eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje@rewolucja biznesu 2.0

Program konferencji

9:30 - 10:00 Rejestracja uczestników

10:00 - 10:10 Inauguracja Konferencji @rewolucja biznesu 2.0

10:10 - 10:50 Mobilny świat XXI wieku – wpływ zintegrowanych technologii komunikacyjnych na prowadzenie biznesu Keynote speaker - Roland Sprung Prezes Zarządu SPC House of Media

10:50 - 11:50 Prezentacja najciekawszych wyników i wniosków z przeprowadzonych badań w ramach projektu "@rewolucja biznesu 2.0" - Artur Zawadzki Wiceprezes Zarządu Gemius, Krzysztof Chmielewski Dyrektor Badań Ipsos, Olgierd Cygan CEO/ Managing Partner spółki Digital One, prezes IAB Polska

11:50 - 12:10 Przerwa na kawę

12:10 - 13:10 Studium przypadku +panel dyskusyjny "Precyzja w Twoich rękach" - Artur Banach Prezes NetSprint.pl, Maciej Gałecki Właściciel Bluerank, Jarosław Roszkowski Dyrektor mediów Domu Mediowego Starlink, Maciej Ziemczonek Dyrektor e-commerce Militaria.pl

13:10 - 13:50 Lunch

II cześć konferencji: "Najlepsze praktyki" - studia przypadków prowadzonych przez praktyków wraz z ekspertami

13:50 - 14:40 Studium przypadku Synergia mediów w praktyce - Jolanta Teresa Kaczmarek Dyrektor ds. Promocji Polskiego Radia, Michał Brański Członek Zarządu O2.pl oraz telewizji internetowej Lemon TV

14:40 - 15:25 Milion klientów za 1000 zł - efektywność kampanii zasięgowych w Internecie - Marcin Woźniak Dyrektor Zarządzający ARBOmedia, Tomasz Kozarzewski Dyrektor Zarządzający, Tradedoubler

15:25 - 15:40 Przerwa na kawę

15:40 - 16:20 Multimedia w serwisach korporacyjnych - czy webusability musi być nudne? - Marcin Maj Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu OS3 multimedia

16:20 - 17:00 Studium przypadku "Panowie, zróbcie stronę, dzięki której będzie o nas głośno."- Kalisz, końcówka roku 2004. Brief był krótki. Tylko to jedno zdanie. - Dawid Szczepaniak Key Account Manager OPCOM.pl, Maciej Karasiński Specjalista ds. Marketingu Big Star


Warsztat: ROI w e-biznesie - o działaniach typu Direct response

- 21 Czerwca 2006


Na warsztatach pogłębimy wiedzę z zakresu "direct marketingu". Dowiesz się min.:

  • Jak definiować cele działań "direct response"
  • Jak określać wymierne miary sukcesu akcji
  • Jak planować i wykorzystywać typowe narzędzia "direct response" takie jak: serwisy www, search engine marketing, e-mail marketing, kampanie bannerowe
  • Jak mierzyć efektywność działań i jakimi wskaźnikami się posługiwać.

Więcej informacji na stronie Organizatora:


Kontakt: Tomasz Gromacki, Aleksandra Mojkowska
tel. (22) 331 44 66

email: lub

Możliwe formy udziału w projekcie "@rewolucja w biznesie":

1. Konferencja @rewolucja biznesu 2.0 – zgłoszenie imienne, udział w konferencji w dniu 20 czerwca (obejmuje udział w zajęciach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch) - Koszt 850 zł+ 22% VAT
2. Warsztat @rewolucja biznesu – zgłoszenie imienne w praktycznych zajęciach warsztatowych w dniu 21 czerwca(udział w zajęciach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch) - Koszt 850 zł+ 22% VAT
3. Raport – oparty na wynikach badania i opiniach ekspertów(raport ponad 100 stron w formie drukowanej, wykresy, dane w formie tabelarycznej) - Koszt 650 zł+ 22% VAT
4. Raport i Konferencja - Koszt 1190 zł+ 22% VAT

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: