eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeRoadshow e-commerce w praktyce - wyjaśniamy e-handel na nowo - Kraków

13 czerwca 2014 zmienia się rzeczywistość polskiego e-sprzedawcy. W krajach UE w życie wchodzi jednolite prawo dotyczące handlu w internecie. Właściciele sklepów online będą musieli zmierzyć się z nowymi obowiązkami. Całość regulacji ma sprawić, że przekaz informacji ze strony sprzedającego będzie jasny, głównie w kontekście określania dokładnych warunków zwrotu, reklamacji czy wymiany towaru.

– Chcemy dać uczestnikom szansę na zapoznanie się z najważniejszymi zmianami, jakie przynosi dyrektywa. Ponadto, jak zwykle w czasie roadshow będziemy rozmawiać o trendach i narzędziach, które skutecznie pomagają w budowaniu przewagi w e-handlu – wyjaśnia Michał Kraus, Dyrektor ds. PR i Marketingu Grupy Unity oraz Koordynator Akademii Unity.

 

W czasie seminariów eksperci podzielą się wiedzą z zakresu prawa, technologii, marketingu, promocji i logistyki. Nad nowymi przepisami pochylą się specjaliści Trusted Shops – Anna Rak i Andrzej Przyjemski, a także Marianna Poproch-Wesołowska, Radca Prawny. O tym, jak ważna jest rola analizy biznesowej i technologicznej we wdrożeniu platformy e-commerce zdradzi Tomasz Gutkowski z Grupy Unity, a model współpracy z operatorem logistyki dla e-handlu prześwietlą przedstawiciele Grupy Raben – Mariusz Wesołowski i Sławomir Rajch. Specjalista FreshMail – Filip Kłodowski, odpowie z kolei na pytanie czy BIG DATA i pełna automatyka są dzisiaj koniecznością oraz jak raz dobrze zrobiona kampania e-mail marketingowa procentuje w kolejnych akcjach. Temat fotografii produktowej, która sprzedaje przybliży ekspert Orbitvu – Robert Wiącek. Wśród gości specjalnych, w Warszawie pojawi się m.in. Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl, który wyjaśni co tak naprawdę (ale tak NAPRAWDĘ!) jest najważniejsze w e-commerce.

Eksperci e-commerce w czasie seminariów podzielą się z Państwem wiedzą m.in. w zakresie:

  •     Kto skorzysta na nowej dyrektywie – konsument czy e-przedsiębiorca? (Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch-Wesołowska)
  •     Bezpieczeństwo i przejrzystość informacji jako klucz do zwiększenia sprzedaży internetowej (Trusted Shops)
  •     Rola analizy biznesowej i technologicznej we wdrożeniu platformy e-commerce  (Grupa Unity)
  •     Logistyka w projektach e-commerce (Grupa Raben)
  •     Tnij koszty, pracuj szybciej, zwiększ sprzedaż. Automatyczna fotografia produktowa w e-commerce (Orbitvu)
  •     Emaile, które sprzedają (FreshMail)

 

Do wzięcia udziału w wydarzeniu zaprasza Organizator – Akademia Unity wraz z Partnerami: Grupą Unity, Trusted Shopes, Grupą Raben, Orbitvu oraz FreshMail, a także z Patronami medialnymi: Evigo.pl, eKomercyjnie.pl, Marketing Przy Kawie, Dziennik Internautów, Decyzje IT, Ebo.edu.pl, Galerie Handlowe, fashionbusiness.pl.


Aby wziąć udział w konferencji wystarczy bezpłatna rejestracja na .

 

Szczegółowe informacje:

Akademia Unity

e-mail: akademia@unity.pl

 

Więcej na stronie: