-
Tytuł:
@rewolucja biznesu 2.0
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 850 + VAT PLN Teraz: 850 + VAT PLN
- Termin: 2006-06-20 - 2006-06-21
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Nowoczesna Firma Sp. z o.o.
Program konferencji
9:30 - 10:00 Rejestracja uczestników
10:00 - 10:10 Inauguracja Konferencji @rewolucja biznesu 2.0
10:10 - 10:50 Mobilny świat XXI wieku – wpływ zintegrowanych technologii komunikacyjnych na prowadzenie biznesu Keynote speaker - Roland Sprung Prezes Zarządu SPC House of Media
10:50 - 11:50 Prezentacja najciekawszych wyników i wniosków z przeprowadzonych badań w ramach projektu "@rewolucja biznesu 2.0" - Artur Zawadzki Wiceprezes Zarządu Gemius, Krzysztof Chmielewski Dyrektor Badań Ipsos, Olgierd Cygan CEO/ Managing Partner spółki Digital One, prezes IAB Polska
11:50 - 12:10 Przerwa na kawę
12:10 - 13:10 Studium przypadku +panel dyskusyjny "Precyzja w Twoich rękach" - Artur Banach Prezes NetSprint.pl, Maciej Gałecki Właściciel Bluerank, Jarosław Roszkowski Dyrektor mediów Domu Mediowego Starlink, Maciej Ziemczonek Dyrektor e-commerce Militaria.pl
13:10 - 13:50 Lunch
II cześć konferencji: "Najlepsze praktyki" - studia przypadków prowadzonych przez praktyków wraz z ekspertami
13:50 - 14:40 Studium przypadku Synergia mediów w praktyce - Jolanta Teresa Kaczmarek Dyrektor ds. Promocji Polskiego Radia, Michał Brański Członek Zarządu O2.pl oraz telewizji internetowej Lemon TV
14:40 - 15:25 Milion klientów za 1000 zł - efektywność kampanii zasięgowych w Internecie - Marcin Woźniak Dyrektor Zarządzający ARBOmedia, Tomasz Kozarzewski Dyrektor Zarządzający, Tradedoubler
15:25 - 15:40 Przerwa na kawę
15:40 - 16:20 Multimedia w serwisach korporacyjnych - czy webusability musi być nudne? - Marcin Maj Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu OS3 multimedia
16:20 - 17:00 Studium przypadku "Panowie, zróbcie stronę, dzięki której będzie o nas głośno."- Kalisz, końcówka roku 2004. Brief był krótki. Tylko to jedno zdanie. - Dawid Szczepaniak Key Account Manager OPCOM.pl, Maciej Karasiński Specjalista ds. Marketingu Big Star
Warsztat: ROI w e-biznesie - o działaniach typu Direct response
- 21 Czerwca 2006
Na warsztatach pogłębimy wiedzę z zakresu "direct marketingu". Dowiesz się min.:
- Jak definiować cele działań "direct response"
- Jak określać wymierne miary sukcesu akcji
- Jak planować i wykorzystywać typowe narzędzia "direct response" takie jak: serwisy www, search engine marketing, e-mail marketing, kampanie bannerowe
- Jak mierzyć efektywność działań i jakimi wskaźnikami się posługiwać.
Więcej informacji na stronie Organizatora:
Kontakt: Tomasz Gromacki, Aleksandra Mojkowska
tel. (22) 331 44 66
email:
lub
Możliwe formy udziału w projekcie "@rewolucja w biznesie":
1. Konferencja @rewolucja biznesu 2.0 – zgłoszenie imienne, udział w konferencji w dniu 20 czerwca (obejmuje udział w zajęciach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch) - Koszt 850 zł+ 22% VAT
2. Warsztat @rewolucja biznesu – zgłoszenie imienne w praktycznych zajęciach warsztatowych w dniu 21 czerwca(udział w zajęciach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch) - Koszt 850 zł+ 22% VAT
3. Raport – oparty na wynikach badania i opiniach ekspertów(raport ponad 100 stron w formie drukowanej, wykresy, dane w formie tabelarycznej) - Koszt 650 zł+ 22% VAT
4. Raport i Konferencja - Koszt 1190 zł+ 22% VAT