
podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami na temat funkcjonalnych rozwiązań i narzędzi, ułatwiających pomiar działań mających dwa cele: wzrost sprzedaży i ugruntowanie pozycji marki na rynku.
Eksperci – praktycy odpowiedzą m.in. na pytania o to, jak:
- powiązać marketing i finanse przy ocenie działalności firmy na rynku
- dobrać kanały komunikacji marketingowej w zależności od potrzeb konsumenta i potencjału produktu
- wielowymiarowo oceniać wartość klienta w czasie
- planować mierzalność kampanii w ujęciu czasowym
- trafnie określać adresatów kampanii
- skutecznie zarządzać procesem raportowania efektów kampanii
To spotkanie będzie doskonałą wskazówką dla marketerów stojących przed wyborem narzędzi i kanałów komunikacji z klientem do swoich kampanii – wiedza poparta analizą konkretnych przypadków pokaże jak je skutecznie wybrać, eksploatować i odnieść sukces.
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W SYMPOZJUM
- Dyrektorzy i Kierownicy Działów Marketingu
- Product, Brand Managerowie
- Managerowie współpracujący z Działami Sprzedaży
- Managerowie i Specjaliści ds. Controllingu i Analiz
- Kreatorzy Kampanii Marketingowych i Promocji
- Specjaliści ds. Sprzedaży
- Specjaliści wspierający nowe marki i produkty
- Przedstawiciele Handlowi
PROGRAM:
29 listopada 2011
09:30 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
Ile są warte i co dają w efekcie działania w necie
10:00
Pomiar efektywności kampanii internetowych: czego oczekujemy od narzędzi Google analitics, a co rzeczywiście nam one dają
Dariusz Maciołek, Kierownik Zespołu E-marketingu i Mediów, Grupa PZU
- Jak mierzyć kampanie 360st przy pomocy GA
- Tips&tricks w Google Analytics
case study kampanii mierzalności i wnioskowania z kampanii 360st
11:00 Chodzi o pieniądze, głupcze! Czyli ROI w mediach społecznościowych. Ile warta jest gorączka facebooka? Anna Robotycka, CCO, FaceADDICTED
- ROI i RONI – kiedy opłaca się nie inwestować w media społecznościowe
- Czy cross media mają sens i dlaczego „lubię to” w T V i innych mediach nie zdziała cudów
- Efektywność kampanii w social media – uczymy się na błędach
12:20 Magia klasyki z urokiem technologii: pomiar efektywności kampanii brandingowych w internecie Agnieszka Wiśniewska, Kierownik Zespołu Badań Sprzedaży i Rynku Reklamowego, Grupa Onet.pl
- Jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto – zaplanuj skuteczne działania, które trafią do klienta
- Co działa a co zniechęca Internautę – w co inwestować
12:20 Przerwa ma kawę
13:19 Lunch
Jak zmierzyć i wyliczyć efekty kampanii
13:20
Jak mierzyć efekty komunikacji marketingowej – użyteczne narzędzia i rozwiązania • Rozwiązania badawcze umożliwiające ocenę ROI • Ewaluacja skuteczności poszczególnych kanałów komunikacji • Jak mierzyć działania standardowe a jak niestandardowe
Marta Gadziała, Senior Client Consultant, Nielsen Analytic Consulting, Gabriel Matwiejczyk, Business Development Manager, NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company)
- Rozwiązania badawcze umożliwiające ocenę ROI
- Ewaluacja skuteczności poszczególnych kanałów komunikacji
- Jak mierzyć działania standardowe a jak niestandardowe
15:00
Sposoby pomiaru kampanii marketingu bezpośredniego
Marcin Drzewiecki, Marketing Director, LOYALTY PARTNER POLSKA Sp. z o.o.
- Nakłady i efekty w działaniach marketingowych
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych a zwrot z inwestycji marketingowej
- Zwrot z inwestycji a „generowanie zysków” – Mierniki opłacalności dla kampanii niesprzedażowych
16:00
Cel = Zysk. Budżet= Inwestycja
Patryk Góralowski, Windows Consumer BG Lead, Microsoft
- Zintegrowane czy wielokanałowe – jaką metodą wartościować kampanie dla różnych grup i na różnych nośnikach
- Narzędzia, metryki, wskaźniki ekonometryczne, indeksy – czy obliczanie opłacalności zainwestowanych środków musi być skomplikowane
- Koordynacja strategii marketingu, sprzedaży i PR jako główny czynnik wpływający na jasny „rachunek” ROI
17:00 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia Sympozjum
30 listopada 2011
09:30 Rejestracja, poranna kawa, przywitanie uczestników
Postaw tylko na efektywne działania
10:00
ROI – kierunki marketingowego myślenia
Marek Sodolski, Dyrektor Marketingu, Avon
- Wartość życiowa klienta – jak zwiększać wskaźniki konwersji przez trafniejsze określenie adresatów kampanii
- Skuteczne metody planowania promocji w oparciu o badania klientów – analiza rynku a efektywność działań
- Jak mierzyć efektywność zastosowania materiałów POS i BTL w kontekście zwiększenia percepcji marki u klienta i efektu zakupowego
- Planowanie działań i pomiar ich efektywności w kontekście Price Premium
- Jak bardzo opłacalne jest budowanie kapitału marki
11:00
Efektywność nowoczesnego marketingu
Aleksander Śmigielski, Dyrektor Mediów w Europie Wschodniej i Środkowej, Unilever
- Skuteczność działań promujących w social media. Jak połączyć kreatywny pomysł z mierzalnym efektem
- Czas siewów a czas zbiorów czyli jak zaplanować inwestycję
- Ile kosztuje efektywna promocja i czy zawsze kończy się sukcesem
- I efektywnie, i efektownie. Czym zaskoczyć świadomego klienta
12:00 Przerwa ma kawę
12:20
Działania promocyjne w różnych kanałach komuniacji - krótko- i długookresowy wpływ na pozycję marki
M
aria Grudzień ,Specjalista ds. Analiz Rynkowych, Coty Polska Sp. z o.o., Paweł Łazarowicz - Kierownik ds. zarządzania kategoriami, Coty Polska
- Kanał nowoczesny - ogólnopolski event skutecznym narzędziem w promocji marki
- Rynek tradycyjny - jak wygrać na malejącym rynku? Działania krótko i długofalowe w sklepach
- Nowy kanał handlowy? Social Media - najlepsze praktyki promocyjne
13:20 Lunch
14:20
Skuteczność, czy zasięg. Efekty czy Jakość?
Marcin Gieracz, Doradca Zarządu po Dyrektora Marketingu i Rozwoju Marki, Coccodrillo
- Ważniejsze jest to, czego potrzebuje moja marka, a nie to z jakich narzędzi mogę skorzystać
- Klient musi usłyszeć, zrozumieć, zareagować = kupić!
- Pomiar efektów, których nie widać.
15:20
Czy efekt nas zaskoczy? Jak promować specjalistyczny produkt używając social mediów
Norbert Kilen, Strategy Director, Agencja Think Kong
- Sztucer czy działo - dylemat myśliwego
- W czym aktywność social mediowa jest lepsza od reklamy
- Skuteczność sprzedażowa, czyli jak to wszystko policzyć
16:20 Poczęstunek na zakończenie drugiego dnia Sympozjum, wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
3395 PLN (od 3 października 2011 do 10 listopada 2011)
3895 PLN (od 11 listopada 2011 do 29 listopada 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: